Goede ervaring!

Vloer besteld, snel geleverd. Achteraf werd ik nog gebeld of alles goed was gegaan, goede service!

Helder advies, goede prijs en meer dan uitstekende service. Medewerker Jurgen is vriendelijk, betrokken en accuraat.

Beste Nabil, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service die wij altijd proberen te verlenen. Via deze weg wil ik je nogmaals heel veel plezier wensen van de vloer en wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Fijn contact en goede service

Vragen werden snel beantwoord en de levering ging vlot. Bedankt!

Beste Robin, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden over onze service bent. Veel plezier van de vloer gewenst en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

goede kwaliteit en goed contact!

De pvc Vloer is gewoon goed! Maar ook voor vragen zoals verwerking kan je bij hun terecht! Kleine tip, het zou fijn zijn als je alles op één plaats zou kunnen bestellen, bijvoorbeeld een lijmkam, maar ook primer of zelfs egaline.

Beste Jaap, Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de vloer en onze service. Ook bedankt voor de tip! Egaline etc. is al bij ons te koop, maar een lijmkam bijvoorbeeld nog niet. Ik ga het in overweging nemen. Heel veel plezier van de vloer en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

zeer klantvriendelijk

Prima bezorging en servive

Goedemorgen Paul, Bedankt voor de review! Hopelijk beleef je veel plezier van de laminaatvloer en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Uitstekende service met een prachtige vloer als resultaat

Wat fijn dat een bedrijf nog de tijd voor je neemt. Ik had een aantal vragen over de Vivafloors 6820 Click PVC. na een fijn telefoongesprek met Jurgen wist ik alles wat ik graag wou weten en heb ik de vloer besteld. de vloer is binnengekomen op de afgesproken datum. Na het hele proces werd ik nogmaals opgebeld door Jurgen met de vraag of alles naar wens was en als er iets tijdens het leggen tegen zou komen ik gerust mocht bellen. De vloer ligt inmiddels en hij is mooi! Top Service!

Beste Joran, Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en over de PVC vloer. Via deze weg wil ik je er veel plezier van wensen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Helaas...

Heb ik eindelijk een mooie vloer gevonden die bij de Online Vloershop op voorraad en ook nog eens in de aanbieding is. Vloer besteld, betaald en afleverdatum afgesproken. Eén dag van tevoren bel ik om te vragen hoe laat de vloer de volgende dag geleverd wordt en dan blijkt dat de vloer pas 1,5 week later wordt geleverd. Weer een dag later blijkt dat de vloer helemaal niet op voorraad is, ondanks alle mails vooraf. Heel vervelend als je zelf een vloerlegger hebt afgesproken en als je over één week moet verhuizen. Jurgen houdt wel goed contact, wil financieel tegemoet komen en ik mag ook een nieuwe vloer die wel op voorraad is uitzoeken. Maar het is onmogelijk om binnen 1 dag online een nieuwe pvc vloer uit te zoeken en aan geld terug heb je niet veel als je over 1 week moet verhuizen en er nog een vloer in je woning moet. Het is voor mij een ramp geweest.

Beste Ineke, Het klopt inderdaad dat de door u bestelde vloer vertraging opliep en daarom 3 dagen later dan gepland op uitleveren stond. Dit gebeurd eigenlijk bijna nooit en daarom baalde ik er ook zo van. Helaas kunnen wij hier als bedrijf zijnde ook niks aan doen. Om u toch tegemoet te komen wou ik u inderdaad een financiële compensatie geven of een andere (zelfs duurdere) vloer laten uitkiezen. U gaf aan een vloer ergens anders gevonden te hebben en dat die op tijd binnen zal kunnen komen. Ik heb u toen nog dezelfde dag al het geld terug gestort zodat u de vloer kon aanschaffen. Dit is dan ook de reden dat ik deze review een maand later zo flauw vind. Ik heb zo mijn best gedaan om tot een oplossing te komen, helaas wordt dit blijkbaar niet gewaardeerd. Desondanks hoop ik dat u veel plezier beleefd van de andere vloer en als u er nog over wil praten dan mag er gerust gebeld worden! Met vriendelijke groet, Jurgen

Helder en zeer klantvriendelijk

Goed geholpen aan de telefoon en duidelijke uitleg over de levering. Ook na de levering een keurig telefoontje of alles goed was verlopen . Top

Beste Sietske, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je alles als prettig hebt ervaren. Via deze weg wens ik jullie veel plezier van de vloer en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Goede service!

Order prima afgehandeld, bestelde vloer was niet op voorraad. Ik werd gelijk gebeld voor een plan door Jurgen. Helaas was de levertijd voor mij te lang en kon ik het zonder problemen annuleren en goed afgehandeld. Zeker weten een aanrader voor de volgende keer!

Beste Dana, Bedankt voor de positieve review! We zien je graag de volgende keer weer en mocht ik je ondertussen ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Jurgen

Mooie vloer en goede service.

Contact met Online Vloershop is prettig verlopen. Toen we de levering doorspraken hadden we aangegeven dat we graag na 9uur geleverd zouden krijgen. Uiteindelijk stond om 8uur de vrachtwagen op de stoep. Dit bleek intern niet helemaal goed gecommuniceerd. Gaf wel wat stres, maar we hebben een klusser in kunnen huren en de kosten daarvan zijn direct vergoed door Online Vloershop. Al met al tevreden met de communicatie hierover en de geboden oplossing. Overal gaat wel eens iets mis, het gaat er om hoe je het dan samen oplost. Uiteindelijk precies de vloer die we graag wilden.

Beste Tim, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de geboden oplossing, hier doen wij het voor. Hopelijk beleef je veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Prijs -kwaliteit , de service en op tijd leveren

Zeer tevreden. Vloer besteld tegen scherpe prijzen. Keurig op tijd op de leverafspraak. Goed bereikbaar en ook nog nabellen of alles naar wens js. Ik beveel ze van harte aan!

Goedemorgen Ryanne, Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service die wij proberen te verlenen. Via deze weg wens ik je nogmaals veel plezier van de vloer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Perfect, super gegaan.

Alles netjes geleverd, ik belde dag voor levering of er 5 pak extra geleverd kon worden. Was gern probleem werd netjes geleverd. En dat voor de goedkoopste op internet.

Beste Henk, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden over ons bent en hopelijk beleef je veel plezier van de prachtige PVC vloer. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Snelle service en goede communicatie.

Hallo Michel, Bedankt voor de review en heel erg veel plezier gewenst van de vloer! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Goede, vriendelijke en snelle service

Veel keuze op de site en vriendelijke service bij contact. Ze denken met je mee en zijn betrokken met de klanten. Dikke 10

Beste Henk, Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Heel veel plezier van de vloer gewenst en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Goede service, snelle levering

Product is snel geleverd, vriendelijk contact gehad en product was zoals verwacht. Super!

Goedemiddag Lisan, Bedankt voor de review! Hopelijk beleven jullie veel plezier van de vloer en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

De beste van Nederland!!

Wij hadden op 15 juli vrijdag een bezorg afspraak staan met een ander winkel. Donderdag heeft deze winkel ons laten zitten. Met spoed waren wij op zoek naar hetzelfde laminaat. Onze vloeren winkel had ons dus eigenlijk laten zitten en wij zaten met de handen in het haar. Tijdens het googlen kwam ik Online Vloershop tegen en toevallig belde ik ze op om te vragen of ze toevallig het laminaat hadden die ik wilde en dat ik het per direct kom ophalen. Jurgen Snijder heeft ons perfect geholpen en gaf aan dat het kon. Hij heeft heel veel betekent voor ons die dag! Hij heeft ons niet laten zitten! Ik woon in Rotterdam en ik ben naar Almelo toe gereden voor de laminaat. Dus Online Vloershop heeft in heel Nederland gezocht voor mij en in Almelo gevonden, daar hadden ze het alleenmaar op voorraad. Tussendoor heeft Jurgen mij gebeld of het lukte en of ik nog iets nodig had. Super bedankt voor alles Online Vloershop en vooral Jurgen snijder. Jij bent de beste!!! Als ik 10 Sterren kon geven gaf ik ze zeker!!! Dus mensen bestel voortaan hier en echt al woon je in Amerika bestel hier je laminaat en nergens anders!

Beste Omer, Bedankt voor de leuke en uitgebreide review! Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent en dat de moeite die wij proberen te doen voor onze klanten wordt gewaardeerd. Via deze weg wil ik je nogmaals veel plezier wensen van de prachtige Quick-Step laminaatvloer en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Klacht over beschadigd laminaat niet naar behoren opgelost

In mei 2022 voor bijna 2600,- euro aan laminaat besteld. In alle laminaatverpakkingen zaten wel 1 of twee beschadigde stukken. Van alle stukken een foto gemaakt met daarbij het productienummer. De stukken ben ik maar gewoon gaan leggen, niet wetende dat er in elk pak wel een stuk kapot laminaat zit. Let wel , het gaat om beschadigingen aan het klik gedeelte. Het zichtgedeelte had geen beschadiging (gelukkig). Ik had volgebs het bedrijf alle stukken moeten terugsturen om nieuwe pakken te krijgen. Ik kan toch moeilijk op voorhand alle stukken uit de verpakking halen dat doe je niet.. gaat om bijna 100m2. Afijn , uiteindelijk zelf een redelijk voorstel gedaan om de beschadigde stukken financieel te vergoeden. Daar gaat men vervolgens niet meer op in... ik vroeg 75 euro compensatie voor de bijna 30 beschadigde stukken.. Ook geen dankbaarheid voor het melden van de serienummers en foto's, immers zouden ze de fabrikant kunnen hierover kunnen informeren en zelf nieuwe stukken kunnen krijgen. Al twee weken geen reactie meer... ze vlug dat ze zijn na levering om je te bellen of het naar wens is, zo vlug laten ze het afweten op het moment je klachten ervaart. Voor mij geen laminaat meer uut Drenthe..

Beste Ruud, Bedankt voor de review. Als er kritiek is hoor ik dit graag, zodat ik het op kan lossen. Maar als er vervolgens over van alles wordt gelogen, dan kan ik er ook niks meer mee. Ik doe altijd mijn best voor tevreden klanten, vandaar dat tot nu toe alle reviews ook zeer positief zijn. Deze review ligt dan ook meer aan jou dan aan ons. Ik zal nu vertellen hoe het echt echt is gelopen, zodat mijn klanten het ook weten: Op 30-06-2022 ontving ik een mailtje van je met meerdere foto's van 1 dezelfde plank die beschadigd was. Hierbij vermelde je dat het om circa 20 planken gingen die beschadigd waren. Hiervoor was geen bewijs, maar ik geloofde je en wou uit service toen direct twee nieuwe pakken kosteloos met spoed opsturen. Dit was niet meer nodig aangezien de vloer er al in lag vermelde je... Vervolgens vroeg ik aan je: wat wil je dan nu nog dat ik eraan doe? Je wou een vergoeding of een kortingscode. Toen ik je een kortingscode wou geven voor bij een nieuwe bestelling was dit ineens niet meer voldoende en wou je een vergoeding. Ik kan natuurlijk niet zomaar klakkeloos naar iedereen geld storten, dus vroeg om de beschadigde planken voordat ik geld terug stort. Blijkbaar was dit teveel werk voor je, maar verwacht je wel van ons dat we zomaar even € 75,- terug gaan storten. Ik had het graag met je opgelost en heb daarom verschillende oplossingen geboden: het opsturen van nieuwe pakken, een kortingscode en zelfs de vergoeding van € 75,- nadat ik de beschadigde planken heb kunnen controleren. Helaas was niks goed genoeg. Ik baal ervan dat het nu zo is gelopen en dat ik hierdoor een slechte review heb ontvangen. Met vriendelijke groet, Jurgen

Goede service, net laminaat

Keurige klantenservice, erg betrokken, denken goed mee, komen afspreken na. Jammer vond ik dat het laminaat in de voortuin werd bezorgd ipv binnen.

Beste Jenneke, Bedankt voor de review! Via deze weg wil ik je nogmaals veel plezier wensen van de vloer en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Topper!

Eind mei een bestelling geplaatst na telefonisch contact. Het laminaat met plinten zou 27 juni bezorgd moeten worden. Een week voor de leveringsdatum contact gehad met Jurgen en levering verplaatst naar 30 juni. Het laminaat werd keurig op een pallet bezorgd op 30 juni. De plinten kwamen een dag later dan gepland. Al met al een top service van Onlinevloershop.nl met een heel concurrerende prijs vandaar ook de 5 sterren.

Beste Turan, Bedankt voor de leuke review! Scherpe prijzen in combinatie met goede service, daar staan we voor. Blij om te horen dat je dit ook zo hebt ervaren! Via deze weg wil ik je nogmaals heel veel plezier wensen van de vloer en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Snel gereageerd en geregeld!

Snel gereageerd en geregeld!

Beste Michel, Bedankt voor de review en fijn om te horen dat je tevreden bent over onze snelle service. Via deze weg wil ik je nogmaals veel plezier wensen van de Quick-Step laminaatvloer en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Jurgen heeft moeite gedaan mij als klant te helpen , daardoor een positieve ervaring. Bedankt

Beste Lies, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service die wij altijd proberen te verlenen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Betrouwbare levering

Onze vloer was helaas niet uit voorraad te leveren. Ik ben goed op de hoogte gehouden en een alternatief was al geboden indien de levering te lang zou duren. Gelukkig hebben we de vloer ontvangen die we besteld hadden.

Goedemiddag Marcel, Ik ben ook blij dat alles nog goed is verlopen, daar doen we ons best ook voor! Bedankt voor de leuke review, dat wordt gewaardeerd. Heel erg veel plezier gewenst van de vloer en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Snelle en klantvriendelijke levering van mijn bestellingen

Voor mijn verbouwde woonkamer had ik een mooie merk (Egger)laminaatvloer uitgezocht en op internet de beste prijs gevonden bij Online Vloershop. Na de bestelling keurig een mail ontvangen en werd er nog een controle gedaan of ik het juiste artikel wel had besteld.. (Egger is verwarrend met verschillende namen en artikelnummers bij hun producten). Na een supersnelle levering kwam ik erachter dat ik een aantal pakken te kort had besteld, en ook deze zijn supersnel nagestuurd. Vloertje ligt er ondertussen mooi in en ik ben zeer tevreden over het resultaat, de prijs en levertijd.

Beste Hendri, Bedankt voor de leuke, uitgebreide review! Fijn om te horen dat je zeer tevreden over ons bent, daar doen we het voor! Hopelijk beleef je veel plezier van de vloer en mochten jullie ooit nog een vloer nodig zijn dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Jurgen

Netjes, correct en volgens afspraak

Prettig zaken mee te doen

Goedemiddag Harm, Dat was wederzijds! Veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

goede service en de beste prijs!

Onze PVC vloer gekocht bij online vloershop. zeer goede klantenservice, direct contact en informatie over levering. Ik werd vooraf gebeld toen de vloer eraan kwam, zodat ik thuis kon zijn. Prijs is ook de beste! Bedankt voor deze fijne service en snelle levering!

Beste Annemieke, Bedankt voor de goede review. Jij ook bedankt voor de order en het vertrouwen! Via deze weg wil ik je nogmaals veel plezier wensen van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Over Online vloershop

Onlinevloershop.nl levert uitsluitend kwalitatief hoogwaardige laminaat, plak- en click PVC vloeren tegen de aller scherpste prijzen in de markt!