Snelle verzending, pakketjes komen netjes aan.

De pakketten worden netjes verzonden en geleverd.

Pas na telefonisch contact ging mijn pakket verder in Track & Trace.

Volgens de e-mail van DPD zou mijn pakket 15 mei worden bezorgd bij de Parcel shop. Op 16 mei heb ik gebeld met DPD en toen bleek dat mijn pakket nog steeds in het magazijn lag.. En daarna kwam er pas weer beweging in het proces en de Track & Trace...en werd gelukkig mijn pakket gisteren nog bezorgd bij de Parcel shop, Ik vraag mij af of en wanneer mijn pakket zonder telefonisch contact van mijn kant verder zou zijn gegaan in het proces??? Het bedrijf waar ik mijn bestelling heb gedaan, verstuurd de artikelen met DPD en was het niet anders. Ik kijk eerst op de site van een webwinkel via welk transportbedrijf bestellingen worden verstuurd. En daarbij gaat mijn voorkeur niet uit naar DPD.

Prima zorg voor het pakket

Heldere berichtgeving over de verzending en bezorging

Alles was weer prima geregeld

Alles was goed geregeld, pakket was in tact, aardig personeel bij het pick-up punt.

Matig

Levering eerst al vertraagd, daarna drie keer een bericht gekregen dat mijn pakket later die dag beschikbaar zou zijn om op te halen, maar telkens aan het einde van de dag was dit toch niet het geval. Uiteindelijk geleverd op een ander afhaalpunt dan aangegeven zonder duidelijke communicatie.

Matig

Dat de bestelling wat later was dan vooraf aangegeven was niet echt een probleem. Wel is het vrij irritant om ca 10 mailtjes te krijgen met de titel: uw bestelling is aangekomen. Terwijl dit dan ging om een tussenstop o.i.d. 1 bevestigingsmail van de bestelling & 1 maal een bevestigingsmail dat je je pakket op kan halen lijkt mij voldoende De track en trace geeft overigens ook niks aan

Pak beschadigd, inhoud ook

Pak beschadigd, zag ik bij thuiskomst. Inhoud ook beschadigd.

Zeer tevreden net de service

Pakket 1 week onderweg geweest

Pakket een week onderweg geweest. Track en tracé werkte ook al niet. Mailtje morgen bezorgd werd overmorgen.

Ik werd goed op de hoogte gehouden

Tijdens het hele proces wist ik wat de status van mijn pakje was. Vlotte bezorging.

Jullie doen altijd als of ik niet thuis ben maar er word niet eens aangebeld

De bezorger komt niet eens bij mij in de straat maar zegt van te voren al dat ik niet thuis ben, dit gebeurt elke keer als het door dpd word geleverd andere bezorg diensten nergens last van maar de bezorgers van dpd zijn gewoon erg dom en lui.

Snel en efficiënt

Trace and track is heel duidelijk

Je kunt er ook meteen oud papier brengen en boodschappen doen. Openingstijden best redelijk.

Goed.

Niet als snelste geleverd maar zijn wel hun beloftes nagekomen, als het niet volgens plan ging lieten ze dit optijd weten

Matig

Trage opvolging bij niet thuis. Maar vooral doos stuk, emmer stuk. Betrof poeder dus kon wel, maar hoe krijg je het voor elkaar. Doos is ruw behandeld anders lukt je dit niet met een inhoud met professioneel beschermingsmateriaal.

Was niet thuis maar kon het nog dezelfde dag bij de winkels afhalen

Top, mijn pakket wezen halen en meneer heeft 'm zelf naar mijn auto gedragen en erin gezet. Zelfde dag mailtje van bezorging en de dag erna meteen opgehaald.

Goede communicatie en voldoende opties voor aflevering ook als je niet thuis bent.

Goede communicatie en voldoende opties voor als je niet thuis bent.

Gewoon goed, wat je van een pakketservice mag verwachten

Zie hierboven

Vriendelijke mensen

Altijd vriendelijk, behulpzaam. Top winkel

Prima en snelle service

Goeie service zoals altijd

Slecht

Krijg bericht dat mijn pakket dinsdag komt staan ze vrijdag voor de deur zonder een melding , ja dan is er niemand thuis ....ook niet bij de buren afgeleverd moest het ophalen bij een parcelpunt vreselijk onhandig . Heb gebeld met jullie , kreeg niemand aan de lijn maar gelijk een bandje met een tevredenheid onderzoek ....beetje vreemd Na meerdere keren proberen te bellen eindelijk een medewerker , maar zij kon mij ook niet verder helpen . Als laatste registreren in de app lukt ook niet , ze vragen om je registratie via een mail te bevestigen maar die mail krijg ik niet.... Alles bij elkaar is dpd gewoon heel slecht .

Toppue

Toppie

Slecht

Doos is kappot en spullen zijn weg.

Twee chagrijnige vrouwen die klagen over de hoeveelheid pakketten in de winkel

Bizarre ervaringen op deze pickup locatie, niet voor het eerst. Klagen dat je het pakket na 2 dagen ophaalt, het pakket in de weg staat, als ze zoeken vallen verschillende andere pakketten op de grond, klagen dat chauffeurs teveel pakken droppen. Ze kunnen er beter mee stoppen. Niet voor het eerst dus dit lijkt chronisch

Westfields 1410

5688HA Oirschot

0499 339900

Over DPD Pickup parcelshops

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we je pakket bezorgd wordt. Het Pickup parcelshopnetwerk van DPD staat in heel Nederland en verspreid over heel Europa tot je beschikking. Voor het verzenden of ontvangen van pakketten, of het runnen van je eigen parcelshop: wij zijn dé partner voor jou.