Geen chauffeur gezien

Heel de middag gewacht, er is geen chauffeur geweest. En dan sturen ze een berichtje we hebben u gemist. Hou toch op. En nu moet ik alsnog zelf dat pakket gaan halen.

Zeer slecht tracking systeem

De laatste maand is dpd niet meer wat het is . Er worden continu fouten gemaakt . Ook worden zendingen niet bijgewerkt. Heel triest

Gezellige en goede service

Men kent zijn klanten. Hebben altijd tijd voor een praatje. Fijne plek om mijn pakjes te versturen of op te halen. Ze zijn al vroeg geopend zodat je ook vóór je werk nog even terecht kunt. Je kunt je auto ook even snel opzij even parkeren

Slecht

Pakje zou tussen 13.30 en 14.30THUIS worden bezorgd. Heb dus thuis zitten wachten voor niks. Ik kreeg rind 16.00 een mailtje dat ik het pakje kon afhalen bij een afgifte punt. Er zijn gelukkig nog meer vervoerders als DHL, DHL en GLS.

Mooie shop met vriendelijke bediening

Pakket stond klaar en we werden.perfect geholpen. Ideale oplossing zo

Attent personeel, snelle service

Fijn, net pakketpunt met attent personeel.

probleemloos

Snel transport, soepel verlopen. Prima afhaalpunt

Niks op aan te merken

Super blij met mijn pakketpunt. Goed geleverd en duidelijk omschreven wanneer het aankomt.

Aardige mensen bij het ophalen

Super goed vervoersbedrijf.

Altijd heel positief over DPD. Top bedrijf.

Iets anders kan

Goede procedure. Uw koeriers staan bij mij bovenaan v.w.b. snelrijden, ook in 30KM gebieden. Waarom drie pagina's als afhaalbericht?

Uitstekende berichtgeving

Heldere communicatie waneer de order is ontvangen, pakket verstuurd en afgeleverd op de locatie. Daar kan ik dan zelf bepalen wanneer ik het pakket ophaal.

Vriendelijke ontvangst, snel geholpen

Werd goed op de hoogte gehouden van aankomst pakje. De ontvangst was vriendelijk en professioneel, d.w.z. de QR code wordt gescand en de afhandeling is efficiënt.

Laat bezorgd en op het verkeerde adres

Ik geef aan dat pakket bezorgd mag worden bij parcelpunt “de buren” en het bezorgd bij zonnestudio Maxon. In de app is dit niet te zien. Daar staat nog steeds het eerder opgegeven bezorgadres. App wekt dus niet en bezorger doet maar een wat.

Pakketten worden niet thuis bezorgd

Chauffeur vindt het al een tijdje gemakkelijker om alle pakketten in een keer af te geven bij pick-up punt op bezorgen bij mensen thuis. Niet eenmalig maar al tijdje gebeurt dit!!! En dan gewoon zeggen dat alle mensen niet thuis waren terwijl iedereen voor niets thuis zit te wachten. Deurbel camera's liegen niet!!

Het bestelde pakketje doorloopt de aangegeven levertijd en wordt me keurig overhandigd. De heren van l' autre cote zijn altijd erg aardig

Great

Very fast shipping within NL.

Geweldig, snel

Mijn 1ste keer gebruik gemaakt van DPD pick-up service. Ben heel tevreden, vriendelijke gasten van het pick-up service.

Super aardige mensen en lekker baklava

Mijn pakket te laat

Ik liet mijn paket bezorgen bij een afhaal punt 1. Omdat je de tijd niet eerder kan zien dan dat de bezorger onderweg is 2. Het paket zou dinsdag worden geleverd maar ging pas om 18.05 en later naar de afhaalpunt te wel het afhaalpunt 18.00 dicht gaat en de volgende dag weer na 18.00 waardoor mijn pakket ipv dinsdag pas donderdag op het afhaalpunt terecht kwam

Goed bezorgd, goede informatie, vriendelijk personeel.

Snelle afhandeling

Ik werd snel geholpen door een uiterst vriendelijke medewerker.

Snel en duidelijk

Zeer aardige medewerkers, staan altijd klaar om te helpen.

Gewoon goed geholpen

Westfields 1410 5688HA Oirschot

0499 339900

Over DPD Pickup parcelshops

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we je pakket bezorgd wordt. Het Pickup parcelshopnetwerk van DPD staat in heel Nederland en verspreid over heel Europa tot je beschikking. Voor het verzenden of ontvangen van pakketten, of het runnen van je eigen parcelshop: wij zijn dé partner voor jou.