Laden reviews...
Laden reviews...
895 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
In de reviews komt regelmatig terug dat het vlees van hoge kwaliteit is en er veilig gekoeld geleverd wordt. Klantcontact wordt als vriendelijk en duidelijk ervaren. Snelle levertijden en betrouwbare verzending dragen bij aan een positieve ervaring. De prijs-kwaliteitverhouding wordt als goed tot uitstekend beoordeeld.
I originally bought a cowboy steak in a Jumbo supermarket, and that piece of meat was of an awful quality. I reported this dissatisfaction, and I was surprised to receive almost immediate feedback and a proposal to make things right. I ordered a rib eye which arrived a few days later. I ate the rib eye the next day and the quality was EXCEPTIONAL! A very good steak! Thank you for making things right, it is not often these days to receive such good service.
Beveelt aan
1 November 2024
Benoît
Amsterdam
Hi,
Thank you so much for this wonderful review!
We're glad we were able to resolve it the right way with you!
Hope to see you soon.
Regards,
The Meatlovers
Het vlees was zoals altijd mooi ingevroren aangekomen, zo kan je zelf kiezen wat je nog bewaard en wat je direct eet. Helaas van de leverancier. 2/3 hebben ze toch aan hun tijd gehouden. De 3de keer smeet hij de doos voor de deur om 23:15 en belde hij aan en liep hij weg. Doos beschadigd maar de de goede interne verpakking was nog geheel en in orde.
Beveelt aan
1 November 2024
Nicholas
Zwevewele
Hi Nicolas,
Bedankt voor je review!
Wat kwalijk dat er zo omgegaan wordt met je pakket. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Wij gaan daarom ook cotact opnemen met trunkrs over de manier van leveren.
Ons welgemeende excuses voor het ongemak.
Groet,
The Meatlovers
Mooie stukken vlees en zoals beloofd de volgende dag al geleverd
Beveelt aan
1 November 2024
Kitty
Meerhout
Het ging een beetje mis met de bezorging door ChillBill, maar dat werd vlot opgelost.
Beveelt aan
31 October 2024
BigJack
Dronryp
Mijn ervaring met het vlees van The Meatlovers is en blijft meer dan uitstekend. Elke twee maanden een nieuwe bestelling zorgt voor voldoende heerlijke momenten. Dus over een maandje gaan we de feestdagen invullen met The Meatlovers.
Beveelt aan
31 October 2024
JanGeert
Nijkerk
Alles werd netjes en koel afgeleverd. Het vlees zelf bevatten weinig vet en was ook relatief taai.
Beveelt niet aan
31 October 2024
Thom
Rotterdam
Hi Thom,
Wat vervelend om te horen dat het vlees niet naar wens was, dat is uiteraard niet de bedoeling.
We gaan contact met je opnemen om te achterhalen wat hier aan de hand is en wat we voor jou kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
The Meatlovers
Prima
Beveelt aan
31 October 2024
erik jan Bokma
Grou
Hi Erik-Jan,
Fijn om te horen dat het in de smaak gevallen is!
Met vriendelijke groet,
The Meatlovers
Bij de bestelling werkte mijn code niet. Even bellen en uitstekend geholpen aan de telefoon. Daarna verliep het hele proces ook uitstekend. En erg belangrijk: weer mooi en zeer smalijk vlees ontvangen.
Beveelt aan
31 October 2024
Frank
Nijmegen
Hi Frank,
Fijn dat we de bestelling in goede bannen hebben kunnen laten lopen en dat alles zo in de smaak gevallen is.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
The Meatlovers
Ik was niet zo tevreden met de malsheid van een Ribeye Had dit gemeld en kreeg toen 3 andere soorten Ribeye toegestuurd. Waardoor ik nu weet welke Ribeye ik in het vervolg kan bestellen. Top service!!
Beveelt aan
30 October 2024
roggy douglas
rotterdam
Hi Roggy,
Fijn om te horen dat je een mooie keuze hebt kunnen maken!
Bedankt voor het vertrouwen en het compliment.
Groet,
The Meatlovers
Tis niet slecht maar prijs kwaliteit is het zeker ook niet.
Beveelt niet aan
30 October 2024
Ard
Alphen aan Den Rijn
Vlees is van goede kwaliteit en super fijn. Prijs vind ik het ook meer dan waard
Beveelt aan
30 October 2024
Mariska
Zaandam
Hi Mariska,
Fijn om te horen dat het vlees zo goed is bevallen.
Bedankt voor je positieve feedback!
Goede kwaliteit en prijs Wordt op tijd geleverd Keurig verpakt
Beveelt aan
30 October 2024
Marianne van den Brink
Spijkenisse
Hi Marianne,
Bedankt voor dit mooie compliment!
Groet,
The Meatlovers
Heerlijk vlees, goede levering absolute kwaliteit
Beveelt aan
29 October 2024
Thomas
Amsterdam
Hi Thomas,
Bedankt voor de positieve feedback.
We vinden het fijn dat het vlees zo goed in de smaak valt!
Groet,
The Meatlovers
Mijn eerste kennismaking. De verwachtingen de bevindingen zijn zoals geschetst. Tot een volgende keer.
Beveelt aan
27 October 2024
Ed
GELDROP
Zo als gewoonlijk voortreffelijk
Beveelt aan
25 October 2024
Jacob
Chardon
Hi Jacob,
Bedankt voor dit mooie compliment!
Groet,
The Meatlovers
Ben heel tevreden over de bestelling. De levering was goed en snel. De bezorger erg vriendelijk en meedenkend over een efficiente levering.
Beveelt aan
25 October 2024
Marianne
schinveld
Hi Marianne,
Bedankt voor dit mooie compliment.
We vinden het fijn dat de levering soepel en vlot is verlopen.
Groet,
The Meatlovers
Zoals gewoonlijk top kwaliteit
Beveelt aan
25 October 2024
MartinJoyce Hooghiemstra
Alkmaar
Hi,
Fijn dat het vlees goed in de smaak is gevallen!
Bedankt voor deze mooie review.
Groet,
The Meatlovers
Prima verpakt en duidelijke handleiding hoe het vlees te verwerken is. Goede prijs - prestatie, maar tournedos hadden malser kunnen zijn
Beveelt niet aan
24 October 2024
Helmut Kerbl
Leersum
Goedemorgen Helmut,
Fijn om te horen dat je alles goed ontvangen hebt, wel vinden we het jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over de tournedos.
We gaan contact met je opnemen om te kijken wat we hierin voor jou nog kunnen betekenen en bij ons zelf kunnen verbeteren!
Met vriendelijke groet,
The Meatlovers
Bestellen er regelmatig en het is gewoon altijd goed.
Beveelt aan
23 October 2024
Kevin
Wijchen
Hi Kevin,
Bedankt voor het compliment!
Groet,
The Meatlovers
Goede kwaliteit en de avond levertijd is ideaal
Beveelt aan
23 October 2024
Wiley
Heerewaarden
Hi Wiley,
Fijn dat de levering naar wens is.
Bedankt voor deze mooie review!
Groet,
The Meatlovers
Het bestelde vlees zag er weer prima uit en smaakte ook alweer goed. Alleen de bezorging door Trunkers was weer een uitdaging. Dag 1 konden ze het adres niet bereiken door afsluiting weg (omleiding staat al maanden aangegeven) en dag 2 hetzelfde waardoor ik ‘s avonds stuk moest lopen om het op te halen. Waarschijnlijk voor ons de reden dat we ergens anders gaan bestellen.
Beveelt aan
23 October 2024
Mark
Hillegom
Goedemorgen Mark,
Wat vervelend om te horen, dit zou uiteraard niet de bedoeling mogen zijn.
Wij hebben reeds een extra vervoerder erbij om zo de keuze te creëren. We gaan contact met je opnemen om eventuele opties te bekijken voor wie weet een volgende bestelling met onze nieuwe vervoerder.
Met vriendelijke groet,
The Meatlovers
Prima kwaliteit en goede klantenservice
Beveelt aan
21 October 2024
Edwin
Schmeink
Hi Edwin,
Bedankt voor dit mooie compliment!'
Groet,
The Meatlovers
yyy
Beveelt aan
20 October 2024
Alejandro
Utrecht
Het vlees was lekker en goed. Alleen erg weinig smaak. Het was rundvlees. Erg nat uit de verpakking vonden wij. Kan beter vermoed ik. Oei.
Beveelt niet aan
20 October 2024
Lars
Kortenhoef
Website zou wat makkelijker mogen wat mij betreft voor de rest is alles goed geregeld
Beveelt aan
18 October 2024
Eric
Hoorn
Beste Eric,
Dank je wel voor de feedback.
We zullen onze website blijven verbeteren voor gemak, snelheid en duidelijkheid. Mocht je een specifiek punt hebben dan vernemen we dit graag van je.
Met vriendelijke groet,
The Meatlovers
De hoogste kwaliteit vlees vriesvers en gekoeld aan de deur.
Breng de restaurantervaring bij je thuis met premium vlees. Stap onze digitale slagerij binnen en laat je verbazen door ons prachtige assortiment. Echte vleesliefhebbers gaan naar themeatlovers.nl
Antennestraat 3
3903 LZ Veenendaal
Branch
Horeca, Food
Specializations
Slager, Vlees
Webshops_aangepast