Perfect!!

Super sevice!!

Goed service met kwaliteit

Vanaf het moment van bestelling met mooie korting, goed geholpen en telefonisch alles besproken. De levering gingen via 2 pallets en werden keurig geplaatst onder de overkapping. Bedankt voor de goede zorgen

Ok

Enorm goede service! Kundige mensen!

Van bestellen tot levering, altijd goed contact gehad. Erg behulpzaam en meedenkend! Bedankt.

Het is altijd spannend als je voor een relatief hoog bedrag iets online besteld. Bij online vloershop hoef je je geen zorgen te maken. De bestelling is netjes op de afgesproken dag geleverd. Daarnaast zijn de prijzen erg goed. Ik heb voordat ik een bestelling heb gedaan meerder mail gestuurd en kreeg daar netjes en snel antwoord op. De dag na de bestelling is er gebeld of alles naar wens was. Super klantvriendelijk en heb ook geen moment spijt! Top Jurgen!

Beste Marcel, Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen en dat je tevreden bent, daar doen we het voor! Via deze weg wil ik je nogmaals veel plezier van de vloer wensen en hopelijk tot een volgende keer. Prettige dag! Met vriendelijke groet, Jurgen

Snelle levering.

Goede ervaring met online vloershop. De kwaliteit van de Quickstep laminaat is heel goed. Dit geldt vooral voor de passing, absoluut naadloos.

Beste Pieter, Fijn om te horen dat jullie een prettige ervaring hadden met ons en dat de vloer aan de verwachtingen voldoet! Hopelijk hebben jullie er veel plezier van en zien we jullie de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Top bedrijf

We wilden bepaalde soort laminaat en vergelijking met andere winkels hebben besloten via Onlinevloershop te bestellen. Om eerlijk te zijn wilde ik via deze bedrijf bestellen ook omdat de eigenaar lijkt een jonge zzp’er te zijn en heel aardig bediening heeft aangeboden. Ik kan Onlinevloershop hartelijk aan te raden!

Goedemorgen Jo, Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat we bij jullie ook de gunfactor hadden :). Hopelijk beleven jullie veel plezier van de vloer en wie weet tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

snelle service

Klantgericht, snelle levering.

Goedemorgen, Bedankt voor de review! Via deze weg wil ik je nogmaals veel plezier wensen van de visgraat pvc vloer. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Goede ervaring

Online bestelling is goed behandeld, snel contact kunnen hebben over de levering en overgebleven product kunnen retourneren. Heel prettig!

Goedemorgen Liesanne, Bedankt voor de review en fijn om te horen dat je onze service als prettig hebt ervaren. Ik wil je nogmaals veel plezier wensen van de vloer en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Fantastische service

In een woord fantastisch. We hadden een pak kurkvloer nodig met best wat haast ivm onvoorziene omstandigheden. Binnen 1 dag was het pakket al bezorgd. En Jurgen hield steeds contact met ons om ons op de hoogte te houden. Het bleek moeite te kosten om aan de specifieke vloer te komen dus hij belde met verschillende leveranciers. Wn met succes en dan ook nog de volgende aan de deur afgeleverd. Echt, wat een service!!

Goedemiddag Lotte! Bedankt voor de review en fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Hier doen we het voor. Ik wens je heel veel plezier van de kurkvloer en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Goede communicatie en aflevering

Goede prijs, goede kwaliteit en zeer goede communicatie van Jur!

Goedemiddag Joan, Bedankt voor de review en ik ben blij om te horen dat je tevreden over ons bent! Heel erg veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

uitstekend

snelle levering, goed contact.

Goedemiddag, Bedankt voor de review! Nogmaals heel veel plezier gewenst van de vloer en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Goede service, klantvriendelijk en goede levering.

De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk. Tussen het moment van bestellen en levering enkele keren contact gehad. Tijdens de levering was de vloer netjes verpakt.

Goedemorgen Dave, Fijn dat je zo tevreden bent en bedankt voor de review! Nogmaals heel erg veel plezier gewenst van de vloer en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Snel en behulpzaam

Op zoek naar een beetje advies en snel antwoord. Via Whatsapp, telefonisch en per mail snel bereikbaar. Vloer vervolgens snel op locatie ook, zoals wij dat graag wilde. Ook voor korte vragen, via Whatsapp niet te beroerd deze snel en duidelijk te antwoorden. Prima hoor.

Hey Nick, Bedankt voor de review! Blij om te horen dat je onze service als prettig hebt ervaren, daar doen we het voor. Via deze weg wens ik je nogmaals veel plezier van de laminaatvloer en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Goede snelle vriendelijke klantenservice!

Vriendelijke en goede service! Bezorgtijden goed af kunnen spreken. Fijne bezorging. Een aantal kapotte pakken laminaat werd niet moeilijk over gedaan en vergoed.

Goedemorgen Bram, Bedankt! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Hier doen we dan ook onze uiterste best voor. Heel veel plezier gewenst van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Ondanks last minute bestelling fanatastisch geholpen!

Ondanks onze last minute bestelling fanatastisch geholpen! Door omstandigheden werd onze vloer niet geleverd, hierdoor moesten we snel op zoek naar een andere winkel. We kwamen uit bij onlinevloershop.nl hier werden we uitstekend en snel geholpen door Jurgen. levering was optijd! Communicatie was en prijs zijn goed, wij zijn super blij! Mvg, Wesley en Esmee

Beste Wesley en Esmee, Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden over ons zijn en dat jullie blij zijn met de geleverde vloer! Het was inderdaad een hele snelle actie. Via deze weg wens ik jullie nogmaals heel veel plezier van de vloer en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Na mail en telefonisch contact, snel geleverd tegen de laagste prijs. Goede service en een fijn contact.

Beste Wendy, Harstikke bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Nogmaals veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Bijzonder goede ervaring

Heel kort, duidelijke website, goede concurrerende prijzen, netjes verpakte artikelen en geheel volgens afspraak geleverd... en dat gebeurt niet zo vaak... nazorg is goed in orde. Ik werd gebeld nadat de levering had plaatsgevonden "of alles naar wens was ontvangen en mochten er nog vragen zijn kan ik altijd bellen".

Beste Remco, Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat je alles als zo prettig hebt ervaren. Via deze weg wens ik je nogmaals heel veel plezier van de prachtige Meister laminaatvloer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Mooie vloer, snelle levering! En erg betrokken mensen. Bellen alles even na ... heel fijn

Beste Loes, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat u alles als prettig heeft ervaren. Nogmaals heel veel plezier gewenst van de vloer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Bij de aanschaf van onze laminaatvloer goede begeleiding en uitleg gehad.

Beste Alex, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en harstikke bedankt voor de review! Nogmaals veel plezier van de vloer en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Geweldige service!

Super service en snel geleverd! Qua prijs ook echt top! Zeker een aanrader.

Beste Krista, Bedankt voor de goede review, dit wordt gewaardeerd! Via deze weg wens ik je nogmaals veel succes met de verbouwing en alvast heel veel plezier van de vloer. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Top bedrijf!

Snelle levering, fijne communicatie. Je word overal van op de hoogte gehouden. Zeker aan te bevelen!!

Beste Linda, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Nogmaals veel plezier van de Quick-Step vloer en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Snel geleverd en de juiste service.

Beste Gijs, Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Nogmaals heel veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Fijne service. Denken goed mee! Zeer flexibel in contact. Zou hier zo weer een vloer bestellen!

Goedemorgen, Harstikke bedankt voor de goede review! Ik wens jullie nogmaals heel veel plezier van de mooie vloer in jullie prachtige huis! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Jurgen

Uitstekend geholpen en zeer goede kwaliteit laminaat.

Telefonisch bereikbaar, geeft het juiste advies en komt afspraken na. Dankjewel voor de goede service!

Beste Jacqueline, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Nogmaals veel plezier gewenst van de laminaatvloer en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen Snijder

Over Online vloershop

Onlinevloershop.nl levert uitsluitend kwalitatief hoogwaardige laminaat, plak- en click PVC vloeren tegen de aller scherpste prijzen in de markt!