Snelle en correcte levering

De aangekochte paneelverwarmingen waren tweede kans. Zijn als nieuw en werken voortreffelijk, gemakkelijk te bedienen via de Tuya Smart App. Ik gebruik ze als extra verwarming en kan zo wat mazout uitsparen, omdat ik zonnepanelen heb en dus gratis elektriciteit komt dit voordelig uit.

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Paneelverwarming

Perfect!!

Wat een goede service!! ik had de batterij van de afstandsbediening verkeerdom teruggeplaatst en die zat vervolgens muurvast. Een bericht gestuurd en zojuist een nieuwe afstandsbediening mogen ontvangen, hoe lief is dat!!

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Perfect

Fijne prullenbak en goede service

Ik heb sinds vorig jaar November een hele fijne afvalbak die automatisch opent als je je hand ervoor houdt. Vorige week was er iets met het compartiment met batterijen. Ik heb al heel snel gewoon een hele nieuwe deksel via de post opgestuurd gekregen. Top service!!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goede kwaliteit

Gevraagd en gekregen zoals beloofd

Ik heb een tweede kans prullenbak besteld, voor de helft van de nieuwprijs. Geen deukje, krasje erop dus gewoon nieuw. Werkt perfect en ben er ontzettend blij mee. Datum dat deze geleverd zou worden klopte ook. Dus ja, bij een volgend product kijk ik eerst bij Flinq!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Werkt perfect

Klantenservice onbereikbaar

Product snel geleverd, helaas defect. Wil retourneren maar…. Ordernummer wordt niet erkend. Is al eerder voorgekomen. Wil dus retourformulier, maar telefonisch onbereikbaar.

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Kapot

Beste Maria, Geduld is een schone zaak. Ik zie dat je vanochtend pas hebt gemaild over deze bestelling. Mijn collega's van de klantenservice zijn behoorlijk snel maar binnen 2 uur reageren is vrijwel onmogelijk met de hoeveelheid aanvragen die we dagelijks binnen krijgen. Ik wil je daarom vragen om iets meer geduld, we helpen je zo snel als mogelijk.

Slechte bereikbaarheid klantenservice

Het product was snel binnen, maar defect. Hierover contact gehad met de klantenservice, maar dit contact verloopt zowel de mail als via whatsapp erg stroef. Momenteel nog geen oplossing.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Snel defect

Hi Roy, We doen ons best je zo snel als mogelijk te helpen. Op dit moment is het enorm druk en lopen we helaas achterstand op. Je kunt er vanuit gaan dat we je probleem netjes zullen oplossen. Ik dank je voor je geduld!

Klein maar fijn.

Voldoet aan mijn vraag, tot op de minuut instelbaar en ook nog het stroom verbruik meten. Bijkomend voordeel is dat ik alle FLINQ producten in één app heb.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Gebruiksvriendelijk en doelmatigheid

Dank voor je positieve review Tjeerd!

Vriendelijke klantendienst

Snel geholpen bij het oplossen van mijn probleem, nu leuke SOLAR slinger in mijn tuin.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Mooie lamp

Fijn dat u tevreden bent!

Leuke solar lampen

Mooie lampen voor in mijn achtertuin besteld, snel in huis en redelijk makkelijk te bedienen

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goed

Contact is onmogelijk voor retour

Pakket netjes ontvangen maar wilde dit terug sturen want het was te klein. Via de website niet aan te melden als retour dus dan maar via de mail. Duurt eerst super lang voordat ze reageren maar uiteindelijk kan ik het retour sturen. Na 7 dagen na retour ontvangst nog steeds geen bevestiging of terug betaling gekregen en ze reageren niet via WhatsApp of mail. Heel slecht van jullie.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Product was prima

Beste Sander, je hebt je pakket teruggestuurd zonder order nummer, ik heb net even gekeken en zie wel dat die verwerkt is maar nog niet aan een "klant" was gekoppeld. We hebben een verwerkingstijd van 10 werkdagen, a.s. vrijdag zijn. die verstreken. Ik zal het magazijn op de hoogte stellen dat dit retour van u afkomstig is.

Waarom klantenservice als er geen respons komt?

Op 5 aug iets besteld, dat is blijkbaar retour gekomen. Ze zouden het op 9 aug nog een keer toesturen. Ondertussen is het 15 aug en heb ik nog niets gehoord, gekregen of gezien. Telefonisch contact is niet mogelijk, op mijn mail en whatsapp wordt niet (meer) gereageerd. Toch jammer, ik had mede n.a.v. de recensies bij dit bedrijf iets besteld.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? geen idee, kon ik dat maar

Beste, dank voor uw recensie. deze is wel opnieuw aan u is verzonden, ik zie dat dhl deze heeft proberen te leveren op uw adres, de reden die DHL opgeeft bij uw adres is als volgt: Ontvanger verhuisd of onbekend, neem contact op met de verzender We hebben u zojuist ook gemaild.

Waardeloos!

Heb 2 lampen FlinQ outdoor Orion aangekocht. Moeilijk in te stellen met IPhone , maar vooral de licht uitstraling is beneden maats en vooral VERKEERD GERICHT! Een straaltje naar de hemel- heeft totaal geen zin - en een straaltje te veel naar BENEDEN gericht, heeft ook geen zin. NIET AAN TE BEVELEN!!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? ZEER ONTEVREDEN!

Beste Alfons, dank voor de review. Jammer dat het U niet gelukt is met het koppelen met de FlinQ App. Gelukkig lukt het bij duizenden andere mensen wel. U kunt de lampjes uiteraard retourneren waarna u netjes uw geld terug krijgt. We hebben ook veel solar lampen welke zonder app te gebruiken zijn, wellicht zit daar iets voor u tussen.

Zeer goede service

Mijn smartwatch was stuk en onder garantie , ik heb onmiddellijk een nieuwe toegestuurd gekregen binnen een paar dagen heel tevreden alles liep heel vlot via email

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? goed

Dank voor de positieve review Erik!

Moeilijk in te stellen buitenlamp.

Het instellen van de lamp is zeer ingewikkeld. Nergens een beschrijving te vinden. Je moet het zelf maar uitzoeken. De support van Flinq is er wel maar moeilijk te begrijpen, wat ze antwoorden. Blijf dus met dezelfde vraag zitten hoe de lamp in te stellen! Een nederlandse gebruiksaanwijzing hoort bij zo een lamp als je die lamp hier verkoopt.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Bijna onmogelijk om de lamp juist in te stellen.

Beste, dank voor uw recensie. De Nederlandse handleiding zit gewoon in de doos. U heeft inderdaad gemaild en wij hebben daarop geantwoord. Mocht u het antwoord niet begrijpen mail dan even terug en dan doen we het via de telefoon. Een recensie schrijven nadat u slechts 1x heeft gemaild is wat ongepast.

Opgelicht, bestelling niet ontvangen en geen gehoor

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en krijg geen reactie van de webshop. Ik overweeg om juridische stappen te ondernemen.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Niet ontvangen

Marchessa, ik zie dat je al contact hebt gehad en dat mijn collega de bestelling opnieuw heeft doorgezet aan ons magazijn. Het duurt inderdaad wat lang. Ik heb zojuist bevestiging gehad dat deze wordt ingepakt. Veel plezier met je bestelling.

Zeer goede kwaliteit, super snelle levering en een uitmuntende service voor een uitstekende prijs.e

Ij ben zeer tevreden over de hele hoede kwaliteit en afwerking van de FLINQ producten. Als je iets besteld is het binnen 2 dagen in huis, elders wel eens heel anders. Bovendien kun je in 1 oogopslag of jouw product op voorraad is. En ook de klantenservice is snel bereikbaar, vakkundig en heel vriendelijk. Kortom een zeer goede service, scherpe prijs en regelmatig flinke aanbiedingen. Zoals men zegt: "goede wijn behoeft geen krans"!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Zeer tevreden over de kwaliteit over de producten, die ik tot nu toe bij FLINQ gekocht heb.

na mailtje, binnen de beloofde tijd positieve reactie op fabricage foutje in T-shirt

na bestelling bij HBVL van een T shirt moesten we vaststellen dat een naad gedeeltelijk open was, na contact met de leverancier werd per kerende een vervanger geleverd.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? goede prijs kwaiteit product

Ronduit slecht op: service, levering, snelheid, kwaliteit

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Bestel je een nieuw product, krijg je een 2e kansje dat bijna 3 jaar oud is? Voor je top of the line airco van 700 € verwacht ik wel beter. Via support moet je zélf er achter aan zitten om het recht te trekken. Want op mijn meerdere mails heb ik nooit antwoord gekregen. Ter compensatie krijg je dan 50% korting op een bestelling van 300 €, blijkt dit maar 15 € te zijn? Vandaag besteld, morgen in huis is ronduit gelogen. Je krijgt dan (als je geluk hebt), de bevestiging dat je order is geplaatst. Eenmaal de producten geleverd zijn, merk je heel wat waarschuwingen zoals verkleuring van filters, de luchtstroom van de airo die niet rechtuit blaast, je dient de airco dus te draaien of je loopt het risico je meubel te koelen.. Zo kan ik nog wel even door gaan, maar volgens mij snap je het wel ondertussen. TLDR: niet aan te bevelen.

airco stuk.

Ik bestel 10 juni een airco bij Flinq. "voor 15 u besteld morgen in huis" stond er op de site. Ik woon in belgië dus ga er van uit dat deze dan 2 dagen later in huis is. Het werd eerst verzonden via DHL, de dag daarna via MJT. 2 dagen daarna via Bpost. vanwegen dit een zwaar pakket is heb ik er voor gekozen deze af te halen in een Bpost ophaalpunt (15 juni). Bij thuiskomt, uitgepakt en 2 dagen stil laten staan. (24 uur staat in de handleiding maar ik wou zeker zijn). Handleiding verder gevolgd voor installatie. alles verliep vlot. tot het blijkt dat de airco helemaal niet werkt (blaast enkel lucht zoals een ventilator). Sinds vorige week dinsdag (20 juni) heb ik contact met de klantenservice via whatsapp. Na donderdag (22 juni) heb ik niets meer vernomen van hun. Ik wil de airco retour sturen want hij werkt niet (vermoed dat de koelelementen gewoon stuk zijn), kan ik hem ook niet retour sturen via de site krijg ik een fout melding.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? slecht

Lastige installatie; slechte gebruiksaanwijzing

De Smart Garden Irrigation was moeilijk aan mijn Wifi te koppelen. Na herhaalde pogingen lukte het. Het instellen van de goede beregeningstijden is me nog niet goed gelukt, waarbij de slechte gebruiksaanwijzing bepaald niet helpt. Overigens kan het apparaat veel, als je maar begrijpt hoe het moet. De levering van het artikel ging overigens goed en de verpakking is ook goed.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? tijdrovend, door complexiteit en slechte gebruiksaanwijzing

Wat je ziet krijg je

Heb een zitbadje en was erg blij ermee dat er los een stop te bestellen was.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Gelukkig een los onderdeel

Mooie airco

Wij hebben een mobiele airco gekocht op 14-06 en konden de dag erna een afspraak maken voor bezorging. Dit kon binnen 2 dagen. We zijn blij met de airco, deze werkt hartstikke goed in ons appartement.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Mooie slanke airco

Slecht!

2 airco's besteld op 13/06.De Dag erna email dat het pakket is overhandigd is aan MJT. Binnen de 24u gaan zij contact opnemen...niets dus...Zaterdag 17/06 email gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft.Deze middag na niets respons op men email dan maar zelf contact opgenomen. Eerst met MJT daar kreeg ik te horen dat zij nog niets hebben ontvangen. Daarna via whattsapp dmv berichtjes dat ik nog maar eens moet contact opnemen met MJT.... Aparte manier van zaken doen.... Logisch zou zijn dat zij uitzoeken waar men bestelling is en dit dan netjes communiceren maar nee stuur maar een hoop berichtjes en als het wat te ingewikkeld wordt niet meer antwoorden.... Geen aanrader.....

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Kan ik niet want heb niets gekregen!

Beste Johan, Dank voor je review. Je hebt bij ons een 2-tal airco gekocht op 13-06-2023. De dag erna heb je een automatische mail ontvangen om 06:52. In deze mail stond dat de klant zelf een afspraak kon inplannen voor het maken van een bezorg afspraak. Wij kunnen die afspraak niet voor je maken omdat we niet kunnen bepalen en/of inzien wanneer je wel of niet thuis bent. We weten dat het bij onze logistieke partij MJT er druk is en dat daardoor bij de eerste keer bellen niet altijd meteen wordt opgenomen. We betreuren die situatie en doen er alles aan om de airco's zo snel als mogelijk bij onze klanten af te leveren.

Kopen bij Flinq nooit weer.

Flinq zegt voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis. Nou echt niet. Na een week nog niets ontvangen. Whatsapp wordt niet op gereageerd, mail wordt niet beantwoord en telefoon wordt niet opgenomen. Geen track en trace. Uiteindelijk zelf het geregeld met transport bedrijf. Transportafspraak is 2 tot 5 werkdagen!!!!!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Niet op tijd ontvangen

Dag Anneke, dank voor je review. Op dit moment is het erg druk. Het mooie weer zorgt voor een enorme run op airco's. Dat zorgt niet alleen voor drukte maar ook voor langere wachttijden bij de vervoerders. Het gaat om een groot en zwaar pakket (zo'n 40 kg). Deze kan helaas niet via de reguliere vervoerders verzonden worden. Helaas heeft MJT, ons bezorg bedrijf, gisteren last gehad van een telefonische storing. Afspraken konden daardoor niet gemaakt worden. Inmiddels is dat volgens mij verholpen en kun je weer een afspraak maken. Overigens voor het maken van een bezorg afspraak hebben we je netjes na je bestelling een e-mail gestuurd met daarin de instructie. Ik heb net even gekeken en ook deze is aan u verstuurd (13 Jun, 2023 15:25:19). Ik hoop dat de airco snel in huis is!

Zeer tevreden over de snelle en uitstekende oplossing van mijn probleem.

Van de 2 tuinlantaarns werkte er 1 na korte tijd niet meer. Binnen de 3 dagen na mijn mail naar FlinQ kreeg ik de melding dat ik de defecte lantaarn niet moest retourneren en dat men mij een nieuw exemplaar zou opsturen. Dat is pas service! Dank.

Over Flinqproducts.nl

FlinQ levert je de nieuwste gadgets en artikelen en dat voor een leuke prijs. FlinQ maakt je leven simpelweg makkelijker. Bestel je op werkdagen voor 23:00 uur dan bezorgen we je pakket morgen bij je thuis of op kantoor.