Klantgericht, oplossingsvermogend

Onlangs een PVC plak vloer gekocht op Online vloershop. Zeer klantgericht en behulpzaam. Bij de levering waren een aantal planken beschadigd door transport. Buiten de schuld om van de webshop, direct goed geholpen en uiteindelijk het aantal beschadigde planken opnieuw geleverd.

Goede service en communicatie!

Goede zaak met kwaliteit

Goede zaak met kennis van vloeren. Vriendelijk geholpen en zelfs retourneren wou na verstrijken van de 14 dagen nog prima. Zeer klantvriendelijk geholpen en zou zeker terugkomen in de toekomst!

Netjes geleverd, prettige communicatie

Netjes geleverd, prettige communicatie

Overzichtelijke site, snelle bezorging

Alles zelf online besteld, laminaat vloer, plakplinten en gewone plinten. Site zeer overzichtelijk en zeer snelle bezorging in overleg.

Super service, je wordt echt goed geholpen!

Super geholpen door de eigenaar. Belt netjes of alles goed is aangekomen. Ook bij het aanpassen van een lopende bestelling was er geen probleem.

Super tevreden!

Goede prijzen, klantvriendelijk, belde zelfs een dag na de levering of alles in orde was

Fantastische Service

Super service.

Correcte levering op afgesproken tijd en faire prijs.

Afspraak is afspraak. Kortom een aanrader!

Goede service, snelle communicatie

Geleverd op gewenste datum, goed verpakt en vriendelijke bezorgservice

Doen wat ze toezeggen en een prima klantenservice

Als gevraagd en door hun toegezegd de vloeren voor de kerst nog in huis gekregen! Zeer tevreden klant!

Top bedrijf, goede service en klantcontact

Op een zondagavond hadden we online een vloer uitgekozen en besteld Maandagochtend werden we persoonlijk gebeld dat alles goed was doorgekomen en of we evt de leverdatum aan zouden willen passen ivm de distributie in onze regio ..geen probleem. We kregen dezelfde week op vrijdag alle bestelde spullen netjes en goed verpakt en tot de voordeur toe aangeleverd! De maandag erop werd er nog even nagebeld of alles goed was gegaan en of alles klopte. Wij hebben het als zeer prettig ervaren hoe alles werd geregeld en ook het klantcontact was top! Kortom, wij bevelen het zeker aan om hier een vloer en toebehoren te bestellen !!

Prima bedrijf goede producten

Na 2 maal telefonisch contact met Jurgen zeer vriendelijk en goede antwoorden op mijn vragen pvc vloer besteld snel en zeer goed afgeleverd. Was een prima blacknovembersale .

Zeer netjes

Gewoon doen!

Niets wat al niet eerder genoemd is, maar toch het vermelden waard. Goede communicatie, vriendelijke chauffeur. Even nabellen of alles naar wens is verlopen. Kleine moeite, groot resultaat, klantvriendelijkheid het bestaat nog. Mocht je in de markt zijn voor een nieuwe vloer gewoon hier bestellen, dan komt het helemaal goed.

Persoonlijk en netjes

Nette informatie vooraf, duidelijkheid op de site. En even nabellen of het goed bezorgd was.

zeer correct

zeer prettig

Over Online vloershop

Onlinevloershop.nl levert uitsluitend kwalitatief hoogwaardige laminaat, plak- en click PVC vloeren tegen de aller scherpste prijzen in de markt!