Super mooie vloer, super prijs

Ik wilde een bepaalde vloer en online vloer had hem in het assortiment. Even over de prijs gemaild en daarna snel geregeld. Contact via de mail van heel fijn, snelle reactie.

Snel en netjes geleverd

Goede ervaring en communicatie

Scherpe prijs en goed advies

Ruime keuze en scherpe prijzen met geweldige levering. Telefonisch contact voorafgaand aan de levering door de verkoper Ook na de levering had ik nog wat vragen over plinten en montage en ook toen ben ik uitstekend door Jurgen Snijder geholpen. Ik had nog een paar pakken laminaat over na het leggen en kon dat zonder problemen binnen de afgesproken termijn retourneren. Leuk om ook even de winkel te zien. Zeker zaken doen bij onlinevloershop.nl

vriendelijk, snelle levering

Binnen een week mijn vloer binnen, telefonisch goed bereikbaar, zelf s`avonds word je mail nog beantwoord.

Goede service tav afwijkende datum levering. Prettig contact met bedrijf.

Prima service, snelle levering

Prima service en snelle levering. Kwaliteit produkt. Erg mooi!

Super tevreden over bereikbaarheid, kwaliteit van de producten en de levering

Niet alleen goedkoopste in de markt maar ook de beste service! Ik had een aantal pakken pvc te weinig besteld maar Online Vloerenshop heeft keurig geregeld dat ik deze heel snel kon bijbestellen en zelfs tegen de oorspronkelijke prijs. Hulde voor dit soort service!

Goede prijs en prettig contact over de levering.

De levering was iets vertraagd maar in goed overleg gegaan. Goed op de hoogte gehouden.

Een hele goede ervaring

Levering op tijd en het laminaat was precies als hoe ik het verwacht had.

Uitstekende prijs en snel geleverd

Uitstekende prijs snel geleverd goede service

Top !

Goede prijs en goede communicatie, netjes geleverd.

Goede ervaring!

Veel keuze en goede prijzen. Wij hadden klik-pvc besteld. Het werd snel geleverd, via mail kreeg ik een link naar het ongeveer verwachte tijdstip van levering en de chauffeur belde keurig een half uur vantevoren. De vloer ligt inmiddels, was goed zelf te doen, het is heel mooi geworden. Een mailtje achteraf van de eigenaar om ons plezier te wensen met de nieuwe vloer vond ik een fijne klantvriendelijke afsluiter.

Fijne website en service is top!

Uitstekend contact met de klantenservice. Mooie vloer, erg blij mee.

Producten goed geleverd

Na telefonisch overleg mooie prijsafspraak gemaakt. Lastig dat het gehele bedrag al vooruit betaald moest worden, doe zelf liever de helft eerst en andere helft bij levering. Nette en volledige levering op gewenste dag. Telefoontje nadien vanuit de winkel om te vragen of alles goed was geleverd. Erg netjes.

Fijn contact, mooie producten tegen de scherpste prijzen!

Uitstekende service ook na aankoop!

Prima zaak!

Goede uitleg, scherpe prijzen en eerste klas materialen.

Service op maat, snel schakelen en heel persoonlijk

Afgelopen woensdag gebeld met de medewerkers van online vloershop. Eerste contact ging erg goed, al mijn vragen werden direct beantwoord. Ik had elders twee vloeren gezien en op deze website gevonden. Dit was de goedkoopste winkel voor de zelfde kwaliteit. Toen ik aangaf wel haast te hebben bij de bestelling denkten zij met mij mee en na een paar belletjes kon de vloer geleverd worden op de gewenste datum. Erg vriendelijk, behulpzaam, snel en meedenkend personeel. een dag na de levering ben ik nog gebeld door het personeel om te vragen of alles naar wens was en of zij mij met iets anders konden helpen. Echt een aanrader!

Uitstekend.

Alles is van begin tot einde goed geregeld. De communicatie was duidelijk en goed. Afspraken worden nagekomen en levering is op tijd.

gewoon prima voor elkaar.

Besteld en snel en keurig geleverd. Mankeert echt niets aan.

Prima shop.

Een volgende keer bestel ik weer bij de Online vloershop.

Nette prijs en goede communicatie

Nette prijs en goede communicatie.

Voordelig en snelle levering

Wat een fijne ervaring. Levering nog voor ons gewenste moment (in overleg), vriendelijk contact en updates. Voordelig tov andere aanbieders. Helemaal top! Aanrader.

Heel hulpvaardig!

Gebeld vanwege een onduidelijkheid op de website. Dit is direct opgehelderd en verholpen. Hierna kon ik de bestelling plaatsen. Levering was binnen paar dagen (weekend zat er tussen). Prijs was ook heel concurrerend!

Vragen snel beantwoord, bestelling snel geleverd. Waar andere bedrijven 1-2 weken levertijd hebben, was dat hier maar een paar dagen. Erg fijn. Verder ook nog de goedkoopste.

Super service!

Prachtige vloer besteld! De service is echt geweldig. Wij konden op de dag van levering het adres nog wijzigen en daarnaast was de levering van de vloer ook super snel.

Over Online vloershop

Onlinevloershop.nl levert uitsluitend kwalitatief hoogwaardige laminaat, plak- en click PVC vloeren tegen de aller scherpste prijzen in de markt!