Prima service en communicatie

Het ging even mis bij de payment provider mollie, maar dat werd prima rechtgezet. Er werd goed gecommuniceerd en ook even gecheckt of de bestelling aangekomen was.

Prachtige vloer en goede service

Snelle levering en beste prijs op internet. Had 2 pakken over en konden weer terug, top!

Gewoon netjes geleverd op de door mijzelf aangegeven leverdag.

Het laminaat is keurig afgeleverd. Een tevreden klant.

Beste Carla, Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Nogmaals veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Heel goede service

Zeer snelle terugkoppeling, meedenkend en aardig. En ook nog zeer scherpe prijzen!

Goedemiddag Angelique, Bedankt voor de leuke en goede review! Goede service in combinatie met scherpe prijzen, daar staan wij inderdaad voor. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Zeer goede service

Zeer goede service, komt afspraken na en reageert heel snel!

Beste Anna, Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en graag tot een volgende keer. Prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jurgen

Geweldig bedrijf

Zeer scherpe prijzen in combinatie met een snelle levering en goede service. Een aanrader!

Beste Auke, Bedankt voor de review en goed om te horen dat u tevreden bent! Hopelijk tot de volgende keer en heel veel plezier gewenst van de vloer! Met vriendelijke groet, Jurgen

They did not delivery my floor, but they sorted everything

Besides the late delivery of the floor (related to the delivery company), Jurgen was always wanting to sort out the problem and he did the refund as soon as he could.

Hi Pedro, Het spijt me zeer.. De 2 pakken vloer zijn gewoon bij ons weggehaald, maar het transportbedrijf heeft het extreem druk in verband met Black Friday en daar liggen de pakken dus nog. Ik heb er vandaag alles aan geprobeerd te doen en zelfs een speciaal transport geregeld, maar ook dat is dus blijkbaar misgegaan. Mijn oprechte excuses dat de 2 extra pakken nog niet geleverd zijn. Zal je morgen even contact met mij op kunnen nemen? Dan ga ik het met je regelen! Een fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Jurgen

Super snelle levering!

De levering van de vloer ging super snel en de persoonlijke afstemming over de levering was erf prettig. Jurgen heeft zelfs nog na levering gebeld of alles in orde was. Prettige bedrijf om je vloer bij te bestellen, aanrader!

Hey Rogier, Bedankt voor de goede en uitgebreide review! Goed om te horen dat je onze service als prettig hebt ervaren. Nogmaals veel plezier van de vloer en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Geweldige firma.

Heel erg vriendelijk te woord gestaan en aan de gemaakte afspraken gehouden.

Goedemorgen Hennie, Bedankt voor de leuke review! Nogmaals heel veel plezier gewenst van de vloer en wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Netjes voor de deur geleverd.

Hi Maaike, Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Heel veel plezier gewenst van de vloer en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

lage prijs, snelle levering

Via internet gezocht op een specifiek product. Daarbij uitgekomen bij online vloershop op basis van beschikbaarheid en prijs.

Goedemiddag, Bedankt voor de review! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze prijzen en de snelle levering. Nogmaals veel plezier van de vloer en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Snel Goede communicatie Goede prijs pret verhouding

Hi Erik, Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze communicatie, dat vinden we belangrijk. Veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Super klantvriendelijk

Werd de dag na de bezorging gebeld met de vraag of alles goed aangekomen was en of alles naar wens was. Hier zou menig bedrijf een voorbeeld aan kunnen nemen!!

Beste Arjan, Bedankt voor de leuke review! Het doet me goed dat je tevreden bent over onze service. Nogmaals veel plezier van de vloer en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

superservice en zeer netjes alles geleverd.

Na de bestelling geplaatst te hebben kwam ik, net daags voor de levering, er achter dat ik meer plakplinten nodig had. Hierover telefonisch contact gehad en paar uur later kreeg ik een mailtje met de mededeling dat ik via de webshop de plintjes moest bestellen en dat het dan geregeld zou worden dat ze aan de zending werden toegevoegd en dat alles zonder extra verzendkosten in één levering bezorgd zou worden. Precies volgens deze afspraak is de volgende dag alles bezorgd. Alles is ook door de vervoerder heel netjes en zonder mankementen, omdat alles heel goed is verpakt, afgeleverd. Ze doen daar extra hun best voor hun klanten, Toppers.

Beste Cor, Harstikke bedankt voor de leuke en uitgebreide review! Heel fijn om te horen dat de moeite die wij doen ook wordt gewaardeerd. Via deze weg wil ik je nogmaals veel plezier wensen van de vloer en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Scherpe prijzen, snelle communicatie, goede service en snel geleverd.

Goedemiddag, Bedankt voor de review! Nogmaals veel plezier gewenst van de Quick-Step laminaatvloer en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Prima winkel

Laminaat besteld. De vloershop is zeker een met zeer scherpe prijzen. Leverdatum ingevuld. Op de afgesproken datum geleverd. Een dag later werd er nog even gebeld of alles goed was aangekomen. Top service.

Beste Fred, Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze webshop. Heel veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Jurgen

Kwaliteit en snelheid - zoals beloofd

Wij hebben één pak besteld - om helder te hebben hoe het materiaal er ‘echt’ uitziet - snel geleverd - ook al was het maar een kleine bestellen - heel fijn & vertrouwen wekkend

Hi Niels, Bedankt voor de leuke review. In Drenthe zeggen we: wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Hahaha! Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Helemaal top!

PVC besteld tegen goede prijs. Communicatie over levering via mail ging heel soepel en super vriendelijk. Na de levering nog telefonische check of alles naar wens was. TOP bedrijf!!

Beste Brigitte, Bedankt voor de goede review! Heel fijn om te horen dat jullie ons een top bedrijf vinden, daar doen we het voor! Via deze weg wil ik jullie nogmaals veel plezier wensen van de PVC vloer en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Alles prima in orde, op tijd geleverd en klopte ook nog.

Alles prima in orde, op tijd geleverd en klopte ook nog. Netjes nagebeld door onlinevloerenshop of alles ok was. Erg vriendelijk.

Goedemiddag, Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service die wij altijd proberen te verlenen. Heel veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Goede samenwerking

Goed en duidelijk

Beste Sarkis, Bedankt voor de review en inderdaad ook voor de prettige samenwerking! Prettige dag verder en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Snelle levering en zeer positieve ervaring

Vloer is snel geleverd en uitstekende communicatie tijdens maar zelfs na het leveren. Erg nette dienstverlening, een aanrader!

Hi Alex, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden over ons bent. Heel erg veel plezier gewenst van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Topcombinatie van goede prijzen én klantvriendelijkheid

Onlinevloershop.nl hanteert volgens mij de beste prijzen op internet, maar bespaart niet op service en klantvriendelijkheid. Meerdere keren contact met hen gehad (vanwege beperkte leveringsmogelijkheden van de door mij gekozen vloer) en elke keer ontving ik snel een duidelijke reactie.

Goedemiddag Willem, Bedankt voor de leuke review! Fijn om te horen dat onze combinatie van scherpe prijzen en goede service u goed is bevallen. Via deze weg wens ik u nogmaals veel plezier van de vloer en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Kwaliteitsvloeren tegen een scherpe prijs en een prima service

Mijn Ambiant PVC-vloer hier gekocht tegen echt de laagste prijs. Zowel via de e-mail als telefonisch snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. Levering klopte precies zowel qua aantallen als datum/tijd. Prettige en vriendelijke klantbenadering.

Beste Roel, Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je onze service/prijzen als prettig hebt ervaren. Heel erg veel plezier van de vloer en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Top service en snelle levering

Wij hadden een vloer voor de eerste verdieping bij een ander bedrijf gekocht. Had nog een aantal pakken over, deze konden we mooi gebruiken voor de zolder. Terug bij dat bedrijf, hadden ze er maar liefst €9,00 boven op gegooid binnen een maand. Online zoeken naar dezelfde vloer en uitgekomen bij onlinevloershop. Gebeld of dit daadwerkelijk dezelfde vloer was. Hierbij uitstekend geholpen en daarna direct online besteld. 2 dagen later kwamen ze de vloer netjes afleveren op pallet, netjes de garage binnengereden, zodat ik vanuit hier kon sjouwen. Onlinevloerhop belde een aantal dagen later nog op of alles naar wens was verlopen en als er iets zou zijn wij contact op konden nemen.

Hi Arno, Bedankt voor de leuke en uitgebreide review! We doen inderdaad ons best om zowel de goedkoopste te zijn als de beste service te verlenen. Prettig om te horen dat dit dan ook zo wordt ervaren! Via deze weg wens ik je nogmaals heel veel plezier van de vloer en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Jurgen

Rijksweg 42

9422 CD Smilde

06 - 11 44 44 12

Over Online vloershop

Onlinevloershop.nl levert uitsluitend kwalitatief hoogwaardige laminaat, plak- en click PVC vloeren tegen de aller scherpste prijzen in de markt!