Laden reviews...
Laden reviews...
891 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
In de reviews komt regelmatig terug dat het vlees van hoge kwaliteit is en er veilig gekoeld geleverd wordt. Klantcontact wordt als vriendelijk en duidelijk ervaren. Snelle levertijden en betrouwbare verzending dragen bij aan een positieve ervaring. De prijs-kwaliteitverhouding wordt als goed tot uitstekend beoordeeld.
Altijd hoge kwaliteit en flexibele levering!!
Beveelt aan
15 June 2026
Maarten
Zwaanshoek
Hi Maarten,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Netjes verpakt binnen, diep gevroren. Smaak ook top!
Beveelt aan
15 June 2026
Gert-Jan
Krabbendijke
Hi Gert-Jan,
Bedankt voor je positieve review!
Groetjes,
The Meatlovers
Ik had roze brioche gekregen maar niet besteld.. doet verder aan de smaak niet af..
Beveelt aan
15 June 2026
Inge
Boekel
Hi Inge,
Bedankt voor je review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Beter een product extra dan een missend artikel, haha.
We zullen onze orderpickers hierop aanscherpen.
Groetjes,
The Meatlovers
Bestelling gedaan en later xtra bestelling en alles bezorgd zonder kosten en heerlijk optijd en bevroren. Super kwaliteit
Beveelt aan
15 June 2026
Eddie
Vinkeveen
Hoi Eddie,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Vlees is van hoge kwaliteit. Levering en informatie is top!
Beveelt aan
14 June 2026
Frank
Dordrecht
Hi Frank,
Bedankt voor je review.
Hopelijk mogen we je snel weer voorzien van ons kwaliteitsvlees!
Groetjes,
The Meatlovers
Alles gaat lekker vlot. Toevoegingen na de eerste bestelling geen probleem.
Beveelt aan
13 June 2026
Harry
Noordwijkerhout
Hoi Harry,
Bedankt voor je top review!
Groetjes,
The Meatlovers
Toen mijn bestelling ontdooid aankwam, heb ik dit dezelfde dag telefonisch bij de klantenservice gemeld. Ze stortten het bedrag meteen terug en gaven me een kortingscode voor een volgende bestelling. Ik vind dat echt uitstekende service!"
Beveelt aan
11 June 2026
GJH
Spijkenisse
Beste GJH,
Bedankt voor je mooie review! Hoewel het natuurlijk niet de bedoeling is dat een bestelling ontdooid aankomt, zijn we blij om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling door onze klantenservice. We vinden het belangrijk om snel en passend te reageren wanneer er iets misgaat.
Bedankt voor je begrip en vertrouwen. We hopen je bij een volgende bestelling weer volledig naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
The Meatlovers
Snelle levering en vlees van een goede kwaliteit!
Beveelt aan
10 June 2026
Roy
Den Haag
Beste Roy,
Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat de levering snel was en dat het vlees goed in de smaak viel. Daar doen we het voor!
Met vriendelijke groet,
Team The Meatlovers
Als pakketten voor avondlevering worden besteld had ik verwacht dat deze in polystyreen boxen zouden komen. Nu waren met name de worstjes al redelijk aan het ontdooien omdat eea in een eenvoudige kartonnen doos verpakt was. Grotere stukken vlees zien er goed uitgesneden uit, nu afwachten hoe ze van de bbq af komen.
Beveelt aan
9 June 2026
Marcel
Niet van belang
Hi Marcel,
Bedankt voor je review.
Ik begrijp je zorgen over de verpakking. Om dit kort toe te lichten: wij leveren met onze vervoerder Chillbill in gekoelde vriesbussen, waardoor extra isolatiemateriaal niet nodig is en het vlees tijdens het transport gekoeld blijft.
Bij leveringen met Trunkrs maken wij wel gebruik van isolatiezakken en koelelementen om de kwaliteit van het vlees te waarborgen.
Ik hoop je hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegeven. Laat vooral weten hoe het vlees heeft gesmaakt!
Groetjes,
The Meatlovers!
goed van smaak, doch aan de taaie kant
Beveelt aan
9 June 2026
Jan
Waasmunster, belgie
Hoi Jan,
Bedankt voor je review.
We nemen even contact met je op omdat we graag willen weten op welk product je review precies betrekking heeft. Op die manier kunnen we onze producten blijven verbeteren en eventuele opmerkingen verder onderzoeken.
We horen graag van je!
Het vlees is goed. 1 minpunt is dat de boerenworst niet meer helemaal bevroren was toen die bezorgd werd. Nou hoefde het niet meer in de diepvries bij ons, dus was minder erg. Maar ik vindt wel dat het echt bevroren moet zijn als je het thuis nog in de diepvries wilt doen.
Beveelt aan
8 June 2026
Karel
Veghel
Hoi Karel,
Bedankt voor je review.
Fijn om te horen dat het vlees goed is bevallen. Wat betreft de boerenworst begrijpen we je opmerking helemaal.
In principe kan al ons vlees, dankzij het schokvriesproces dat wij gebruiken, opnieuw worden ingevroren zonder noemenswaardig kwaliteitsverlies, mits het tijdens het transport voldoende gekoeld is gebleven. Daardoor hoef je je over de kwaliteit van het product geen zorgen te maken.
Desondanks is een product dat niet meer volledig bevroren aankomt natuurlijk niet de leveringsservice die je van ons mag verwachten. Onze excuses hiervoor.
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen.
Goetjes,
The Meatlovers
Erg lekker vlees, en supersnel geleverd!!
Beveelt aan
8 June 2026
Teun
-
Hoi Teun,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Of het nou gaat om bevroren of vers vlees altijd goede kwaliteit en uitleg hoe ik ermee om moet gaan.
Beveelt aan
8 June 2026
Joery
Heerlen
Hoi Joery,
Bedankt voor je mooie review!
Groetjes,
The Meatlovers
Helaas ging de leveringniet goed en konden ze het niet meer op tijd leveren voor mijn etentje, maar door Tommy van de klantenservice netjes te woord gestaan en afgehandeld
Beveelt aan
8 June 2026
Astrid
Strijen
Hoi Astrid,
Bedankt voor je review. Vervelend van de vertraging, wel fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice,
Groetjes,
The Meatlovers
Had een foutje gemaakt in mijn bestelling, gemeld en direct door TML gecorrigeerd
Beveelt aan
8 June 2026
Sijmon
Hasselt
Hoi Sijmon,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze klantenservice,
Groetjes,
The Meatlovers
Geleverd zoals beloofd
Beveelt aan
7 June 2026
Jan
Lange
Hoi Jan,
Bedankt voor je mooie review!
Groetjes,
The Meatlovers
Het vlees is echt lekker en goed maar dat wisten jullie al van mij kom iedere keer terug
Beveelt aan
6 June 2026
Ger
Sevenum
Hoi Ger,
Super bedankt voor je mooie review!
Groetjes,
The Meatlovers
makkelijk te bestellen, werd volgende dag (ingevroren) bezorgd. prima kwaliteit vlees!
Beveelt aan
5 June 2026
Chris
Marknesse
Hi Chris,
Super bedankt voor je mooie review!
Groetjes,
The Meatlovers
Uitmuntend mooie Picanha's ontvangen. Aanrader.
Beveelt aan
5 June 2026
Jaap
Harmelen
Hoi Jaap,
Super bedankt voor je mooie review!
Groetjes,
The Meatlovers
Top!!!!
Beveelt aan
4 June 2026
Arjan
Zevenaar
Hi Arjan,
Bedankt voor je review.
We waarderen dit enorm.
Groetjes,
The Meatlovers
TOPPERS!
Beveelt aan
3 June 2026
Angelo
Breda
Hi Angelo,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Vlees is zoals geadverteerd en goed verpakt. Enige wat jammer is, is dat je aangeeft "daglevering" wat inhoud tussen 08.00-18.00 en dat ze pas om 19.30 ongeveer op de stoep staan. Als je dan een melding doet, omdat je specifiek een tijd aangeeft, krijg je alleen te horen dat de bezorgers het druk hebben. Ik zet aanbeveling op nee, vanwege onbetrouwbaarheid.
Beveelt niet aan
3 June 2026
Rob
Tilburg
Hi Rob,
Nogmaals onze excuses voor de vertraging van onze vervoerder. Helaas kampten zij die dag met een personeelstekort, waardoor de planning was uitgelopen.
We hebben hierover contact gehad en hopen dat we je naar tevredenheid tegemoet zijn gekomen.
Hopelijk verloopt een volgende levering weer volledig volgens planning en wordt deze netjes op tijd bezorgd.
Groetjes,
Team Meatlovers
Goede box met super kwaliteit vlees. Prijs kwaliteit zeer goed. Levering perfect te volgen met de track and trace.
Beveelt aan
3 June 2026
Jan
Hengelo Ov
Hoi Jan,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
Dit was mijn eerste ervaring met de Meatlovers. Super vers en mals vlees. Makkelijk te bestellen en communicatie omtrent levering is top! Ik heb nog contact gehad met de klantenservice om de bestelling 2 dagen later te laten bezorgen en ook dit was nog mogelijk. Al met al zijn wij dik tevreden en zullen we hier vaker gaan bestellen.
Beveelt aan
3 June 2026
Carrie
Herkenbosch
Hoi Carrie,
Bedankt voor je top review! We zijn blij om te horen dat je goed bent geholpen en dat je zo tevreden bent met je eerste bestelling, we hopen je dan ook snel weer te mogen voorzien van ons kwaliteitsvlees!
Groetjes,
The Meatlovers
Leuke site, lekkere producten.
Beveelt aan
2 June 2026
Suzanne
Maastricht
Hoi Suzanne,
Bedankt voor je review!
Groetjes,
The Meatlovers
De hoogste kwaliteit vlees vriesvers en gekoeld aan de deur.
Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal
Branch
Horeca, Food
Specializations
Slager, Vlees
Webshops_aangepast