Gebruikersvriendelijk en betrouwbaar

Eenvoudig in gebruik te nemen en blijvend betrouwbaar.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Reeds omschreven

Goede airco minpunt maakt veel herrie

Airo doet wat hij moet doen. Koelt mijn appartement goed en snel. Groot nadeel maakt veel kabaal. Min punt dat je de airco niet in de slaapkamer kan plaatsen, te zwaar ondanks wielen fie he over drempel miet tillen, en teveel kabaal

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Koelt goed

Beste Gerard, Dank voor uw review. Fijn dat het apparaat goed koelt, daar is die tenslotte voor gemaakt. Het klopt dat een mobiele airco behoorlijk wat geluid maakt. Helemaal wanneer deze met extreme temperaturen zoals afgelopen weken moet koelen. Dit komt omdat bij een split unit airco de compressor buiten hangt. Bij een mono unit, zoals deze, zit deze verwerkt in de airco zelf.

Warm en behaaglijk

Mooie uitvoering in zwart. Slank/plat model en eenvoudig in gebruik

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Snelle levering en mooi product

Adequaat en oplossingsgericht!

Het contact in het begin liep een beetje stroef, maar eenmaal na contact werd er direct adequaat en oplossingsgericht gehandeld. In tegenstelling tot veel andere concurrenten, komt Flinq de afspraken na en maken waar wat zij zeggen. Mijn mobiele Airco werd uiteindelijk ruim een week later geleverd, maar na contact werd duidelijk dat de vervoerder failliet is en er vertraging was opgelopen. Na contact kreeg ik een voorstel welk ook snel, naar afspraak en uitstekend is waargemaakt. Ik kocht de Flinq mobiele airco van 15000 BTU. Ik lees dat veel mensen klagen over het lawaai. Hij maakt inderdaad veel lawaai, maar een mobiele airco maakt nou eenmaal lawaai. Het is een krachtig apparaat met veel functies welk mijn appartement binnen een uur koel heeft. Ik ben er tevreden mee. Qua producten dus ook uitstekend. Kortom een adequaat, oplossingsgericht bedrijf met uitstekende producten voor een schappelijke prijs.

• Wat vind je van ons product ?

Goedemiddag Arjon, dank voor je review. Vervelend dat je airco nog steeds niet is geleverd. Ik heb zojuist even aan onze klantenservice gevraagd of er een mail, whatsapp of telefoontje van je is geweest. Geen van deze 3 heb je geprobeerd te contacten. We hebben daarom ook geen kans gehad om je te kunnen helpen. Dat doen we namelijk graag. De airco's worden verzonden via een logistieke partij buiten dhl om. Dit komt door het gewicht en afmeting van het apparaat. Deze partij is afgelopen dagen failliet verklaard maar levert nog wel, hierdoor is de vertraging ontstaan. Afgelopen maandag hebben alle klanten waaronder jij daar een mail over ontvangen. Ook daarop hebben we van jou geen reactie gehad. Ik verzoek je vriendelijk morgen even contact met ons te zoeken. We kijken graag hoe we de airco alsnog bij je kunnen krijgen. Ook na vandaag en morgen wordt het nog lekker warm en kun je een airco vast goed gebruiken. We zien je bericht graag tegemoet.

Van bestellen tot bezorging goede service.

Ik had producten besteld die me goed beviel, en met de warmte wilden een aantal collega's ook de product die ik had dus ook voor hun besteld. En ze waren al de volgende dag in huis, tot nu toe heb ik geen problemen ondervonden zowel niet met de bedrijf of hun producten.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Nou mijn collega's waren na het proberen van de ventilator helemaal happy dat ze hun dag niet al te warm voorkwamen en wilden er ook 1 voor hun zelf.

Nog niet kunnen testen

Geef nu 3 sterren omdat ik hem nog niet heb kunnen testen. Wat ik wel jammer vind is dat de afvoerslang minimaal vind had het wel wat langer willen hebben, en eigenlijk nergens een langere slang kan kopen ook niet hier op de site. Ook omdat de 160mm afvoerslang bijna niet voorkomt bij andere airco's. Nu wachten op een hittegolf en dan zien we wel wat hij kan.

Zeer snelle service

De handleiding stond nog niet op de website. Maar binnen het uur nadat ik daarvoor een email heb geschreven kreeg ik al bericht dat hij er inmiddels op geplaatst was

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? nog niet ga die vandaag voor het eerst gebruiken.

goede service

zeer snelle reactie en positieve oplossing nadat de adapter kapot was. na enkele mailtjes kreeg ik een nieuwe toegestuurd .

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? mooie lampjes werk perfect.

Fijn dat het goed is gekomen Jack!

zeer goede service

vriendelijk, zeer behulpzaam, aanrader

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? lichtslinger

Hoi Luc, dank voor je positieve review!

Defecte pepermolen gekocht via een andere firma is vervangen door Flinq quasi kosteloos !

Super service!

Heb nu al voor de 2e keer contact met jullie gehad en ik kan alleen maar zeggen: "Wat een super service verlenen jullie...klasse!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? zeer goed

Beste, wat een positieve review! Veel plezier met uw producten.

Goede en snelle service

Had enkele vragen over die FlinQ verlichting color set die ik had aangeschaft en had wat problemen met de stekker . Kreeg binnen 8 uur een vriendelijk en uitgebreid bericht terug . Erg tevreden

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? doet het naar wens

Fijn dat we je hebben kunnen helpen Harry, veel plezier met je producten!

GEWELDIG!!!!

Vorig jaar een lichtslinger voor buiten gekocht. Na enkele probleempjes met het verbinden kreeg ik prompt een compleet nieuwe set geleverd Na dit gemeld te hebben via de mail. Met de vraag als er nog een paar reservelampjes te koop waren, kreeg ik gelijk een stuk of 10 geleverd. Zal het verder kort houden aangezien er nog meer contact is geweest qua vragen werd alles geweldig opgelost Deze service heb ik nog nooit eerder zo meegemaakt. Reageren altijd snel. TOPBEDRIJF!!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Ontzettend mooi gezellig sfeerverlichting voor buiten.

Topservice/levering

Goede kwaliteit en service

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Leuke lampjes

Hi Dennis fijn dat alles bevalt!

Erg goede service

Snelle reactie op mijn mail en bijzonder goed service.

• Wat vind je van ons product ?

Hi Saskia, fijn dat we je goed hebben kunnen helpen!

Mijn telefoonlader kreeg kortsluiting in print. Ik kreeg zonder gezeur een perfect gelijkwaardig product toegestuurd.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Werk super mooi

Hi Herman, veel plezier van je vervangende product.

Super!!!!!!!!!!!!!

Hiervoor schieten worden te kort. Probleem gemeld en binnen één uur reactie dat ze het probleem gaan oplossen. Eén uur later dat zij het in orde gaan maken. Twee dagen later het nieuwe onderdeel voor het defecte onderdeel per DHL ontvangen. Zelf het woord SUPER is nog te weinig. Perfecte service. Chapeau!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Voldoet aan de geheel verwachting

Hoi René, wat een leuke recensie, we hopen dat het onderdeel goed is aangekomen en inmiddels naar behoren werkt!

Prachtige airco gekocht

Wij hebben 2 weken geleden een airco gekocht bi FlinQ. Het apparaat werkt hartstikke goed en is makkelijk in gebruik. Mijn vrouw en ik zijn al wat ouder maar hebben hem eenvoudig kunnen aansluiten op onze mobiele telefoon. Een echte aanrader dus!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Heerlijk koel

Hoi Sam, we warme dagen komen er weer aan, je bent goed op tijd! Veel plezier van de airco!

Professioneel

Klepje voor batterijen bij de bluetooth weegschaal kapot 1 mailtje naar kiyoh en ………..er wordt omgaand een nieuwe gestuurd Dat is nou echte aftersales service Compliment

• Wat vind je van ons product ?

Hoi Abel, we hopen dat de weegschaal weer werkt!

Ze er goed

Snel en doelgericht gehandeld

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goed

Beste, fijn dat we u hebben kunnen helpen!

zeker niet tevreden

wij kochten een panelheater bij de actie van de krant, doch die gaf niet genoeg warmte.Bij klacht kreeg ik als antwoord dat ze het gingen wisselen maar dat er helaas geen nieuwe ter beschikking waren. Heb geantwoord dat ik ging wachten op de nieuwe maar sedert klacht 27/12/2021 niets meer gehoord en vandaag wordt zelfs de mail als onbestelbaar geweigerd.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? zeker niet tevreden, voel me in de zak gezet van een toch niet goedkoop toestel

Beste Ann, Jammer van uw review. We hebben sinds 12-01-2022 niets meer van u vernomen toen mijn collega om uw adres vroeg zodat we een vervangen product konden opsturen. De panels zijn inmiddels binnen. U kunt alsnog op die e-mail reageren zodat we alsnog een ander product kunnen opsturen. We kijken uit naar uw e-mail.

Prima product

Het product is exact zoals omschreven op de website. De levering duurde wel een dag langer dan verwacht.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Exact zoals omschreven

Hi Monique, fijn dat je product binnen is! Veel plezier ermee!

Goede reactie

Na een paar dagen kreeg ik een nieuwe deurbel en die werkte perfect.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goede garantie

Beste Emmie, fijn dat we je hebben kunnen helpen! Veel plezier met je Slimme Video Deurbel!

een aanrader

Super goed opgelost, wel na een lange tijd...

• Wat vind je van ons product ?

Hi Willy, vervelend dat het wat langer duurde dan je van ons gewend bent. We hopend dat je tevreden bent met het product en wensen je er veel plezier van.

Niet prettig

Het product is stuk binnen gekomen, bij het retour sturen moesten er eerst foto’s worden gemaakt. Ik wilde het product ruilen voor een nieuw exemplaar en kreeg ik te horen dat ze het product eerst gingen controleren om te kijken of dit mogelijk was. (Het was een make up spiegel met lampjes, 1 lampje werkte niet en 1 was beschadigd) Tot op hede nog niets vernomen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het was wel snel geleverd, besteld en de volgende dag in huis. Dat is dan weer positief.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Als het zou werken was het een goed product

Beste, vervelend dat de spiegel niet helemaal goed is aangekomen. U heeft contact met ons gehad en wij hebben inderdaad gevraagd om foto's. Dat is namelijk sneller dan eerst terugsturen en dan beoordelen. Uiteraard krijgt u gewoon een nieuwe opgestuurd nadat de defecte is ontvangen. Ik weet niet bij welke winkels u normaal gesproken koopt maar even controleren of het product ook echt defect is lijkt ons geen rare manier van werken, dat gebeurd overal. Op deze manier houden wij ook bij voor onze leveranciers wat waar mis mee was. Ik ga er vanuit dat mijn collega's begin volgende week contact met u opnemen omtrent het opsturen van de nieuwe spiegel.

Over Flinqproducts.nl

FlinQ levert je de nieuwste gadgets en artikelen en dat voor een leuke prijs. FlinQ maakt je leven simpelweg makkelijker. Bestel je op werkdagen voor 23:00 uur dan bezorgen we je pakket morgen bij je thuis of op kantoor.