Goede service en snelle afhandeling

Na de verbouwing is het een professioneel bedrijf.

Vlotte bezorging

Belabberd, slecht.

Een mooi bloemstuk besteld voor een ernstige zieke vriendin, af te leveren op haar verjaardag. Uiteindelijk, na veel speurwerk en telefoontjes dit bloemstuk gelokaliseerd en afgehaald op een ophaalpunt aan de andere kant van de stad, 14 dagen later. Je begrijpt, een bloemstuk 14 dgn in een verpakking zonder verzorging. Weggegooid geld maar veel vervelender, geen bloemstuk voor mijn vriendin op haar verjaardag.

Snel en zonder poespas geleverd op de door mij opgegeven afhaalspot.

Bezorging aangepast en was gelijk bijgewerkt in de bevestigingsmail met traceernummer. Telkens op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevond, helemasl top!

Goed contact over de levering

Goed contact over de levering waardoor duidelijk was waar en hoelaat er geleverd ging worden.

Bezorging heeft een maand geduurd

Bezorging heeft een maand geduurd. Product uit verpakking.

Makkelijk en snel

Pakketje lag snel klaar en was gemakkelijk op te halen uit een kluis dicht bij mijn huis

Geen informatie, zelf meerdere keren moeten bellen om pakket te kunnen ophalen

Had via Vinted besteld, alles goed verlopen met de persoon waarbij ik het heb gekocht. Helaas ging de communicatie via dpd erg slecht. Ik kreeg een mail op vrijdag dat er werd verwacht dat het pakket die dag aan zou komen bij het ophaalpunt, en dat ik een bevestiging zou krijgen nog die dag wanneer ik het daadwerkelijk zou kunnen ophalen. Die mail heb ik niet meer gehad en heb dus 5 dagen moeten wachten. Toen nog niets binnen en zelf gebeld. Het pakket was er al sinds vrijdag. Kreeg nadat ik het had opgehaald ineens een mail van dpd dat het binnen was… beetje laat. Jammer dus.

Perfect, duidelijke informatie en goede levering.

Perfect, duidelijke informatie en goede levering.

Pakket volgens plan ontvangen.

Vriendelijk personeel

Snelle service duidelijke mail

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Pakket word gewoon zonder afleverpoging naar pakketpunt gebracht!

Hele middag thuis gebleven om te wachten op pakketje, einde middag krijg ik de melding dat dpd me “gemist” heeft. Ook volgens de videodeurbel is er niemand aan de deur geweest. Waardeloos!

Goede informatie, en netjes geholpen met ophalen

Vanuit Spanje binnen 3 dagen netjes geleverd

Great neighbourhood pickup

Opened late , easily reachable if you can’t pick up with the regular pick up points (until 5 pm).

Bezorgd op ander adres, probleem wordt niet opgelost.

Het pakket zou bezorgd worden bij een pick-up punt in mijn woonplaats. Ik kreeg een mail dat het pakket af te halen was bij een pick-up punt in een andere plaats. Het was een grote en zware doos, ik heb geen auto en het was 20min rijden (enkele reis) vanaf mijn huis. De eerste keer dat ik dpd belde zou het pakket teruggestuurd worden naar het juiste pick-up punt. Ik bleef op het mailtje wachten maar dat kwam maar niet. Nogmaals gebeld. De dame zou het probleem voorleggen bij haar leidinggevende en ik zou dezelfde dag nog bericht krijgen. Ook dit bleef uit. De dag erop heb ik weer gebeld. Er werd gezegd dat het om een Vinted pakket ging. Maar dat was het niet. De man weigerde dat te geloven en legde de hoorn neer. Heel onbeschoft. Ik bleef nl heel netjes aan de telefoon. Uiteindelijk nog een keer gebeld en deze dame zei dat ze het pakket niet versturen naar het juiste pick-up punt. Ik moest het wel afhalen bij het pick-up punt 20min rijden van mijn adres vandaan. Ik heb de auto van een vriendin moeten lenen om het pakket op te kunnen halen. Heel vervelend. Erg slecht dat een postorderbedrijf een pakket niet juist verstuurd en het vervolgens ook niet kan herstellen.

Bar slecht

Pakket 5 dagen vermist. Na 10 keer bellen bleek het bij het verkeerde pakketpunt geleverd te zijn. Waardeloze service.

worst

always going to pick up point

Slechts

Ik heb hele dag wacht op mijn bestelling maar maar de bezorger kwam niet maar dan ik krijg email dat hij heft mijn bestelling bij Middenhavenstraat 98, 1976 CM IJmuiden gelaten ik heb hele dag wacht op mijn bestelling in moet ik zalf op halen als iemand willen niet werken moet thuis blijf toch hall slecht dat ik heb geen auto om mijn bestelling ophalen !.! Slecht

Levering verliep vlotjes en volgens afspraak. Ook overzichtelijk d.m.v. de app.

Zat niks in

Geen pakket. Uur later via live tracking, pas achter gekomen dat ie vertraagd is. Anders pas de afhaal code geven als het pakket daadwerkelijk daar ligt.

Gewoon zo als het hoort

Mooi en goed geleverd goede afgeven plekken prima

Lekker dichtbij

Lekker dichtbij , alleen jammer dat deze parcelshop niet op maandag open is.

Mijn pakket zat er niet in!

Ik maakte de kluis open, om vervolgens niks te vinden. Morgen ga ik de klantenservice bellen.

Over DPD Pickup parcelshops

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we je pakket bezorgd wordt. Het Pickup parcelshopnetwerk van DPD staat in heel Nederland en verspreid over heel Europa tot je beschikking. Voor het verzenden of ontvangen van pakketten, of het runnen van je eigen parcelshop: wij zijn dé partner voor jou.