perdecte klantendienst

Ik heb een beschadigd toestel aangekregen en de klantendienst heeft onmiddelijk het nodige gedaan zodat ik een ander toestel zou krijgen. Kan niet beter!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? perfect

Binnen 1 uur is woonkamer en keuken warm

Deze Flinq paneelverwarmer werkt uitstekend en het energieverbruik valt heel erg mee, voor 2 Kw de kamer op temperatuur scheelt minstens 2 m3 gas voor de vloerverwarming.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Werkt prima

zeer goed apparaat

Goede aankoop werkt perfect. temperatuur instellen en warminstellen. Bij de bereikte warmte schakelt het apparaat mooi naar de lagere stand. Ben er bloj mee. Grt. Jo

Temperatuurmeter wijkt behoorlijk af

De temperatuur meter wijkt behoorlijk af. In een koude kamer meet de infrarood verwarming al dat het 24 graden is. Hij moet minimaal op 26 graden staan om het heater aan te zetten.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Temperatuurmeter wijkt enorm af.

Beste, een infrarood heater gebruikt je ook niet om een ruimte te verwarmen, hiervoor is een convectorkachel vele male beter. Een infrarood heater wordt vaak gebruikt om een plek op bijvoorbeeld het lichaam te verwarmen. Denk hierbij aan een douche of massagetafel. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een geschikter model.

Perfecte service.

In december twee smart watches Chrone Fit (Flinq) gekocht. Werkten allebei perfect. Tot midden februari een geen verbinding meer maakte met de smart phone. Mailtje gestruurd, met factuur in bijlage. Twee dagen nadien kwam een nieuw toestel aan. Dit is een ongeziene garantie. Geen extra kost, geen gedoe.

smartwatch direct vervangen

Had 3 smartwatches gekocht aan een sterk verminderde prijs via de webshop van een krantengroep. één van de 3 smartwatches begon vanzelf onstopbaar te trillen al vanaf de 1e dag.. Hmmm ... leek een verloren investering, dat 3e toestel. Toestellen waren van Flinqproducts. Toch mag even ge-maild, je weet maar nooit. Vandaag een nieuw toestel ontvangen, na gewoon een vraag naar de faktuur voor de garantie. Geen extra kosten, gewoon hun "service" blijkbaar !

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? een fout toestel ontvangen, nieuw toestel gekregen

Zo veel medewerking heeft me verbaast

Moderne technologie heeft de eigenschap dat het meestal goed werkt en dus komt het voor dat het al eens niet werkt. Dit was geen probleem en men heeft mij snel zonder veel poespas een ander goedwerkend apparaat toegestuurd. Wauw. Bedankt

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Met DAB+ zocht ik kwaliteitsvolle radio beleving. Die beleving is ingevuld

perfecte service

aankoop flinq fit chrono . heel vriendelijke mensen bij de klantendienst. perfecte service. top !

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? voldoet ruim aan mijn verwachtingen

Klanthulp

Bij een gekochte luchtcompressor zat een handleiding, die erg moeilijk leesbaar was. Dit i.v.m. erg kleine letters. Gevraagd om een duidelijkere handleiding ontving ik dezelfde handleiding via de e-mail. Na mijn vraag om een Nederlandse handleiding met grotere letters kreeg ik die alsnog als wordbestand toegestuurd.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Nog geen gelegenheid gehad om het uit te proberen.

heel erg goed

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Een goede, praktische kachel, mooi van vorm en maakt geen geluid, mist alleen een afstandsbediening. M R.Denno

Prima product,service, en contact.

De geleverde infrarood verwarming werkte perfect, maar was helaas niet geschikt voor de ruimte waarvoor ik het apparaat gekocht had. Dat was mijn eigen fout. Ik heb het apparaat teruggestuurd in de originele verpakking, en onbeschadigd.Dit was op 17-1-2023 per DHL. Helaas heb ik het vooraf betaalde bedrag tot op heden niet terug gekregen.Dit ondanks een toezegging per email dat het bedrag in week 5 teruggestort zou worden. Dat is toch een minpunt, ondanks de overigens prima service, zowel telefonisch als per mail.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Prima product, helaas niet geschikt voor mij.

Voor warm en koud maar ook jong en oud!

Het zitbad is in goede staat gebracht en door mijn vrouw goed gevuld in onze achtertuin met koud water in januari. Qua volume helemaal goed, het enige water dat verloren is gegaan, was het water dat we teveel in het zitbad hadden gedaan toen het gevuld werd. Dat er nog een mens in zou zitten was niet helemaal perfect meegenomen in de berekening blijkbaar. Maar dat is eens en niet nog eens! Dat het zitbad ook binnen in onze badkamer te gebruiken is voor heet water en komende zomer ook voor de kinderen is een hele mooie bijkomstigheid. Tot op heden is het zitbad onverwoestbaar gebleken in ieder geval. Zeker tevreden met de aankoop!

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Goed, betrouwbaar

zeer slecht

ik vraag om een retourlabel 24 uur later krijg een mail hoe ik die moet aanvragen lukt niet. ik mail dat het niet werkt 24 uur later krijg ik weer een mail waarom ik het artikel wil terug sturen gezegd dat ik daar niet op hoef te antwoorden en dat ik alleen het artikel wil terugsturen. 24 uur later weer een mail dat als ze mijn artikel terugkrijgen ze moeten weten wat er mee mis is( als er iets defect is geef je dat gelijk aan toch). zo kom ik aan de 14 dagen bedenktijd het is maar goed dat we gelijk naar 1 dag gemaild hebben om een retourlabel. ben benieuwd wanneer ik deze krijg 7 dagen zijn al voorbij.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? product is niks mee bedrijf wel

Beste Heidy, dank voor je review. Ik zie inderdaad dat het retour systeem wat problemen ondervind, hier wordt inmiddels aan gewerkt. Mijn collega heeft inderdaad een reden van etour gevraagd. U bent die niet verplicht te geven maar voor eigen administratie is dat wel handig om te hebben. Zo kunnen we het pakket een stuk sneller verwerken dan wanneer deze zonder reden terugkomt. We willen namelijk voorkomen dat wanneer iemand een defect product terugstuurt deze zomaar weer tussen de voorraad beland. Ik zie dat mijn collega inmiddels een retourlabel over e-mail heeft toegestuurd. Wanneer we u pakket hebben ontvangen krijgt u uiteraard netjes uw geld terug.

perfecte service!!

Was al heel tevreden over de FlinQ Pure Sensor Bin, totdat er een probleem met het openen van deksel onstond. Advies gevraagd en binnen heel korte tijd werd een nieuwe deksel franco toegezonden. Dit noem ik nou perfecte service. De nieuwe deksel werkt prima, bedankt firma FLINQ.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? prima

Hoi Gerard, Dank voor je leuke review!

prima be- en afhandeling van (transport?)schade

Ofschoon de telefonische bereikbaarheid van Flinq niet optimaal is, werd door de heer Broere wel adequaat gereageerd op schade aan het bestelde.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? mogelijk kwetsbaar door het ontwerp, maar leuk design en de uiteindelijke leverantie werkt prima

Tof product, niet enkel voir feestdagen maar gans het jaar door !

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Gezellig licht met veel mogelijkheden

Strak design

Plaatsbesparend

• Wat vind je van ons product ?

Dag Danny, een infrarood paneel verwarmt ook maar tot 8m2 zoals aangegeven op onze website. Daarnaast is een infrarood paneel niet geschikt voor het verwarmen van een ruimte maar alleen te gebruiken voor directe warmte op één plek, bijvoorbeeld gericht op bank waar je dan zit. Ik zie dat je ons hierover niet hebt gecontacteerd. Dan hadden we dit probleem kunnen voorkomen door je goed voor te lichten en tevens een niet onderbouwde recensie vanuit jou kant. Onze Slimme Paneel Verwarmer is wel geschikt voor het verwarmen van ruimtes tot 28m2. Deze maakt geen gebruik van infrarood maar van convectie. Als je je product bij ons hebt gekocht kun je deze uiteraard omruilen als je er niet tevreden mee bent. Zoek je even contact met onze klantenservice?

Waardeloos

Pakket ontvangen! Eerst half december, dan eind december versturen en als smoes nu gebruiken dat pakketpunt het pakket heeft geweigerd en ik nu nog langer kan wachten (half januari) op een product dat al betaald is. Zit er aan te denken om het te annuleren. WAARDELOOS

• Wat vind je van ons product ?

Beste Mark, Dank voor je review. Echter klopt deze niet helemaal. Je hebt besteld op 25-11-2022 en er is toen aangegeven half december te leveren. Dit werd uiteindelijk 20 december vanwege wat vertraging in de haven. Ik zie dat op 22 december deze geprobeerd is af te leveren op het door jou gekozen afhaalpunt (een Shell station). Omdat deze direct retour is gestuurd naar ons ben ik bang dat het door jou gekozen DHL afhaalpunt dicht is / was. Ik zie dat het pakket vandaag of morgen opnieuw bij ons binnenkomt. Ik verzoek je contact op te nemen met onze klantenservice zodat we deze opnieuw naar je op kunnen sturen.

In 1 woord geweldig!

Ik vind het een geweldige paneel kachel, verwarmt echt super goed. Cv staat de gehelde dag uit. Heb hem ook al aan vrienden aanbevolen!

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Super

Boom werkt AB echter niet

Heb deze lampjesboom nu ca 1 week. Installatie ging goed. Echter de afstandsbediening werkt niet goed, reeds na 15cm werkt deze niet meer. Nieuwe batterij bracht geen verbetering. Servicepunt whatsapp reageert niet.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Afstandsbediening werkt niet

Hi Alexander, vervelend dat je problemen ondervind en dat wij dan wat langzamer reageren. IK heb eet even nagevraagd en er is inderdaad iets vertraging in onze reactie termijn ivm drukte en wat onderbezetting. Ik heb inmiddels begrepen dat een nieuwe afstandsbediening onderweg is. Ik hoop dat dit je probleem oplost!

Niet te monteren en grondanker past niet en slechte kwaliteit

FlinQ Luxxtree Vlaggenmast 4 meter RGB en warm wit besteld voor €159,99. Niet te monteren c.q. strak te krijgen, gepruts met tier ribs en grondanker past niet goed. Bij het in de grond slaan verbuigt het metaal, waardoor de mast niet strak in het anker meer past, kortom kwaliteit valt tegen en retourmelding aangevraagd enkele dagen geleden. Helaas nog steeds geen retourbon ontvangen. Zeer teleurstellend want we hadden ons er erg op verheugd.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Negatief helaas

Hoi Alberto, dank voor je review. Jammer dat je het niet voor elkaar krijgt de boom op te zetten. Al duizenden klanten gingen je voor. Ik heb onze klantenservice gevraagd even naar je retour aanvraag te kijken, deze is reeds goedgekeurd. Je hebt deze afgelopen vrijdag om 1630 aangevraagd dus daar ging een weekend overheen, dat lijkt mij niet gek.

Goed product, doet wat het beloofd.

Simpel bedienbaar, makkelijk in te stellen en verwarmt relatief stil de kamer al snel. De toren kan draaien, heeft meerdere standen en ook nog een app om het mee te bedienen.

• Wat vind je van ons product ?

Fijn dat het apparaat bevalt!

niet

tot op heden niets ontvangen en als ik mijn geld terug vraag zeggen ze dat het verstuurd is, wij zijn dus ZEER ontevreden, 25 november besteld het zou de volgende geleverd worden, NIET DUS, het was een 5 december cadeau en nu niet meer nodig.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? niet

Super +

Aankoop van een flinq slimme paneel verwarming gedaan. Product zoals verwacht, slim en functioneel. Aanrader voor de komende koude dagen. En een goede prijs qualiteits verhouding. Evt. Vragen worden snel via de whats app beantwoord. Dus super ++

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Functioneel

Hi Jos, wat een mooie review! Dank hiervoor! Veel pleziervan je heater gewenst!

Mooi product + goede service

Product was lang niet leverbaar maar daar werd je goed over geïnformeerd als je op de link klikte van je bestelling. Product zelf is echt top geen opmerkingen aan verder.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Makkelijk te installeren

Hi Mitchell, Fijn dat je blij bent met je product!

Eemweg 74 3755 LD Eemnes

Over Flinqproducts.nl

FlinQ levert je de nieuwste gadgets en artikelen en dat voor een leuke prijs. FlinQ maakt je leven simpelweg makkelijker. Bestel je op werkdagen voor 23:00 uur dan bezorgen we je pakket morgen bij je thuis of op kantoor.