Snel en betrouwbaar

Binnen 10 minuten na bestellen werd ik al gebeld wanneer het mij zou uitkomen te leveren. Top!! Vervolgens al binnen 2 dagen in huis en zeer vriendelijke bezorger die zelfs even kwam helpen om de kamado in de gang te zetten. Zeker een aanrader !!!!

Vriendelijke meedenkende service

Mooi Kamado bbq gekocht, welke we zelf op zouden halen. Werd ik gebeld met de vraag of we dat wel zeker wisten ivm de kwetsbaarheid van de bbq. Uiteindelijk hebben ze de bbq bezorgd.

Grandioos

Via mail direct terugkoppeling en goede afspraken gemaakt over aankoop en levering Kan niet beter

Geweldig vrouwen team

Super aardig geholpen ,goede service chappo!

Goeie service

Snelle levering , goeie communicatie over je bestelling

Makkelijk bestellen. Goede communicatie over de levering en bezorgtijd. Na bezorging bleek het de houtskool mand er niet bij te zitten. Even gebeld en werd netjes nageleverd.

Van begin tot eind goed

Overzichtelijke website en via de chat duidelijk antwoord op mijn vragen en de vragen die niet direct beantwoord konden worden, werden binnen 1 dag naar mij gemaild. Na bestellen, netjes op de hoogte gehouden van levering en netjes op een pallet en ingepakt afgeleverd. TOP

Een top service !!!

Levering na een week nog niet ontvangen

Krijg niet de indruk dat de order nog actief wordt gevolgd als deze is ontvangen. Na het plaatsen heeft men actie ondernomen en is mijn pakket nog dezelfde dag bezorgd.

Beste Bert, Wat jammer dat de zending iets langer dan gebruikelijk naar u onderweg is. Hier vindt u de trackingsgegevens: https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05132060287144 Het pakket is op 28/6 door ons aan DPD meegegeven, ik zie dat het nu op het depot van DPD in Berkel en Rodenrijs ligt. Zojuist heb ik hierover met DPD telefonisch contact gehad en werd mij gemeld dat er vertraging in de levering is. De reden was onduidelijk. Er wordt vanuit DPD een verzoek gedaan het pakket z.s.m. bij u te leveren. Ik ga ervan uit dat het morgen bij u zal zijn. Ik wil u vragen om na ontvangst uw recensie via Kiyoh te herzien, wij doen altijd ons best direct te leveren maar zijn helaas ook afhankelijk van de bezorgdienst in deze. Vertrouwend u hiermee voor nu te hebben geïnformeerd.

Goed advies

Goed advies en geduldige uitleg. Hulpvaardig en snel. Goede documentatie

top levering

Netjes te woord aan de telefoon levering snel

Bbq is geleverd Eerst zat er een verkeerde verhogings rek bij en een kapotte pizza steen natuurlijk kan dit gebeuren. Heb meteen een mail gestuurd en er werd maandag morgen meteen gehandeld vandaag een nieuw verhogingsrek en pizza steen ontvangen. Ben ook zeer tevreden over de handeling nu eerst bbqen

Goede service en snelle levering van den supergave bbq voor vaderdag!

Fijn!

Goede service mooi product!

Zeer tevreden over de artikelen.

Snelle en correcte levering. Mooie BBQ.

Geholpen door geweldige medewerkers, meedenken in oplossingen. Zeer tevreden. Nu al, de BBQ nog niet eens binnen.

Erg vriendelijk en behulpzaam

Komen hun afspraken na.

Top geregeld

Goeie aanbieding, zijn bereid om mee te denken voor speciale wensen. Alles was snel geregeld en geleverd. Eerste gerechten zijn bereid en bevalt super

Super!!

Ben blij met m'n kamado en de bezorging is ook naar wens gegaan. Gewoon helemaal super!!

Wat een prettige kamado

Vorige week de kleine kamado gekocht, we waren thuis aan het twijfelen of het groot genoeg zou zijn voor ons 3-en. We hebben het zaterdag uitgetest en het ging priema! Snel geleverd en goede kwaliteit. Eten komt er ook lekker vanaf.

Zeer tevreden!

Ik heb lang gezocht naar een kamado en veel types vergeleken. Uiteindelijk voor de Kansas gegaan en zeer tevreden!

Wat een super service!

Het houtskool was de volgende dag al geleverd. en is goed op temperatuur te houden! heel fijn dat het zo snel geleverd kon worden. Ga zo door!

Goed advies & levering volgens de afspraak

Er is goed met mij meegedacht en de kamado is op de afgesproken dag geleverd. We hebben de eerste bbq er alweer opzitten.

Goede service en prima BBQ!

Prettig contact via de mail gehad over leveren van de BBQ en extra accessoire (plate setter). BBQ keurig verpakt geleverd, is mooi en hebben er heerlijk op gebarbecued!

Over BBQdirect

BBQdirect, een barbecue voor elk budget Dé webshop voor betaalbare kamado’s, Japanse grills, outdoor BBQ’s en offset smokers. Naast heel veel BBQ’s tegen scherpe prijzen vind je bij BBQdirect heel veel accessoires, BBQ rubs en goede kwaliteit houtskool. Heb je een vraag neem dan contact op! Een BBQ professional zit klaar om je vraag te beantwoorden.