Bestellen bij The Meatlovers bevalt uitstekend

Ik heb al meerdere malen besteld bij The Meatlovers en tot op heden is het op alle vlakken top geweest, maximale score dus omdat ik geen verbeteringen kan bedenken. - website zit goed in elkaar - communicatie is goed - levering en verpakking zijn goed - prijzen en acties zijn goed - spaarpunten systeem is een leuke toevoeging ( en met terugwerkende kracht zelfs!)

Uruguaans Chuck roast besteld, gewoon het beste vlees voor een stoofje

Zoals je het graag ziet

Makkelijk te bestellen via de site. Alles goed verpakt en gekoeld geleverd Wat wil je nog meer

Vlees is uitstekend, transport is zeer matig gekoeld

Beide bestellingen die ik tot nu toe heb gedaan was het vlees bijna ontdooid bij ontvangst. Zou fijn zijn als het gewoon nog bevroren was. Vlees is wel van prima kwaliteit.

Goede kwaliteit, ruime keuze

Altijd tevreden

Uitstekend!

De bestelling werd een dag later al bezorgd. Alles netjes bevroren verpakt en met een datum erop. De steaks zijn van top kwaliteit! (Mits ze goed bereid worden) maar ik neem aan dat als je hier vlees besteld dat je wel weet hoe en wat! Zeker een aanrader!

Het blijven goede ervaringen geen negatieve zaken meegemaakt.

Top vlees

Ik ben jaren kok geweest en weet wat goed vlees is. Had 2 ribeye heel besteld, en die waren echt super. Mals en vers, goede vet verhouding.

Geweldig vlees!

Heerlijk vlees van topkwaliteit!

Super goed

Goed kwaliteit +levering is altijd goed en vriendelijk

Fantastisch vlees gegeten met een top-levering!

Just in time levering met een top-vleesje!

Mooi vlees met een goede prijs en snel en goed gekoeld geleverd.

Conform afpraak geleverd, zeer netjes!

Prima producten, bezorging twijfelachtig

Het vlees van The Meatlovers is prima en het assortiment is geweldig. Wat opvalt is dat The Meatlovers vers vlees aanbiedt (niet ingevroren), maar dat klopt niet. Het vlees wordt veelal ingevroren geleverd! Ik heb weleens begrepen dat het invriezen buiten de poort en het zicht van The Meatlovers gebeurd? Tenslotte; track & trace klopt geen hout van!

Super mals vlees

Snelle levering, goed vlees

perfect stukje vlees, perfecte levering

perfect stukje vlees, perfecte levering. Ook fijn dat alles in 1 pakket zat, rub, saus, en brioche bolletjes.

Klacht netjes verholpen

Onlangs een bestelling gedaan, en daar was ik niet geheel tevreden. Na contact te zoeken met meatlovers. Zijn we er samen uitgekomen, en tot een mooie oplossing gekomen. Kan niet anders dan tevreden zijn. Over hoe het dit opgelost is

Beste Gerard, Fijn dat we in contact konden komen om dit vervolgens passend te kunnen uitzoeken en op te lossen. We hopen je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Tommy

Bedorven vlees verpest de feestvreugde

Ik ben blij dat ik geen eters had toen onze picanha bedorven bleek. Hopelijk horen we hier nog iets van terug.

Beste Yvonne, Fijn dat we in contact konden komen om dit passend op te lossen. We hopen dat het weer allemaal naar wens is en je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, The Meatlovers

Altijd goed!

Mooi volgens afspraak binnen, alles vriesvers dus heel de vriezer weer vol kwaliteitsvlees!

Goede kwaliteit garantie

Had biefstuk van de agnus besteld, maar voldeed niet aan onze verwachtingen. Melding gemaakt bij de klantenservice, die het serieus oppakte en aan de hand van de productiecode het zelf ook hebben getest. Waarna we gelijk kregen en nieuwe biefstukken opgestuurd kregen. Kort samengevat hebben ze een nette en eerlijke klantenservice.

Correcte levering.

Wat gevraagd was is geleverd..goed verpakt. Versnijden van de Ribeye zou beter kunnen...jaren chef kok geweest in een Gril restaurant waar ik het vlees versnel... Kwaliteit van de Ribeye zeer goed..mals en smaakvol!

kwaliteitvlees snel geleverd

Heerlijk vlees, snel geleverd

Helemaal top!!

Lekker vlees en snelle service

Snel geleverd. Mooie site. Pas 1 keer besteld bij The Meatlovers maar echt top kwaliteit ga er zeker vaker bestellen.

Over The Meatlovers

De hoogste kwaliteit vlees vers en gekoeld aan de deur. Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl