In een woord...TOP

We hebben tv meubel via internet besteld, de afspraken die ze maken komen ze na Zaterdag 13 april is meubel geleverd, volgens afspraak, wij zijn zeer tevreden.

Prachtige en vakkundige tafel

Prettig direct contact. Persoonlijk en betrokken familiebedrijf. Maken prachtige, echte ambachts, tafels. Wij zijn erg blij met onze nieuwe tafel.

Kan niet beter

Echt nog beter dan ik mij had voorgesteld. Prachtig tafel, kwaliteit is top en alles klopt zoals mij is verteld. Komt overeen met de foto’s. Het product was sneller dan verwacht klaar en bezorgd. Prettige levering en wordt netjes voor je in elkaar gezet.

Zeer mooie tafel in bootsmodel

Zeer goed advies voor tafel modelkeuze geheel afgestemd op ons interieur. Mooie afwerking. Levering op de afgesproken tijd.

Een geweldige wandplank en TOP service

Onlangs een wandplank gewonnen via Facebook. Ik mocht zelf de maat doorgeven zodat deze precies op maat gemaakt werd en deze precies tussen een kast en de muur past. Zeer stevige bevestigingsmaterialen waardoor de plank muurvast aan de muur zit. Veel flessen Whisky erop geplaatst en hij blijft mooi zitten. Heel erg blij met deze plank en hier ga ik in de toekomst nog meer bestellen.

Mooi resultaat, en een fantastische service

Mijn bestelde artikel werd geleverd zonder bevestigingsmateriaal. Dit stond wel in de omschrijving. Na mijn melding werd het direct verstuurd. Helaas, nooit bij mij aangekomen. Wederom contact opgenomen, en weer werd het materiaal verstuurd. Deze keer via een andere bezorger. De dag daarna had ik het binnen. Direct aan de slag gegaan. Ik ben heel blij met het resultaat! En met de service!

Mooi product en goede service!

Mooi product en goede service, er is heel veel maatwerk mogelijk en dat is heel prettig!

Duidelijk advies, veel keus snelle levering.

Goede klanten service, bevestiging systeem laat beweging toe

Ik had initieel een klacht over mijn product maar deze werd heel goed opgevolg door de klantenservice. Het resultaat is zeer mooi maar het bevestigingssyteem laat wel wat bewegingsruimte toe, wanneer de plank wordt aangeraakt. Dit is in principe geen probleem, maar als er dagelijks objecten op en af wil halen, kan dit onaangenaam zijn.

Alles volgens afspraak.

Geleverd volgens afspraak word gebeld op de dag hoe laat ze komen afleveren. zeer mooie TV tafel massief eiken netjes afgewerkt wij raden meubel meubelzwagerij aan iedereen.

Bijzonder goede service

Zojuist heb ik voor de tweede keer planken voor aan de muur besteld. Erg snel geleverd en de planken staan prachtig. De tweede keer had ik eerst de zwevende bevestiging besteld, maar mijn vrouw wilde toch liever de beugels. Dit was allemaal geen probleem en ik heb snel de beugels gekregen.

Prachtige planken, snel geleverd. Super blij!

Perfect !

Mijn nieuwe boomstamtafel afgelopen zaterdag geleverd gekregen. Ben er zeer blij mee, ziet er heel mooi uit. Vanaf moment bestellen tot aan levering word je zeer netjes en op een vriendelijke manier geholpen. Levering ( chauffeur) ook zeer netjes, je wordt gebeld als chauffeur in file staat en later komt. Neemt de tijd voor je om de poten te monteren op welke lengte en geeft advies. Neemt al het karton ook mee retour.

Goede ervaringen

2 geweldige planken en leren riemen besteld, na 2 jaar nog steeds heel blij mee….en had onlangs nog 1 zo’n specifieke schroef nodig welke mij kosteloos werd toegestuurd! Wat een service!

manifieq

de bezorging is snel maar goed gedaan een mooie tafel nu ga ik voor een tv meubel voor tv inbouw

Mooie planken en snelle levering

Vandaag de planken met riemen ontvangen. Super snelle levering en ben er erg blij mee, aanrader!

Top kwaliteit

Vandaag de planken met de lederen riemen ontvangen. Zelfs eerder dan verwacht. Ziet er top uit. Ben er superblij mee.

Zeer vriendelijk aan de telefoon. No nonsens en duidelijk..

Duurt lang

Ik kan nog niks zeggen aangezien er nog niks geleverd is.

perfect

Snel services en snel antwoord

Slechte service!!!!!!!!!

Mijn pakket is of niet verzonden of zoek geraakt. Ik ben erg slecht op de hoogte gehouden en moest overal zelf achteraan. Er kon geen excuus of tegemoetkoming af.

Beste Manouk Donker, Bedankt voor je feedback. Helaas is jouw pakketje zoekgeraakt tijdens de verzending. We hebben jouw dan ook direct een nieuwe wandplank toegestuurd nadat je contact met ons op hebt genomen. We betreuren het dat we je niet tevreden hebben kunnen stellen. Mocht het eerste excuses niet (goed) zijn overgekomen, bieden we hierbij alsnog onze welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet, MeubelZwagerij

Goede winkel

Geen minpunten! Goede service, snelle levering en de wandplanken zijn prachtig! Deze winkel is zeker aan te raden!

Super mooie planken, goede levertijd en alles wat je nodig hebt zit erbij

Een tijd terug 1 plank besteld die vind ik zo mooi dat ik er pas geleden weer 1 heb besteld

Duidelijke webshop en hele snelle levering!

Positief

Positief, product voldoet aan mijn verwachtingen.

Weusteweg 8

7641 AG Wierden