Prima bedrijf goede prijzen

Prima bedrijf na telefonisch contact met Jurgen goed geholpen en pvc vloer gelijk besteld . Prima blacknovember aanbieding. Op de vermelde leveringsdatum.geleverd . Ik beveel onlinevloerenshop een ieder aan

Prima bedrijf goede prijzen

Mooi, snel, goed bereikbaar en goede nazorg

Mooi, snel, goed bereikbaar en betrokken!

Simpelweg het telefoontje vandaag om te checken of de verzonden vloer goed is ontvangen!

Mooi, snel, goed bereikbaar en betrokken!

Ondanks dat we de vloer nog niet kunnen leggen. Zijn we nu al blij met de vloer. Vanwege wonen in het oosten kon het niet op de datum worden geleverd dan in eerste instantie gekozen was. Maar dat is voor mij persoonlijk geen probleem, omdat we nog bezig zijn met de uitbouw. Voor nu geen op of aanmerking.

Top communicatie

Top communicatie

Betrouwbaar bedrijf ,goede communicatie

Netjes op tijd geleverd ,zelfs half uur voor levering gebeld en een prachtige vloer

Snelle levering en uitstekende service.

Uitstekende service en snelle levering. En de laagste prijs.

Mooi spul, snel geleverd!

PVC besteld om mijn trap mee te renoveren. Fijn materiaal, denk dat t makkelijk te verwerken is. Snel bezorgd en goede service. Het bestaat nog.

Mooi spul, snel geleverd!

Goed ,en betrouwbaar bedrijf

Snelle levering ,ook goed op de hoogte gehouden daarover. Vloer die we gekozen hadden is erg mooi

Goed en correct

Snelle levering en goede persoonlijke communicatie.

Goedkoopste aanbieder van het laminaat dat wij wilden hebben. Snelle levering en achteraf nog gebeld met de vraag of alles netjes was aangekomen. Absolute aanrader!

Fijn contact werd goed op de hoogte gehouden kwa levering. Het enige minpuntje vond ik dat ik voor 4 pakken pvc een hele pallet erbij kreeg. Voor de rest goed contact en snel geleverd

Keurig en op tijd geleverd.

Goede prijs, netjes op afgesproken datum en tijd bezorgd. Chauffeur was zo vriendelijk on pallet op 3e etage af te leveren.

Snel en eenvoudig

Nadat we de juiste vloer had gevonden hadden jullie een goede prijs voor deze vloer. Het bestellen en betalen was snel en eenvoudig. Ook de levering was snel. Het enige wat wellicht verbetering vatbaar zou zijn is wat meer inzicht in de levering. Hoewel we een mail kregen dat de levering gepland stond voor een datum zou het fijn zijn om een tijdsindicatie te krijgen zodat we niet de hele dag thuis hoeven te blijven voor de levering

Super snelle service en scherpe prijzen

Na wat vergelijken kwam ik uit bij Online vloerenshop. Ze boden op Black Friday een mooie prijs. Velen malen beter dan alle concurrenten. Persoonlijk contact; Jurgen belde om een duidelijke afspraak te maken voor levering. Levering was ook netjes op de geplande dag Kortom: super fijne en zeer snelle service

Rijksweg 42 9422 CD Smilde

06 - 11 44 44 12

Over Online vloershop

Onlinevloershop.nl levert uitsluitend kwalitatief hoogwaardige laminaat, plak- en click PVC vloeren tegen de aller scherpste prijzen in de markt!