Filters

10

Voor warm en koud maar ook jong en oud!

Het zitbad is in goede staat gebracht en door mijn vrouw goed gevuld in onze achtertuin met koud water in januari. Qua volume helemaal goed, het enige water dat verloren is gegaan, was het water dat we teveel in het zitbad hadden gedaan toen het gevuld werd. Dat er nog een mens in zou zitten was niet helemaal perfect meegenomen in de berekening blijkbaar. Maar dat is eens en niet nog eens! Dat het zitbad ook binnen in onze badkamer te gebruiken is voor heet water en komende zomer ook voor de kinderen is een hele mooie bijkomstigheid. Tot op heden is het zitbad onverwoestbaar gebleken in ieder geval. Zeker tevreden met de aankoop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goed, betrouwbaar
1

zeer slecht

ik vraag om een retourlabel 24 uur later krijg een mail hoe ik die moet aanvragen lukt niet. ik mail dat het niet werkt 24 uur later krijg ik weer een mail waarom ik het artikel wil terug sturen gezegd dat ik daar niet op hoef te antwoorden en dat ik alleen het artikel wil terugsturen. 24 uur later weer een mail dat als ze mijn artikel terugkrijgen ze moeten weten wat er mee mis is( als er iets defect is geef je dat gelijk aan toch). zo kom ik aan de 14 dagen bedenktijd het is maar goed dat we gelijk naar 1 dag gemaild hebben om een retourlabel. ben benieuwd wanneer ik deze krijg 7 dagen zijn al voorbij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? product is niks mee bedrijf wel

Reactie van het bedrijf

Beste Heidy, dank voor je review. Ik zie inderdaad dat het retour systeem wat problemen ondervind, hier wordt inmiddels aan gewerkt. Mijn collega heeft inderdaad een reden van etour gevraagd. U bent die niet verplicht te geven maar voor eigen administratie is dat wel handig om te hebben. Zo kunnen we het pakket een stuk sneller verwerken dan wanneer deze zonder reden terugkomt. We willen namelijk voorkomen dat wanneer iemand een defect product terugstuurt deze zomaar weer tussen de voorraad beland. Ik zie dat mijn collega inmiddels een retourlabel over e-mail heeft toegestuurd. Wanneer we u pakket hebben ontvangen krijgt u uiteraard netjes uw geld terug.

10

perfecte service!!

Was al heel tevreden over de FlinQ Pure Sensor Bin, totdat er een probleem met het openen van deksel onstond. Advies gevraagd en binnen heel korte tijd werd een nieuwe deksel franco toegezonden. Dit noem ik nou perfecte service. De nieuwe deksel werkt prima, bedankt firma FLINQ.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? prima

Reactie van het bedrijf

Hoi Gerard, Dank voor je leuke review!

9

prima be- en afhandeling van (transport?)schade

Ofschoon de telefonische bereikbaarheid van Flinq niet optimaal is, werd door de heer Broere wel adequaat gereageerd op schade aan het bestelde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? mogelijk kwetsbaar door het ontwerp, maar leuk design en de uiteindelijke leverantie werkt prima
10

Super!

Tof product, niet enkel voir feestdagen maar gans het jaar door !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Gezellig licht met veel mogelijkheden
6

Strak design

Plaatsbesparend

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?

Reactie van het bedrijf

Dag Danny, een infrarood paneel verwarmt ook maar tot 8m2 zoals aangegeven op onze website. Daarnaast is een infrarood paneel niet geschikt voor het verwarmen van een ruimte maar alleen te gebruiken voor directe warmte op één plek, bijvoorbeeld gericht op bank waar je dan zit. Ik zie dat je ons hierover niet hebt gecontacteerd. Dan hadden we dit probleem kunnen voorkomen door je goed voor te lichten en tevens een niet onderbouwde recensie vanuit jou kant. Onze Slimme Paneel Verwarmer is wel geschikt voor het verwarmen van ruimtes tot 28m2. Deze maakt geen gebruik van infrarood maar van convectie. Als je je product bij ons hebt gekocht kun je deze uiteraard omruilen als je er niet tevreden mee bent. Zoek je even contact met onze klantenservice?

2

Waardeloos

Pakket ontvangen! Eerst half december, dan eind december versturen en als smoes nu gebruiken dat pakketpunt het pakket heeft geweigerd en ik nu nog langer kan wachten (half januari) op een product dat al betaald is. Zit er aan te denken om het te annuleren. WAARDELOOS

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van ons product ?

Reactie van het bedrijf

Beste Mark, Dank voor je review. Echter klopt deze niet helemaal. Je hebt besteld op 25-11-2022 en er is toen aangegeven half december te leveren. Dit werd uiteindelijk 20 december vanwege wat vertraging in de haven. Ik zie dat op 22 december deze geprobeerd is af te leveren op het door jou gekozen afhaalpunt (een Shell station). Omdat deze direct retour is gestuurd naar ons ben ik bang dat het door jou gekozen DHL afhaalpunt dicht is / was. Ik zie dat het pakket vandaag of morgen opnieuw bij ons binnenkomt. Ik verzoek je contact op te nemen met onze klantenservice zodat we deze opnieuw naar je op kunnen sturen.

10

In 1 woord geweldig!

Ik vind het een geweldige paneel kachel, verwarmt echt super goed. Cv staat de gehelde dag uit. Heb hem ook al aan vrienden aanbevolen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Super
3

Boom werkt AB echter niet

Heb deze lampjesboom nu ca 1 week. Installatie ging goed. Echter de afstandsbediening werkt niet goed, reeds na 15cm werkt deze niet meer. Nieuwe batterij bracht geen verbetering. Servicepunt whatsapp reageert niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Afstandsbediening werkt niet

Reactie van het bedrijf

Hi Alexander, vervelend dat je problemen ondervind en dat wij dan wat langzamer reageren. IK heb eet even nagevraagd en er is inderdaad iets vertraging in onze reactie termijn ivm drukte en wat onderbezetting. Ik heb inmiddels begrepen dat een nieuwe afstandsbediening onderweg is. Ik hoop dat dit je probleem oplost!

2

Niet te monteren en grondanker past niet en slechte kwaliteit

FlinQ Luxxtree Vlaggenmast 4 meter RGB en warm wit besteld voor €159,99. Niet te monteren c.q. strak te krijgen, gepruts met tier ribs en grondanker past niet goed. Bij het in de grond slaan verbuigt het metaal, waardoor de mast niet strak in het anker meer past, kortom kwaliteit valt tegen en retourmelding aangevraagd enkele dagen geleden. Helaas nog steeds geen retourbon ontvangen. Zeer teleurstellend want we hadden ons er erg op verheugd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Negatief helaas

Reactie van het bedrijf

Hoi Alberto, dank voor je review. Jammer dat je het niet voor elkaar krijgt de boom op te zetten. Al duizenden klanten gingen je voor. Ik heb onze klantenservice gevraagd even naar je retour aanvraag te kijken, deze is reeds goedgekeurd. Je hebt deze afgelopen vrijdag om 1630 aangevraagd dus daar ging een weekend overheen, dat lijkt mij niet gek.

9

Goed product, doet wat het beloofd.

Simpel bedienbaar, makkelijk in te stellen en verwarmt relatief stil de kamer al snel. De toren kan draaien, heeft meerdere standen en ook nog een app om het mee te bedienen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?

Reactie van het bedrijf

Fijn dat het apparaat bevalt!

2

niet

tot op heden niets ontvangen en als ik mijn geld terug vraag zeggen ze dat het verstuurd is, wij zijn dus ZEER ontevreden, 25 november besteld het zou de volgende geleverd worden, NIET DUS, het was een 5 december cadeau en nu niet meer nodig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? niet
10

Super +

Aankoop van een flinq slimme paneel verwarming gedaan. Product zoals verwacht, slim en functioneel. Aanrader voor de komende koude dagen. En een goede prijs qualiteits verhouding. Evt. Vragen worden snel via de whats app beantwoord. Dus super ++

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Functioneel

Reactie van het bedrijf

Hi Jos, wat een mooie review! Dank hiervoor! Veel pleziervan je heater gewenst!

9

Mooi product + goede service

Product was lang niet leverbaar maar daar werd je goed over geïnformeerd als je op de link klikte van je bestelling. Product zelf is echt top geen opmerkingen aan verder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Makkelijk te installeren

Reactie van het bedrijf

Hi Mitchell, Fijn dat je blij bent met je product!

1

Rommel

Flinq luxtree is rommel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Flinq luxtree rommel
10

perfecte service

had filters nodig voor mijn handstofzuiger, na 1 e-mailtje direct antwoord gekregen en de zaak was opgelost :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? handstofzuiger

Reactie van het bedrijf

Hoi Mark, dank voor je review! Veel plezier met je FlinQ Handstofzuiger.

2

Waardeloos.

Sinds juni 2022 ben ik bezig om 2 goed functionerende paneelverwarmers te krijgen. Inmiddels 3 maal de paneelverwarmer terug moeten sturen. Elke keer is er weer iets wat niet goed werkt. Aanbeveling: koop geen witte paneelverwarmer bij FlinQ!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Waardeloos

Reactie van het bedrijf

Hi Andre, dank voor je review! We hebben inmiddels al meerdere keren contact gehad en volgens mij is het opgelost met je. Overigens heeft dat natuurlijk niks met de kleur te maken. Zowel de witte als de zwarte paneel verwarmer zijn van binnen exact hetzelfde.

10

Top

Gebruik het zelf voor een ijsbad. Werkt uitstekend. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Fijn

Reactie van het bedrijf

Hoi Jonne, dank voor je review! Veel plezier met je FlinQ Bath Bucket.

10

Prima verwarming op badkamer

Prima verwarming op de badkamer,lekker comfortabel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Voldoet prima
8

Mooi design en goed werkend

Pre sale gedaan en levering zou eind november zijn. Werd verrassend op 5 november geleverd. Mooi design en goed verpakt. Verbinden met internet/wifi was even uitvinden hoe het moest. Uiteindelijk toch verbonden. Via de app en via google spraak kan het paneel bediend worden, werkt prefect. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Na aanmelding bij wifi werkt alles perfect. Bediening via app en Google assistent.

Reactie van het bedrijf

Hoi Wim, dank voor je leuke review! Fijn dat je je heater al eerder dan verwacht binnen had! Veel plezier met de heater, die kun je in deze koude tijden wel gebruiken.

8

Warm

De verwarming werkt goed, het installeren van de app en koppelen aan de verwarming loopt minder soepel. Met de manuele bedieniung werkt het prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? goed
9

Mooi model, verwarmt snel

Verwarming in paneelmodel, 2 standen verwarmen, op afstand via wifi te bedienen, geschikt om ff op te warmen of kleine ruimte snel op te warmen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? positief
10

TOP - Service

Recent een melding gemaakt van een probleem met een FlinQ compressor welke niet kompleet opgeladen kon worden; binnen 1 dag een reactie met de vraag om aanvullende informatie; na deze gegeven / toegestuurd te hebben, werd mij binnen 1 week een nieuw exemplaar ter vervanging toegestuurd ! Dat noem ik nog eens echte SERVICE en KLANTVRIENDELIJKHEID !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? nog niet
10

geweldige service

Ik kocht 2 FLINQ paneelverwarmers o.a een bij Groupdeal. Bij het uitpakken bleek een onderdeel , een stavoet ,niet geleverd . Ik meldde dit bij FLINQ . Wat een superreactie. Kosteloos werd mij per omgaande een stavoet toegstuurd, zodat ik het gehele pakket met alle sores vandien niet terug hoefde te sturen naar Groupdeal. Wat een geweldige service. Was er superblij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? nog niet
6

Nog steeds niet geleverd

Ik kan het produkt niet beoordelen. Was defect retour gekomen van DHL, er is geen vervangend exemplaar meer voorradig. Na mijn klacht heb ik uiteindelijk mijn betaling retour ontvangen van FlinQ.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vind je van ons product ?

Reactie van het bedrijf

Beste Hans, we hebben zoals besproken op 29-09-2022 een ticket uitgezet bij DHL en daar vanochtend reactie op gehad. Hiervan heeft u zojuist een e-mail ontvangen. DHL geeft aan dat het pakket binnenkort een nieuwe leverdatum krijgt. Een exacte kopie van het bericht vanuit DHL is aan u verstuurd. We betreuren de langere levertijden bij DHL en zullen uw ticket in de gaten houden. Mocht die aankomende maandag alsnog niet geleverd zijn zullen wij u een nieuw pakket toesturen.

Over Flinqproducts.nl

FlinQ levert je de nieuwste gadgets en artikelen en dat voor een leuke prijs. FlinQ maakt je leven simpelweg makkelijker. Bestel je op werkdagen voor 23:00 uur dan bezorgen we je pakket morgen bij je thuis of op kantoor.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd