Eén goed stuk vlees
Hallo Hans, Bedankt voor je review. Wij zijn blij dat je tevreden bent over onze producten en de service. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Vlees netjes verpakt en gemerkt , deluxe pakket had meer dan voldoende vlees erin , iedereen was enthousiast over de kwaliteit van het vlees
Hallo Michael, Bedankt voor je review. Wij zijn blij dat je tevreden bent over onze producten en de service. Leuk ook dat je bezoek er ook van genoot! Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
De bavette werd helaas in 3 stukken geleverd ipv 1 groot stuk. Dit viel tegen, vandaar een iets lagere score. De picanha was ontdaan van vliezen....erg goed!. Het vlees super mals. Wel een erg dikke vetlaag maar dat is kwestie van smaak. Ik ga zeker vaker bestellen.
Hallo Mathijs, Bedankt voor je eerlijke review. Goed ook dat alles goed gesmaakt heeft. Wij gaan je opbouwende feedback intern bespreken. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
goed kwaliteit en snelle levering. zeer goede kwaliteit. prijs kwa product goed. vervoer zeer goed gekoeld.
Hey Bert, Wat een leuke review! Bedankt voor de mooie woorden. We verwelkomen je graag weer snel in de webshop. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Het vlees was super lekker van smaak echt topkwaliteit
Hallo Marcel, Bedankt voor het mooie compliment! Fijn ook dat het gesmaakt heeft. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Ik doe nu een aantal keer zaken met meatlovers. En zeker als ik een speciaal en mooi stuk vlees zoek, slaag ik altijd. Volgens afspraak, gekoeld en vacuum verpakt thuisbezorgd. Ik ben een fan!
Hallo Arjan, Wat een mooie review! Wij zijn ook fan van jou :) Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Super snel en en netjes geleverd en heerlijk vlees. Dikke pluim Wij gaan zeker vaker bestellen
Hi! Bedankt voor het compliment en de pluim! We hopen je inderdaad snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Niets op aan te merken. Voor herhaling vatbaar.
Hallo Benny, Bedankt voor het mooie compliment.. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Nog niet alles maar wat is gegeten was mals en goed te bereiden. De bestelling is snel afgewikkeld en geleverd. De zak waar het in zat bevatte wat bloed terwijl het vlees goed vacuum verpakt en bevroren was, dit vond ik vreemd en niet prettig.
Hallo Sjors, Bedankt voor je review. Goed dat het bestellen en de levering bevallen is. Wel gek dat het vlees bevroren was, wij leveren altijd gekoeld. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice ([email protected]) ? Dan komen wij met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
De jarige was zeer content met het cadeau Angus&Wagyu- hamburgers. Levering kwam keurig op tijd zoals aangekondigd door leverancier. Aangezien de hamburgers per stuk waren verpakt in plastic viel de hoeveelheid plastic en de ruimte die dit allemaal innam in de vriezer, nogal op. (teveel en weinig duurzaam))
Hallo Robert, Bedankt voor je review. Ook bedankt voor je goeie feedback. Wij zullen dit intern bespreken, wie weet hebben we daar binnenkort wel een oplossing voor. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
uitstekend kwaliteit voor een redelijk prijs
Hi! Bedankt voor je review. Wat een mooi compliment. De juiste prijs kwaliteit verhouding is ook zeer belangrijk. Wij zijn blij dat je tevreden bent en zien je graag snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Vlees van de allerbeste kwaliteit voor een goede prijs!
Hey Paul! Bedankt voor het compliment. Wij doen ook echt ons best voor een top klantbeleving en kwaliteitsproducten. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Goede verpakking, ook te recyclen! Goed vlees, mooie deal. En recept voor het behandelen van het grote stuk vlees op de bbq van de site was goed! We zijn zeer tevreden.
Wow Mieke, Bedankt voor je mooi review. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Uitstekend vlees, netjes en op tijd geleverd.
Hallo Xander, Bedankt voor je review. Wat goed dat je zo te spreken bent over onze producten en de levering. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Delivery is always on time and the meat is of great quality. I will highly recommend them.
Hi Eudre, Thanks for your review. What a great compliment. We always strive to deliver quality products but also quality service. We hope to welcome you back on our site soon. Kind regards, The Meatlovers
Fresh, good quality meat.
Hi Prinisha, Thanks for your review. It's good to hear that you've enjoyed our products. We hope to see you back on our site soon. Kind regards, The Meatlovers
Erg lekker vlees voor een heel redelijke prijs. Vlees is mooi verpakt en komt goed koud aan maar niet bevroren, wat ik wel erg prettig vind. Zeker de ossenhaas spies vind ik een aanrader.
Hallo Victor, Bedankt voor je review. Wat goed dat je genoten hebt van de ossenhaas spies. Wij leveren inderdaad gekoeld en niet bevroren. Zo kan je zelf bepalen of je het direct bereidt of invriest voor een andere keer. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Ongeëvenaarde prijs kwaliteit verhouding!
Hallo Aart, Bedankt voor je review. Wat een super compliment! Wij doen ook ons uiterste best om onze klanten tevreden te houden. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Wat een heerlijke ossenhaas. Echt super mals. Direct nog wat besteld.
Hallo Wilma, Bedankt voor je review. Wat goed dat je genoten hebt van de ossenhaas. Wij begrijpen maar al te goed dat je meteen meer hebt ingeslagen. Geniet ervan en hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Prima levering. Temperatuur vlees top. Al met al fantastische keuze via Meatlovers vlees te bestellen.
Hallo! Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en de kwaliteit van de producten. Hopelijk zien wij je snel weer op onze site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Zeer tevreden
Hallo Dick, Bedankt voor je review. Wij zijn altijd blij met een tevreden klant! Mochten er op één of andere manier nog verbeterpunten zijn dan horen wij dat ook graag. Hopelijk zien wij je snel weer op onze site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Netjes verpakt en op tijd geleverd
Hallo Gert, Bedankt voor je review. Wat een mooie woorden! Heb je ook genoten van de producten. Hopelijk zien wij je snel weer terug op de site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
uitstekende service en kwaliteit
Hallo Walter, Bedankt voor je review. Wat een mooie complimenten! Hopelijk zien wij je snel weer op onze site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Zie bovenstaande commentaar. Uitstekend vlees, de prijs méér dan waard!
Hallo! Bedankt voor je review. Het serveren van een malse biefstuk heeft ook te maken met degene die het bereidt. Good job! Dat het vlees van uitstekende kwaliteit is zal daar ook zeker in helpen. Hopelijk zien wij je snel weer op onze site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
Superleuk assortiment, de cote du boeuf was geweldig, maar de iberico rack overtrof alle verwachtingen, hulde!
Hallo Rick, Bedankt voor je review. Onze côte de boeuf is zeker een aanrader! Iberico is ook zeker een goede keuze geweest. Het is niet voor niks de Wagyu onder het varkensvlees. Hopelijk zien wij je snel weer op onze site. Met vriendelijke groet, The Meatlovers
3 Antennestraat
Veenendaal 3903 LZ
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.