Goed en snel

sausje besteld ,helaas verkeerde saus in de verpakking! Maar mocht de verkeerde saus gewoon houden en de andere dag had ik mijn goede saus in huis. Iedereen maakt fouten maar het gaat er maar om hoe je ze oplost . Top gedaan

Erg goed voor elkaar. Goed verpakt en snel geleverd. Bedankt voor de tips en de info over de rubs en sauzen. Tot de volgende keer!

Snelle levering en alles naar verwachting

Zeer vlotte levering van mijn kamado, goed verpakt en vriendelijk geleverd door DHL.Doe zo verder! Groeten.

Prima passend, snel geleverd en scherp geprijsd

Op tijd geleverd en goede service

Een auplex kamado besteld met diverse accessoires. Kamado werd volgens afspraak geleverd. bij het uitpakken bleek een van de accessoires te ontbreken, deze is na het melden direct opgestuurd en is de dag na de melding aangekomen. Goede service!

Perfecte leveringen. Kwalitatief goede producten.

snel en netjes verpakt afgeleverd.

Ik kende het bedrijf totaal niet dus een sprong in het diepe omdat ik ook direct betaald had wat ik anders nooit doe ik zag later da je ook achteraf kon betalen maar vreemde vermoedens waren bij de snelle bezorging direct weggenomen BBQdirect een aanrader om iets te bestellen.

Mooie spullen en goed en snel afgeleverd.

Correcte en snelle levering.

Correcte en snelle levering.

top

snelle levering, goeie kwaliteit

Perfecte service na verkoop

Jammer genoeg een gebroken gietijzeren rooster voor mijn Grill Guru ontvangen (combinatie van iets minder goed ingepakt en slechte service door de logistieke firma), maar binnen de 48u heb ik een nieuwe rooster mogen ontvangen. Het contact was super vriendelijk en achteraf kan ik enkel zeggen dat dit een prima service is, waarvoor mijn dank!

Gewoon geweldig

Netjes afgeleverd op afgesproken datum

Dank voor review Fabienne!

Zeer tevreden!

Na een tijdje zoeken bleef ik uitkomen bij BBQ direct. Via de mail mijn voorkeur qua dag opgegeven en die dag netjes geleverd door DHL. Super netjes verpakt zodat het niet kan beschadigen. Kortom: Zeer tevreden!

Beste Annemiek, dank voor je review en heel veel plezier van je aankoop!

Snelle en vriendelijk beantwoord

Kreeg snelle feedback op mijn vragen. En ben goed geholpen.

Daarvoor ga je naar de specialist! Fijn om te lezen Fokke. Bedankt!

Snelle en complete levering van mijn nieuwe GG large

Mijn GG familie is nu compleet. Snel geleverd en brand bijna elke dag

Kunnen ze elkaar gezelschap houden als ze niet branden! ;-) Veel plezier van je aankoop Vincent.

Houtskool mand.

Vandaag voor het eerst de houtskool mand gebruikt. Een geweldige ervaring was het. Ben er heel blij mee.

Is echt een fijn accessoire en bijna een must have! Veel plezier ervan.

kamando

Heel mooie kamando, goeie kwaliteit, snelle vlotte levering, top

Veel kamado plezier ervan Kristel!!

prima, alles klopte

Bestelt. verwerkt en alles kwam op tijd zoals afgesproken

Zoals het hoort Giel!

Fijne transactie

Kolenmand van de Grillguru gekocht. Deze is netjes afgeleverd. Goed verpakt, snelle levering en duidelijke communicatie.

Snelle service en de producten voldoen aan de verwachtingen

Helemaal goed!

Vriendelijk en klantgericht! Super bedrijf ! Bedankt voor jullie service.

snelle levering en goed verpakt

naar de bestelling snel geleverd op het gewenste tijdstip

Over BBQdirect

BBQdirect, een barbecue voor elk budget Dé webshop voor betaalbare kamado’s, Japanse grills, outdoor BBQ’s en offset smokers. Naast heel veel BBQ’s tegen scherpe prijzen vind je bij BBQdirect heel veel accessoires, BBQ rubs en goede kwaliteit houtskool. Heb je een vraag neem dan contact op! Een BBQ professional zit klaar om je vraag te beantwoorden.