Rommel

Flinq luxtree is rommel.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Flinq luxtree rommel

Zeer positief

geholpen om te beoordelen of een apparaat defect was of niet. Toen dat het geval bleek te zijn, servicegerichte opstelling om tot een oplossing te komen. Zeer behulpzaam. Prettig.

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Helaas was product defect

Zeer positief

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Helaas was product defect

Flinq Smart Panel Heater

Krijg hem niet geconnecteerd op WIFI, na talloze pogingen.

Alles is oke in orde

Een Smart penel Heater gekocht en ijspegel kerstverlichting, we zijn uiterst tevreden met de artikelen

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Zeer makelijk en fijn tegebruiken

Mooi en nuttig product

Product is kosteneffectief.

Lange levertijd

De levertijd was erg lang en ook nog eens extra vertraagd. De doos was erg beschadigd, maar gelukkig werkt de verwarming ok.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Ziet er goed uit. De app werkt prima

Toppie

Ontvangen en direct de pootjes eronder gemonteerd, Aangesloten en genoten van de warmte. De app geïnstalleerd, ipv van de verwarming overdag de plaat aan. Heeeeerlijk Jan en Gonnie bongers

Voldoet niet aan verwachting

Zet hem op 30 graden maar na 4 uur warmt hij niet verder op dan 20 graden. Lijkt mij dat hij de temperatuur moet halen aangezien er in de omschrijving staat dat hij met gemak 28m2 kan opwarmen. Staat nu in een kleinere ruimte 6m2 maar blijft op 20 graden steken.

perfecte service

had filters nodig voor mijn handstofzuiger, na 1 e-mailtje direct antwoord gekregen en de zaak was opgelost :-)

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? handstofzuiger

Hoi Mark, dank voor je review! Veel plezier met je FlinQ Handstofzuiger.

Waardeloos.

Sinds juni 2022 ben ik bezig om 2 goed functionerende paneelverwarmers te krijgen. Inmiddels 3 maal de paneelverwarmer terug moeten sturen. Elke keer is er weer iets wat niet goed werkt. Aanbeveling: koop geen witte paneelverwarmer bij FlinQ!!!!!!

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Waardeloos

Hi Andre, dank voor je review! We hebben inmiddels al meerdere keren contact gehad en volgens mij is het opgelost met je. Overigens heeft dat natuurlijk niks met de kleur te maken. Zowel de witte als de zwarte paneel verwarmer zijn van binnen exact hetzelfde.

Gebruik het zelf voor een ijsbad. Werkt uitstekend. Snelle levering

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Fijn

Hoi Jonne, dank voor je review! Veel plezier met je FlinQ Bath Bucket.

Prima verwarming op badkamer

Prima verwarming op de badkamer,lekker comfortabel

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Voldoet prima

Mooi design en goed werkend

Pre sale gedaan en levering zou eind november zijn. Werd verrassend op 5 november geleverd. Mooi design en goed verpakt. Verbinden met internet/wifi was even uitvinden hoe het moest. Uiteindelijk toch verbonden. Via de app en via google spraak kan het paneel bediend worden, werkt prefect. Erg tevreden.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? Na aanmelding bij wifi werkt alles perfect. Bediening via app en Google assistent.

Hoi Wim, dank voor je leuke review! Fijn dat je je heater al eerder dan verwacht binnen had! Veel plezier met de heater, die kun je in deze koude tijden wel gebruiken.

Warm

De verwarming werkt goed, het installeren van de app en koppelen aan de verwarming loopt minder soepel. Met de manuele bedieniung werkt het prima.

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? goed

Mooi model, verwarmt snel

Verwarming in paneelmodel, 2 standen verwarmen, op afstand via wifi te bedienen, geschikt om ff op te warmen of kleine ruimte snel op te warmen

• Wat vind je van ons product ?
  • Kun je je ervaring met ons product omschrijven? positief

TOP - Service

Recent een melding gemaakt van een probleem met een FlinQ compressor welke niet kompleet opgeladen kon worden; binnen 1 dag een reactie met de vraag om aanvullende informatie; na deze gegeven / toegestuurd te hebben, werd mij binnen 1 week een nieuw exemplaar ter vervanging toegestuurd ! Dat noem ik nog eens echte SERVICE en KLANTVRIENDELIJKHEID !!

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? nog niet

geweldige service

Ik kocht 2 FLINQ paneelverwarmers o.a een bij Groupdeal. Bij het uitpakken bleek een onderdeel , een stavoet ,niet geleverd . Ik meldde dit bij FLINQ . Wat een superreactie. Kosteloos werd mij per omgaande een stavoet toegstuurd, zodat ik het gehele pakket met alle sores vandien niet terug hoefde te sturen naar Groupdeal. Wat een geweldige service. Was er superblij mee.

• Kun je je ervaring met ons product omschrijven? nog niet

Nog steeds niet geleverd

Ik kan het produkt niet beoordelen. Was defect retour gekomen van DHL, er is geen vervangend exemplaar meer voorradig. Na mijn klacht heb ik uiteindelijk mijn betaling retour ontvangen van FlinQ.

• Wat vind je van ons product ?

Beste Hans, we hebben zoals besproken op 29-09-2022 een ticket uitgezet bij DHL en daar vanochtend reactie op gehad. Hiervan heeft u zojuist een e-mail ontvangen. DHL geeft aan dat het pakket binnenkort een nieuwe leverdatum krijgt. Een exacte kopie van het bericht vanuit DHL is aan u verstuurd. We betreuren de langere levertijden bij DHL en zullen uw ticket in de gaten houden. Mocht die aankomende maandag alsnog niet geleverd zijn zullen wij u een nieuw pakket toesturen.

Eemweg 74

3755 LD Eemnes

Over Flinqproducts.nl

FlinQ levert je de nieuwste gadgets en artikelen en dat voor een leuke prijs. FlinQ maakt je leven simpelweg makkelijker. Bestel je op werkdagen voor 23:00 uur dan bezorgen we je pakket morgen bij je thuis of op kantoor.