Komt de beloften na

Opgebeld voordat ik mijn bestelling wilde plaatsen of het mogelijk was dat mijn Kamado de volgende dag geleverd kon worden. Zo gezegd zo gedaan voor 12:00 besteld volgende dag om 9:30 geleverd ! En wat een fijne bbq wauw!!! ik heb nog nooit mijn vlees zo perfect en rustig kunnen grillen. Geen spijt van dat ik de L maat heb besteld lekker groot !

Uitstekende service en heel (bbq)direct

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik binnen 5 min telefoon. Vorige week was koningsdag en bbqdirect wilde graag de bbq bij mij krijgen zodat ik kon bbqen op koningsdag. De bbq is snel geleverd en bij het in elkaar zetten zag ik in een fabricage fout. Gemeld bij bbqdirect en het onderdeel is omgeruild. Zeer tevreden en een hele goede service Gr roy klerks

Prima geholpen en een snelle levering

Prima geholpen en een snelle levering

Ben gewoon super geholpen en alles was geregeld zoals afgesproken. En we zijn super happy met onze bbq Kansas

Zeer goed kwaliteit Goede service Snel geleverd

in één woord - "slecht"

ik heb een bestelling geplaatst en gelijk betaald. Daarna heb ik drie dagen niks gehoord en moest ik zelf bellen hoe het met mijn bestelling stond. N.a..v. dit belletje krijg ik een mailtje dat de zending vanaf afgelopen donderdag bij DPD stond. Volgens track en trace informatie zou de zending zaterdag afgeleverd worden, heel de zaterdag thuis zitten wachten en niemand van DPD aan de deur gezien. Volgens dezelfde track en trace informatie komt de zending nu vandaag. Ik ben benieuwd maar heb er vooralsnog 0,0 vertrouwen in. Zeer triest allemaal

Heb een bestelling gedaan, bevestiging gehad, maar verder nog niets gehoord.

Weet dus niet veel te vertellen over mijn ervaringen. Hoop dat ik snel een mail krijg dat het product is verstuurd.

Bestelling nog niet binnen

Vanag 11 augustus wachten op bestelling, welke ik nog niet binnen heb Telefonisch contact opgenomen, niet te bereiken

Goedemiddag Monique, We willen allereerst onze excuses aanbieden. Bij ons waren de thermometers nog niet binnen aangezien de levering was uitgesteld door de vervoerder. Dit stond echter wel aangegeven op de website. Toen we de levering binnen hebben gekregen hebben we als eerste u pakketje gepakt en verstuurd. ook hebben we een mail naar u gestuurd met een update over de thermometer. We hopen dat de thermometer verder wel naar wens bevalt. Met vriendelijke BBQ-groet, Team BBQdirect

Moet nog afwachten

Ik heb een termometer besteld maar is nog niet binnen en ik hoor ook niets wel al betaalt. Dus ben benieuwd. Inmiddels is hij binnen ,toch nog goed gegaan. Ben dus toch nog tevreden ,moest even wachten ,maar dan heb je ook wat, ben nu blij met wat ik heb een pracht ding.

Fijn bedrijf

Ik had een goede ervaring met dit bedrijf. Als ik iets nodig heb wat ze verkopen twijfel ik niet om weer bij dit bedrijf te bestellen. Erg vriendelijke klantenservice!

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Eckertstraat 14 8263 CB Kampen

+31 38 820 0398

Over BBQdirect

BBQdirect, een barbecue voor elk budget Dé webshop voor betaalbare kamado’s, Japanse grills, outdoor BBQ’s en offset smokers. Naast heel veel BBQ’s tegen scherpe prijzen vind je bij BBQdirect heel veel accessoires, BBQ rubs en goede kwaliteit houtskool. Heb je een vraag neem dan contact op! Een BBQ professional zit klaar om je vraag te beantwoorden.