Top kwaliteit

Vandaag de planken met de lederen riemen ontvangen. Zelfs eerder dan verwacht. Ziet er top uit. Ben er superblij mee.

Zeer vriendelijk aan de telefoon. No nonsens en duidelijk..

Duurt lang

Ik kan nog niks zeggen aangezien er nog niks geleverd is.

perfect

Snel services en snel antwoord

Slechte service!!!!!!!!!

Mijn pakket is of niet verzonden of zoek geraakt. Ik ben erg slecht op de hoogte gehouden en moest overal zelf achteraan. Er kon geen excuus of tegemoetkoming af.

Beste Manouk Donker, Bedankt voor je feedback. Helaas is jouw pakketje zoekgeraakt tijdens de verzending. We hebben jouw dan ook direct een nieuwe wandplank toegestuurd nadat je contact met ons op hebt genomen. We betreuren het dat we je niet tevreden hebben kunnen stellen. Mocht het eerste excuses niet (goed) zijn overgekomen, bieden we hierbij alsnog onze welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, MeubelZwagerij

Goede winkel

Geen minpunten! Goede service, snelle levering en de wandplanken zijn prachtig! Deze winkel is zeker aan te raden!

Super mooie planken, goede levertijd en alles wat je nodig hebt zit erbij

Een tijd terug 1 plank besteld die vind ik zo mooi dat ik er pas geleden weer 1 heb besteld

Duidelijke webshop en hele snelle levering!

Positief

Positief, product voldoet aan mijn verwachtingen.

Mooie producten, fijne service

Bij Meubelzwagerij eerst 2 wandplankjes gekocht met leren riemen. Hier ontzettend tevreden over waardoor we ook de tv meubel en grote wandplank hebben besteld. De producten waren snel verzonden en de kwaliteit is ontzettend goed.

Wat je ziet krijg je.

Wat je koopt, ontvang je per post.

Redelijk tevreden

Mooie stevige planken!

Precies als verwacht

Snelle levering, vriendelijk personeel en goede kwaliteit.

Mooi product!

Mooi product, precies zoals verwacht.

Snel, en hij staat heel mooi. Precies wat ik wilde

Bestelling ging snel. Overzichtelijk en snel bezorgd. Ondanks de drukte wat ze aangaven.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Helemaal goed

Goede service, klantvriendelijk en snelle levering.

Snelle levering, prachtig product

Duidelijke website waarop het gewenste vrij makkelijk te bestellen is. Levering was voor mij heel vlot (wandplank besteld). Erg mooi product, met tot mijn verassing ook nog schroeven en pluggen meegeleverd voor het ophangen. Top!

Prima ervaring!

De levering was super snel en hele prettige communicatie. Het product is mooi en precies zoals verwacht.

Top! Snelle levering.

Zeer tevreden mooie planken met leren riemen besteld. Wordt geleverde met bijpassende schroeven en pluggen!

Snelle levering van mooie producten

Ik had jullie wandplankjes op Facebook gezien en ben er heel erg blij mee. Het is een heel simpel idee, planken met een leren band. Maar toen ik die zag was ik er meteen helemaal weg van.

Snelle levering en gelukkig de correcte poten

2 planken met leren riemen besteld , dezen zijn binnen een paar dagen geleverd . Heel netjes

goede kwaliteit , en snelle service

voor de 2de keer wandplanken besteld net zoals de vorige keer snel geleverd , helaas miste er 1 bevestigingsmatteriaal setje maar die werd snel nagestuurd dus top service

Mooie kwaliteit, snelle service

Toffe wandplank van goede kwaliteit! Super eenvoudig te monteren. Staat leuk in elk type interieur.