Netjes en vriendelijk

Netjes en vriendelijk

Werkt goed

Bezorging op mijn huisadres gaat niet goed, de meeste pakketten worden op een laan ipv een singel bezorgd. Nu in ieder bij het DPD afhaalpunt gaat het prima.

Medewerker prima geholpen om pakket te vinden.

Overzichtelijk ophaalpunt

Pakket ophalen hier gaat altijd makkelijk en snel. De pakketten zijn netjes gesorteerd en met een mooi systeem goed vindbaar. Altijd service met een lach. Fijn ophaalpunt.

Mijn 1e instructie niet opgevolgd

Na aankondiging van bezorging kon ik een bezorginstructie opgeven. Deze (achterlaten op2 hoog voor mijn flatdeur is niet opgevolgd vandaar het cijfer 7.

Goede communicatie en tijdige levering

Bestelling ontvangen via DPD. Duidelijke en netre communicatie over waar pakket precies was vanuit buitenland en snel geleverd.

Duidelijk en efficiënt

Ik kon heel makkelijk veranderingen doorgeven en de track and trace was duidelijk.

Snelle afhandeling met QR code

Prima communicatie

Ik werd goed op de hoogte gehouden van het proces

Verkeerde bezorging en klantonvriendelijk

Dit pakket was goed bezorgd maar dat is een uitzondering bij DPD. Bij een ander pakket werd aangegeven dat ie in een andere stad was bezorgd (100 km verderop), dus ik daarheen, bleek het toch bij mij bezorgd te zijn. En vorige week is er een pakket in een stad 30 km verderop bezorgd. Na die winkel gebeld te hebben, bleek dat wel te kloppen. Ze hadden ook gezien dat er een verkeerd adres op stond, maar ze mochten het niet terug sturen van DPD. Hoe klantonvriendelijk terwijl het een fout van DPD is! Oftewel, DPD is ontzettend onbetrouwbaar en ik zal dit iedereen vertellen die iets wil bestellen.

Duidelijk communicatie

Pakket in goede staat ontvangen

Niet geopend op door jullie gepubliceerde tijden

Erg vervelend dat pas bij de derde poging het afhaalpunt geopend is.

App en internet website totaal niet gebruiksvriendelijk.

DPD service, vergeleken met andere postbezorgers kan echt, in alle opzichten, veel beter. Parcelshop het Eethoekske te Breda laat je zelf, tussen honderden pakketten, je pakket zoeken. Geen service. Je kan gewoon andere pakketten, zonder registratie en het tonen van een I.D. meenemen. Niet goed denk ik.

Niet geleverd terwijl we wel thuis waren

Krijg een mailtje dat we niet thuis zijn en dus pakketjes elders kunnen afhalen. Het enige is dat de deurbel niet eens is gegaan en dat we wel thuis waren! De parcelshop heeft het verder goed afgehandeld.

Vlot, betaalbaar, wel teveel mailtjes.

Zie bovenstaand, verder zijn de dozen nog wel eens beschadigd.

Mooi optijd geleverd ze hadden 1 dag vertraging

Vriendelijk personeel!

Mijn pakketje ligt klaar, ik hoef nooit lang te wachten, en de mensen zijn altijd vrolijk.

Deze bezorger ontslaan, dit kan niet.

Ik was de hele dag thuis heb gekeken of de bel het deed, functioneringsgesprek, Rijwielhandel Gerbo, is te gek!

Beste service in Nederland

Was heel eenvoudig om te regelen via de app en was heel goed geregeld ok tog voor de bezorging tijd toch een andere optie te kunnen selecteren van bezorg naar een pick-up punt de wisselen. Dit is wel unieke van DPD. En alles as goed aangekomen geen schade aan mijn producten. Top gedaan DPD Koerier in Leeuwarden!

Altijd netjes en snel binnen

Qr-code was niet genoeg

Alleen aan het eind van de middag en in de avond open. Je kunt pakketje niet ophalen met alleen een QR-code zoals wordt aangegeven in de mail. Mijn vriend heeft pakketje met veel moeite meegekregen.

Krijg mail met tijdstip levering die al voorbij is

Ik krijg om 17.36uur een naald dat mijn pakket vandaag tussen 08.00 en 18.00uur geleverd wordt. Ik kijk om 16.48 in dpd app en daar staat dat het niet geleverd kon worden omdat ik niet thuis was en dat het wordt gebracht naar een afhaalpunt.... hoezo ....jullie zijnet eens aan de deur geweest en/of het pakket bij de buren aangeboden. IK MOEST nu de volgende dag afwachten hoe laat het bij afhaalpunt zou zijn. Dag vrij moeten nemen hiervoor!! Zat met smart te wachten op dit pakket . DE SHOP KAN HIER NIETS AAN DOEN. DIE WAS GEWOON GOED

Prima ervaring met DPD

Prima ervaring.

Prima ervaring dit keer

Deze keer is de ervaring prima

Altijd correct

Geweldig vriendelijke medewerksters. Heel snel en correctb

Westfields 1410

5688HA Oirschot

0499 339900

Over DPD Pickup parcelshops

Als toonaangevende dienstverlener levert DPD dag in, dag uit duizenden pakketten. Dit doen we namens vele tevreden klanten. Met onze gratis Predict service, laten we alle ontvangers van pakketten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer we je pakket bezorgd wordt. Het Pickup parcelshopnetwerk van DPD staat in heel Nederland en verspreid over heel Europa tot je beschikking. Voor het verzenden of ontvangen van pakketten, of het runnen van je eigen parcelshop: wij zijn dé partner voor jou.