Supergoed geholpen

Ik had problemen met mijn draadloze oordopjes. Ik kon ze maar niet Koppelen met mijn smartphone . Na 1 dag al reactie op mijn mail aan de klantendienst met duidelijke instructies. Toen het nog niet lukte hebben ze besloten om nieuwe op te sturen. Super service! .

De badkuip is snel en gratis geleverd, de badkuip is absoluut een aanrader. Je kunt tot je schouders in het badje zitten, ik gebruik hem vooral met dode Zee zout ter behandeling van mijn huid problemen. Maar het is ook heel ontspannen om een gewoon badje te nemen.

uitstekende service

Na 2 mails over slecht opladen van draadloze oortjes, werden vandaag zoals beloofd nieuwe oortjes geleverd. Uitstekende service.

Top bedrijf!

Ze komen hun beloftes na en de producten zijn van uitstekende kwaliteit

Binnen 1 uur antwoord. Probleem in één keer opgelost tot volle tevredenheid.

Uitstekend. Voorbeeldig.

Beste Wiep, fijn dat we je goed hebben kunnen helpen!

Geweldige producten

Gisteren contact gehad met een medewerker en vandaag zijn persoonlijk de spullen bezorgd! Top service!!

Hoi Stef, fijn dat we je snel hebben kunnen helpen met je smart lampen! Veel plezier ermee!

Snelle levering van onze order

Snelle en correcte levering van ons besteld product. Het product voldoet prima aan de verwachtingen ook.

Beste Mart, dank voor je review. Fijn dat alles naar wens is, veel plezier met je product!

goed product.

Goed product snelle levering.

Hoi Hans, dank voor je positieve beoordeling!

Airco

Ik kan niet oordelen omdat het in de zomer gebruikt word want nu is het niet nodig.

Hi! We hopen dat de airco je van de zomer goed helpt de boel te koelen. Mochten we tegen die tijd iets voor je kunnen doen dan horen we dat graag!

Super product!

Lampen zijn echt mooi en de snelheid van leveren is top!

Goedemorgen Klaas, wat fijn te lezen dat de bestelde lampen naar wens zijn! Veel plezier ermee!

Duidelijke en interessante website. Bestelling tot levering aan huis, wordt goeie informatie verstrekt. Retour zending is.mogelijk ook dit gaat eenvoudig. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt want ons besteld product voldeed geheel aan de informatie die op de website werd vermeld. Top ga zo door.

Geweldige after sales

Ontbrekend beugeltje gelijk nagestuurd

Hi Ton, ik hoop dat je hem inmiddels ontvangen hebt! Mochten we nog wat kunnen betekenen dan horen we dat graag.

Ontzettend blij met mijn aankoop!

Voordat ik de sterrenprojector van Flinq had gekocht, heb ik meerdere sterrenprojectors met elkaar vergeleken qua prijs/kwaliteit verhouding. Het mooie van de sterrenprojector van Flinq is dat deze bestuurd kan worden met de Smart App of zonder. Ontzettend gebruiksvriendelijk en de prijs is echt goed voor de kwaliteit. Snelle levering en verwachtingmanagement via de mail is perfect. Nooit eerder van Flinq gehoord of besteld, maar echt top!

Hoi Monique, Wat leuk dat je een sterrenprojector bij ons hebt gekocht, we vinden het leuk om te lezen dat het apparaat goed werkt en je er veel plezier van hebt.

snelle service

Na melding van een defect werd er omgaand een nieuw apparaat afgestuurd. Perfect.

Beste Bé, Fijn dat we het defecte apparaat hebben kunnen vervangen! We hopen dat je er veel plezier van hebt!

Fijne service

Ik stuurde een mail omdat ik de bijgeleverde papieren handleiding moeilijk leesbaar vond. Binnen een half uur lag de handleiding in Word in mijn mailbox. Top service!

Beste Ton, dank voor uw beoordeling. De handleidingen kunnen soms wat klein zijn. Gelukkig hebben we het op deze manier kunnen oplossen. Veel plezier van uw product.

Snel en goed geholpen

Ik had een probleem met mijn waterflosser en flinq heeft mij een nieuw apparaat per omgaande bezorgd! Ik ben er erg blij mee.

Beste Jacqueline, Fijn dat je nieuwe apparaat binnen is. Veel plezier ervan!

Topservice bij dit bedrijf

Bestelde vlaggenmast verlichting na een paar weken defect en na een mailtje werd er zonder problemen een nieuwe gestuurd. Fantastisch.

Beste Fred, dank voor je review. Erg fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Laten we hopen dat de vlaggenmast kerstboom net nu goed blijft doen.

Op mijn bericht (met fotootje), dat één van de 10 door mij gekochte Solar LED lampen vrijwel onmiddellijk weigerde licht te geven, werd direct een doosje met twee nieuwe lampen aan mij gezonden. Klasse!

Hoi Dolf, Fijn dat we het hebben kunnen oplossen! We hopen dat de lampen nu wel blijven branden ;-)

Zeer leuk gadget!

Werkt zeer rustgevend en ontspannend. Leuk om met te gaan slapen.

Hoi Alessandra, fijn dat het product naar wens is!

Nog niks ontvangen

Donderdagmiddag voor 16.00uur koptelefoon besteld. “Voor 23.00uur bestelt, volgende dag bezorgd”. In mijn geval niet…volgende ochtend om 8.34uur mailtje gekregen dat pakketje is ingepakt en verzonden, met track en trace. Nu is het zaterdag 22.33uur en staat bij dhl nog steeds “zending aangemeld” maar nog geen pakket ontvangen (bij dhl)! Vind ik niet zo leuk! Wanneer krijg ik het dan???

Beste Marike, Vervelend dat het nog niet binnen is. Het is op dit moment bij DHL en andere verzendpartijen enorm druk. De nieuwe lockdown helpt daar ook niet in mee. Je pakket is onderweg, zodra DHL deze scant in het distributiecentrum wordt de track en trace geüpdatet en ontvang je daarover bericht. Dit weekend is er tevens niet gewerkt in verband met kerst.

N.a.v. een ontbrekende afstandsbediening via mail contact opgenomen. Per ommegaande reactie op mijn e-mail, en een dag later de ab al in huis! Prima service dus!!!

Een wirwar boom

Het snoer zit gelijk al in de knoop. Snoeren zitten niet mooi en juist aan elkaar verbonden. Er zitten diverse foutjes in. De geleidingstouwen zijn erg dun en onduidelijk. Geen onvoldoende want de diverse lichtschakelingen zijn leuk. Een van de goedkopere mastbomen op de markt. Maar alsnog veel te duur voor wat je krijgt. Ik heb spijt, was toch liever voor de duurdere fairybell gegaan. Goedkoop is in dit geval echt duurkoop.

Beste Anuschka, Dank voor je review. Jammer dat de boom niet aan je wensen voldoet. We hebben er tot op heden vrijwel geen klachten over ontvangen. Je kunt, wanneer je product niet aan de verwachtingen voldoet, de boom gewoon terugsturen. Bij ontvangst zullen het bedrag terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer. Mocht je nog vragen hebben neem dan even contact met ons op via de klantenservice pagina op onze website.

ongelofelijke service

De kerstverlichting heeft een stuk dat niet brandt .Gisteravond foto genomen. Vandaag om 11,5 u opgestuurd. Om 12,56 u bericht van FlinQ dat zij een nieuwe gaan bezorgen en om 13,15 u bericht van DHL dat er een zending op komst is.

Hoi Sylvia, Dat is inderdaad vervelend, gelukkig hebben we het kunnen oplossen! Mochten we nog iets kunnen doen dan horen we dat graag.

De boom is prachtig

Helaas zat de boel wel wat in de knoop maar.. Het is goed gekomen. Hij is prachtig. Iedereen die voorbij komt is sprakeloos

Beste Esther. ja soms zitten de lampjes net wat gedraaid. Fijn dat het de moeite waard was!

Uitstekend en vlug geholpen!

Defecte afstandsbediening ontvangen, na contact onmiddellijk en zonder moeilijk te doen andere afstandsbediening opgestuurd. Top.

Beste William, geen probleem! Ik hoop dat deze inmiddels binnen is!