Goede en snelle service, ook goed geholpen met vragen te beantwoorden !!

Niet goed

Heb iets gekocht maar krijg het maar niet

Prettig

Een erg overzichtelijke en prettige webshop. Zeker een aanrader

Aangenaam!

Betaling lukte niet direct

Goed maar betaling lukte na 3 pogingen

Goed.

Simpel snel

Goed en makkelijk

Uitzonderlijk Discreet, Perfecte Service.

Alle producten tot nu toe besteld/verzilverd waren absoluut hun geld waard. Zal er geen 2 keer over moeten nadenken alvorens ik iets nieuw bestel. Plezier verzekerd xp!

Beetje vertraging op de bestelling maar wel goede kwalitait

gewoon goed niks te klagen

alles gaat zoals het moet en als er problemen zijn worden die opgelost dust perfect tevreden over de diensten

Super bedrijf

Superfijn dat je zo goed ik de hoogte gehouden word van de status van het product wanneer het geleverd word. Ook heel discreet verpakt en eigenlijk gewoon top service

Goede uitleg op de site en een supersnelle levering top

Beste Robin, Dank voor je review. Wij vinden het geweldig om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering en dat alles op de website duidelijk is. Dank voor jouw waardering. Wij wensen jou veel plezier met jouw bestelling en hopen je snel nog eens te zien! Vriendelijke groet, Jeffrey Noshames.nl

Deftig

Liefst meer uitleg want sommige producten komen niet aan de verwachtingen

Beste Tom, Wat vervelend dat je product niet voldoet aan de verwachting! Zou je contact met ons willen opnemen via de klantenservice? Wij willen je graag helpen en waarnodig de omschrijving aanpassen zodat deze voor iedereen duidelijker word. Vriendelijke groet, Jeffrey Team Noshames

Zeer tevreden!

Fijne mensen op de klantenservice die je precies kunnen vertellen wat je nodig hebt. Heel relaxt en niks word je opgedrongen. Uiteindelijk wat besteld en dit netjes in een blanco door geleverd gekregen. Inderdaad de volgende dag al. Zeker aan te raden!

Besteling word rap bezorgt

Beste mijn besteling werd rap geleverd

Heel goede ervaring

Elke product op deze site is goed. Ik ken heel veel vrienden die hier al vanalles op bestelt hebben is echt een aanrader.

een perfecte plek om seks toys te kopen

ik ken deze site van het onlyfans model poesjenel en tot nu to zijn er al zoon top aanbiedingen geweest dat je er gewoon gebruik van wilt maken het is een fijne site om gebruik van temaken ik heb zelf nog geen aankopen gedaan omdat ik door corona krap bij kas zit maar als ik weer wat te spenderen heb ga heb ik een paar mooie toys in mijn kast staan.

Zeer goede webshop

Ik vond de webshop zeer overzichtelijk met voldoende keuzes. De product prijs is niet te duur en snelle behandeling van bestellingen.

Heel leuk!!

Ze zijn heel vriendelijk, en de service is zeer goed!!!

Snelle service top kwaliteit

Snelle levering en top kwaliteit kan totaal niet klagen

Snelle service en een groot aanbod! Heel content van deze site!

Het is echt goedkoop het ziet er allemaal topkwaliteit eruit.

Zeer goede site! Heel vlotte bestelling. Zeker een aanrader!

Betrouwbaar, klantvriendelijk, en goede service en leuke acties

Pracht iniatief

Ik heb al heel wat plezier met allerlei sexspullen en vind dit iniatief geweldig. Het is nog altijd een heel belangrijk voorbehoedsmiddel!