Beste service die ik ooit heb gehad

Ik denk echt dat dit de beste service is die ik ooit heb gehad. Vlak voor sluitingstijd geveld of mijn product nog op voorraad was. Na sluitingstijd nog mailtjes ontvangen dat het product er nog was en twee dagen later was alles al in huis. Hoe is het mogelijk? Grootste aanrader!

Inderdaad, de beste prijs in de markt gecombineerd met goede voorlichting.

Wij hebben bij de Onlinevloershop, Jurgen een fraaie laminaatvloer, eik Atacama, van Meister gekocht. Toch altijd weer een kwestie van vertrouwen, voor 40 m2 geld overmaken en komt die levering dan ook ? Gelukkig wel, op de geplande datum is de bestelde partij netjes geleverd. Deugdelijk op een pallet en in krimpfolie verpakt. Samengevat: de beste prijs, correcte en hulpzame voorlichting en nette levering. Kortom Jurgen en zijn Onlinevloershop heeft er een nieuwe klant bij, dank je wel. ( neen, ik heb geen aandelen! )

Snel en klantvriendelijkheid

Tel goed en snel geholpen. Afspraken nagekomen. Snelle levering met track en trace

Prima levering, goed overleg.

Prima levering, alles in overleg.

Top geholpen en waanzinnige Black Friday Deal!

We hadden een mooie VT Wonen PVC vloer gezien. Ik was de lijm vergeten en had Online Vloerenshop nog even gebeld voor uitleg. Alles werd superduidelijk uitgelegd, maar als extra bleek dat we als een van de eersten gebruik konden maken van de Black Friday Deal! Dit scheelde serieus geld, en ik vind het super netjes dat we hierin zijn meegenomen. Wat mij betreft is Online Vloerenshop helemaal top.

Korte lijntjes en snel bezorgde vloer.

Zaterdag belde ik of mijn gewenste vloer (die voor een scherpe prijs online stond) op voorraad was. Er werd een snelle reactie beloofd op maandag. Jurgen komt zijn woorden na, erg fijn. Na bestelling op maandag werd op donderdag de vloer conform afspraak geleverd.

Een goed bedrijf!

Super geregeld. Ze zoeken naar een snelle en goede oplossing. Ik zou er zo weer bestellen.

Great experience dealing with the shop

Had 2 purchases, both very smooth experiences.

Bedrijf is een aanrader

Wat een leuke mannen en een goede service. Wij hebben - na meerdere keren telefonisch en schriftelijk overleg te hebben gehad - een prachtige vloer gekocht. Deze zouden we zelf ophalen, maar Jurgen wilde liever niet dat de vloer nat zou worden in de aanhanger en dus 'kregen we de vloer niet mee.' Zij hebben de vloer nagebracht een week later, overigens prima tot in de hal! Maar ook: Wij dachten dat we een ondervloer nodig hadden, tot 2 keer toe gevraagd of het echt niet nodig was, maar Jurgen heeft het ons afgeraden. Hij had makkelijk meer kunnen verkopen, maar deed dit niet. Kortom, wil je een mooie vloer kopen en wil je fijn contact, dan moet je hier zijn: EEN AANRADER!

Super service, fijn contact

Zeer goede klantenservice en scherpe prijzen. Levering was exact zoals was aangegeven. Chauffeur was ook behulpzaam.

Perfecte service, goede communicatie en prima prijs

Goede, snelle en duidelijke communicatie. Zeer tevreden met de click PVC vloer. Deze werd ook nog eens snel geleverd. Klein puntje over de kleur van de plinten, maar dat is perfect opgelost door Jurgen en dat ook nog eens bijzonder snel. Bedrijven die dit soort goede service bieden zijn zeldzaam. Zeer tevreden!

Goede kwaliteit en perfecte service

Ik vond via deze site een mooie aanbieding van kurk laminaat, wat elders een stuk duurder was. Ik ben heel tevreden over de communicatie, de service en de levering.

Vlotte en soepele bestelling

Ik heb makkelijk een vloer online besteld en deze werd op de afgesproken dag bezorgd. Na een belletje kreeg ik zelfs een life tracker en wist ik precies wanneer de bezorger op de stoep stond. De vloer ziet er mooi uit, zoals de verwachting was. En voor een mooie prijs! Wij zijn tevreden.

professionele snelle en correctie communicatie.

Je merkt dat het een ervaren organisatie die klantgericht te werk gaat. Complimenten!

Klantvriendelijk

Scherpe prijs, snelle levering, maar wat nog belangrijker is persoonlijk contact.

Mooie vloer, goede service

Bij de Online Vloershop de vloer gevonden die elders voor 15€ per m2 meer werd verkocht. En ook nog eens dezelfde week nog gratis bezorgd. Super goede service! Heel erg bedankt voor de mooie vloer.

Alles naar wens

Moeiteloze bestelling, vriendelijk geholpen en alles in goede orde ontvangen.

Duidelijk, vriendelijk, flexibel qua levering

Ontzettend blij met de goede service en goed geprijsde vloeren. In afwachting van onze sleutel van het nieuwe huis, waren ze zeer flexibel met het plannen en leveren van de vloer. Heel erg bedankt!

Kwaliteit , snel, prijs OK.

Prima advies. Prettig geholpen

Geweldige service

Geweldige snelle vriendelijke service

Perfecte service en uitstekende levering

Duidelijke site met goede beschrijving. Je kan zelf de gewenste leverdatum kiezen. Komt altijd overeen. Nette bezorging aan de deur en uitstekend personeel voor eventuele vragen. Zeker aan te raden!

Beste prijs en uitstekende service

De beste prijs voor een product dat bij veel anderen te koop is. Zeer goede bereikbaarheid per e-mail. Supersnelle en to-the-point reactie op vragen en wijzigingen. Erg tevreden!

Makkelijk te bestellen en duidelijke mails over je status.

Snelle service!

Maandagochtend gebeld met een aantal vragen. dinsdag de vloer officieel besteld en donderdag lag het in de woonkamer. De jongens zijn erg praktisch ingesteld, denken graag met je mee en hebben duidelijk verstand van zaken. Na de levering ben ik nog gebeld en is gevraagd hoe de vloer bevalt. Erg goede service. Ik ben tevreden!

Snel

Vriendelijk. Bestelling was snel binnen.

Over Online vloershop

Onlinevloershop.nl levert uitsluitend kwalitatief hoogwaardige laminaat, plak- en click PVC vloeren tegen de aller scherpste prijzen in de markt!