Mooie producten, fijne service

Bij Meubelzwagerij eerst 2 wandplankjes gekocht met leren riemen. Hier ontzettend tevreden over waardoor we ook de tv meubel en grote wandplank hebben besteld. De producten waren snel verzonden en de kwaliteit is ontzettend goed.

Wat je ziet krijg je.

Wat je koopt, ontvang je per post.

Redelijk tevreden

Mooie stevige planken!

Precies als verwacht

Snelle levering, vriendelijk personeel en goede kwaliteit.

Mooi product!

Mooi product, precies zoals verwacht.

Snel, en hij staat heel mooi. Precies wat ik wilde

Bestelling ging snel. Overzichtelijk en snel bezorgd. Ondanks de drukte wat ze aangaven.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Helemaal goed

Goede service, klantvriendelijk en snelle levering.

Snelle levering, prachtig product

Duidelijke website waarop het gewenste vrij makkelijk te bestellen is. Levering was voor mij heel vlot (wandplank besteld). Erg mooi product, met tot mijn verassing ook nog schroeven en pluggen meegeleverd voor het ophangen. Top!

Prima ervaring!

De levering was super snel en hele prettige communicatie. Het product is mooi en precies zoals verwacht.

Top! Snelle levering.

Zeer tevreden mooie planken met leren riemen besteld. Wordt geleverde met bijpassende schroeven en pluggen!

Snelle levering van mooie producten

Ik had jullie wandplankjes op Facebook gezien en ben er heel erg blij mee. Het is een heel simpel idee, planken met een leren band. Maar toen ik die zag was ik er meteen helemaal weg van.

Snelle levering en gelukkig de correcte poten

2 planken met leren riemen besteld , dezen zijn binnen een paar dagen geleverd . Heel netjes

goede kwaliteit , en snelle service

voor de 2de keer wandplanken besteld net zoals de vorige keer snel geleverd , helaas miste er 1 bevestigingsmatteriaal setje maar die werd snel nagestuurd dus top service

Mooie kwaliteit, snelle service

Toffe wandplank van goede kwaliteit! Super eenvoudig te monteren. Staat leuk in elk type interieur.

Absoluut top service! Binnen de gestelde levertijd geleverd! Goed verpakt met pluggen en juiste schroeven. Fantastisch materiaal en het was makkelijk te monteren. Echt super gegaan!

Goede service en mooie kwaliteit!

Voor de 2e keer een bestelling gedaan en wederom goed!!

Keurig

Snel geleverd en wat ik besteld had deed volledig aan de verwachting

Prima service en kwaliteit

Komt afspraken na en levert goede kwaliteit

Snel en vakmanschap geleverd

Snel en vakmanschap geleverd

Heel goede ervaring heb twee x besteld

Goede service, snelle levering en vriendelijk aan de telefoon. Om die reden een na bestelling geplaatst, kan iedereen aanbevelen

Zeer goede service

Je kan alles op maat laten maken dat is erg fijn.

Uitstekende service helemaal top

Uitstekend. Snelle bezorging

Goede kwaliteit, snelle service!

Wij zijn zeer tevreden met de steigerhouten wandplanken die we via Meubelzwagerij hebben besteld. Snelle, nette verzending, goede kwaliteit, zeer tevreden!