Gelikt design maar ook problemen

De infra-heater van Flinq ziet er gelikt uit. Ook verbruikt hij zeer weinig energie (460watt) maar het kost dan ook wel even tijd voordat de kamer van 12m² opgewarmd is Wat ik storend vind, is de afstandsbediening. Het heeft geen schermpje dus moet je bij de heater staan om te zien wat er gebeurt als je op de afstandsbediening drukt!! De app werkt ook absoluut niet goed Je moet bovenop je modem staan wil de heater contact met de app maken. Wij hebben de heater 1 etage hoger staan dus het werkt niet Nu hebben we meer heaters van Flinq maar dat zijn gewone dus geen infrarood. Bij die heaters geeft de app geen problemen dus mijn advies is om niet de infra heater te kopen maar de gewone. Die verbruiken wel meer stroom (1000 watt) maar prima verbinding en sneller warm. Ik had trouwens nog gebeld met de helpdesk van Flinq, want ik zag dat ze een afstandsbediening met scherm op hun reclamefoto's hadden maar ik kreeg te horen dat de mijne bij deze heater hoorde. Dus toch een beetje de klant besodemieteren.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? In basis een prima product maar teveel minnetjes

Dank voor de review. Met een infrarood heater kunt u geen ruimte verwarmen, dat is ook per e-mail aan u vermeld. Daarvoor is een convectie kachel nodig. Met infrarood verwarmt u alleen een directe plek dmv straling. De heater welke u heeft beschikt niet over een afstandsbediening. De convector kachel wel, u heeft zelf de verkeerde aangeschaft, u had deze prima mogen omruilen voor een andere.. We hebben geen telefonische helpdesk. Alleen per e-mail. We hebben u dus niet telefonisch gesproken. Tot slot, de app werkt met het ene apparaat wel en met de ander niet? Dat klinkt eerder als een wifi probleem binnenshuis, anders had uw andere apparaat ook niet goed gewerkt via de app. De chipset in de heater is namelijk gelijk als uw andere heater.

fantastisch

Zeer goede kwaliteit van boxershorts. Klantendienst is top! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? zeer goed

Vlotte reactie na fout én mooie producten

Iedereen maakt weleens een foutje. Zo ook de inpakker van Flinq. Echter de fout werd snel opgelost. De 'kaarsen' die wij hadden besteld, zijn werkelijk fantastisch en goed doordacht. Zelfs als je ze vast pakt heb je de indruk dat het om echter kaarsen gaat.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Zeer positief

Geweldig apparaat, vodoet boven verwachting!

Ik had niet verwacht zoveel plezier van het apparaat te hebben omdat het vermogen zo laag (480W) is geeft hij wel heel veel warmte.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Geweldig product

Heater

Goedemiddag Ik ben blij met mn Heater Hij geeft heerlijke warmte Mooi design Mvg Tini

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Dat heb ik al gedaan

Slecht product en waardeloze service

Betreft solar verlichting JUNO. Toen ik het product ontving zaten er duidelijke gebruikerssporen op te weten aangekoekt zand aan de spies en een gescheurde buis. Ook bleek de brandtijd hooguit 1,5 uur te bedragen in plaats van de gespecificeerde 12 tot 24 uur. Toen ik de firma hierop aansprak werd er zeer laks en afwijzend op gereageerd. Ik mocht niet verwachten dat in de wintertijd een solar lamp voldoende zon kreeg om de nodige energie te verzamelen en moest maar afwachten tot de zomer, want de leverancier vond het vanzelfsprekend dat de 12 tot 24 uur brandtijd uitsluitend voor zomerse omstandigheden geld. Kortom een waardeloos product en een onbetrouwbare leverancier.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? voldoet niet aan de specificaties

Prima service!

Bij aankoop van de kaarsen deed de afstandbediening het niet. Na melding hiervan werd deze zonder veel woorden onmiddellijk vervangen en alles werkt prima nu! Een aanrader zowel het product als de verkoper!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Mooi sfeerproduct!

schitterende service

De aangekochte smartwatch deed het na een half jaar niet meer. Nochtans verder zeer tevreden van de smartwatch. Contact genomen met FlinQ Commerce en zonder enig probleem of discussie werd een nieuwe smartwatch binnen enkele dagen toegestuurd. Nogmaals dankjewel hiervoor !

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? uitstekend

geweldige service

Product gekocht via een andere partij. Bij gebleken defect buiten garantietermijn toch een prima oplossing. Aanrader!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Zie bovenstaand.

Mijn ervaring met FlinQ is fantastisch,ik had een paneel verwarming besteld, hij werd binnen twee dagen bezorgd, maar ik maakte hem open en zag dat hele achterkant verbrijzeld was en de bediening afgebroken was. Heb gelijk een WhatsApp naar FliinQ gestuurd, krijg zelfs op zondag netjes een App terug, ik kan de oude vernietigen en er wordt een nieuwe opgestuurd, ik ben erg blij met deze oplossing, uitstekende service

• Wat vind je van ons product ?

Flinq probeert alles om het goed te doen

Ik kocht een kerstslang met 250 leds voor buiten en binnen. Door de zeer goede ervaring met Flinq producten, ging ik er vanuit dat deze kerstslang van 18m ook zeer goed zou zijn. Niet dus. De afstand tussen ontvanger en de afstandsbediening kan niet groter dan 3m zijn of er wordt niet meet gereageerd op de afstandsbediening. Nadat ik.mijn ontevredenheid ovet dit product kenbaar maakte stuurde Flinq mij direct een tweede set toe met jammer genoeg exact dezelfde ervaring. Maar omdat et een programma opzit dat er voor zorgt dat de lichtslang automatisch 18 uur uit is en 6 uur aan. Hierdoor hoef ik niet naar buiten om de lichtslang uit te zetten. Het licht is wel mooi maar niet erg helder.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Zie mijn commentaar boven

Geen communicatie mogelijk met klantenservice

Op de website vn Flinq een "Luxxtree Vlaggenmast 3 meter" besteld en ook bericht gekregen dat deze meegegeven zou zijn met een vervoerder, maar nu 2 weken verder geen enkele communicatie meer. Na meerdere communicatie pogingen afgelopen 2 weken tast ik nog steeds in het duister waar mijn bestelde en betaalde product is. De klantenservice reageert op geen enkele manier.

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Luxxtree Vlaggenmast 3 meter

Beste Bas, Op het email adres waarmee deze review is geplaatst hebben we geen enkele communicatie gevonden? Wellicht kunt u even mailen aan [email protected]? Dan kijken we waar de bestelling nu is en wat we hier aan kunnen doen.

Tevreden...

Goed product aan een heel scherpe prijs...

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Het doet waarvoor ik het kocht...

Goede service!

Mijn Luxxtree kerstboom heb ik voor de eerste keer opgezet bij mijn moeder dit jaar, maar we hadden we een probleem met de voeding. Na een app naar de klantenservice kregen we meteen nieuwe onderdelen opgestuurd per DHL, dus mijn moeder is nu weer helemaal gelukkig. Dankjewel !!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goede prijs – kwaliteitverhouding

Mooie Led-kaarsen en klantvriendelijkheid ten top!

Ik kocht een set Led-kaarsen en na het opladen bleek er één niet te reageren op de afstandsbediening. Ik nam contact op met de klantendienst van Flinq en ik kreeg heel snel een vriendelijk antwoord: na enkele dagen werd een nieuwe Led-kaars geleverd. En wat een mooie set kaarsen: mooie uitvoering, de kaarsen werken zeer lang met één oplaadbeurt, de afstandsbediening is zeer handig en het "branden" lijkt op een echte kaars (wie het niet weet, ziet het verschil niet). Bijkomend zien we deze kaarsen ook te gebruiken als we niet thuis zijn: niet alleen inbraak-, maar ook brandveilig!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Zeer tevreden

Leuke slimme toestellen

Wij hebben ons slimme electronische radiatoren aangeschaft alsook de slimme stopcontacten en deze werken prima. Extra leuk om alles te kunnen bedienen met de app.

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Slim

Een onberispelijke service

een 3 tal weken geleden een set van 3 oplaadbare kaarsen aangekocht waarvan naderhand bleek dat 1 van de kaarsen niet naar behoren functioneerde. Ik heb dit ter kennis gebracht van Flinq. Er werd onmiddellijk gereageerd en een deugdelijke oplossing voorgesteld. Service "comme il faut".

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? een fijne sfeerschepping

Goed product en goede aflevering

Alles prima verlopen. Geen enkele klacht.

Probleem is opgelost

Krijg wel mail dat het produkt is geleverd, inmiddels klantenservice contact gehad, probleem is opgelost

• Wat vind je van ons product ?

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat u opnieuw uw producten kunt bestellen omdat DHL dit pakket kwijt is.

Mijn ervaring is zeer slecht!

Ik had twee infrarood panelen besteld, echter maar één gekregen, hiermee was de zaak afgedaan voor DHL! Ik wacht nu nog steeds op m’n tweede paneel, alhoewel voor betaald, niet ontvangen! Ben ook niet van plan om te gaan betalen, tot de zaak naar tevredenheid is opgelost, namelijk de levering van twee ipv één paneel! De zaak heeft al veel te lang in beslag genomen, ik wens dat de zaak snel wordt opgelost, want no deal, no money. Ik laat me niet in de maling nemen! Gelukkig heb ik voor achteraf betalen gekozen, anders had ik nu geen poot om op te staan. Hopelijk wordt het snel opgelost, anders kan de hele handel zo weer retour! Er is ook slecht contact met FlinQ te maken, hetgeen erg betreurenswaardig is!

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Slecht

Beste Nico, Dank voor de review. Vervelend dat het ene paneel nog niet is aangekomen. Ik heb even gezocht op zowel uw naam als op uw mailadres waarmee de review geschreven is maar vind geen enkele communicatie. Naar wie is dit gestuurd? We ontvangen uw gegevens graag via [email protected]. Ik zie wel dat er inderdaad 1 zending is geleverd en dat de andere nog verzonden moet worden. Neem even contact op dan lossen we het op.

Zeer snelle service

Wij hadden een probleem met een solar lamp die we via de webshop gekocht hadden. Na enige mail correspondentie werd het probleem zeer snel en correct opgelost. Bijzonder detail: e-mails werden binnen 24 uur beantwoord. Hier kunnen vele webshops een voorbeeld aan nemen.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? goed product

Snel opgeleverd

Het product komt volgens de beschrijving.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Niet perfect kwaliteit

Ik had een mooi Flinq horloge gekocht. Echter, het aantal km’s dat ik gemaakt zou hebben was wel heel erg veel. Dit kon niet kloppen. Direct contact opgenomen met Flinq over deze klacht. Daar werd heel positief direct op gereageerd. Na enkele nette mailwisselingen heb ik gewoon een nieuw horloge van ze ontvangen. De ervaring moet ik weer even afwachten. Ik was heel erg enthousiast over deze service. Mijn complimenten.

Prima product en nazorg

Één van onze Fiji tafellampen laadde niet op, kan gebeuren. Maar de mensen van Flinq stuurden ons, zonder problemen, een vervanging.

Prima producten. Werken goed

De producten voldoen erg goed. De bezorging van DHL is keer op keer een drama qua bezorging. Geven verkeerde informatie. Graag via een ander bedrijf bezorgen

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Gemakkelijk te installeren en werken goed

Over Flinqproducts.nl

FlinQ levert je de nieuwste gadgets en artikelen en dat voor een leuke prijs. FlinQ maakt je leven simpelweg makkelijker. Bestel je op werkdagen voor 23:00 uur dan bezorgen we je pakket morgen bij je thuis of op kantoor.