Niets ontvangen

Totaal geen reactie op m’n aankopen, geen mail, geen factuur, geen verzendbewijs. Meerdere malen geprobeerd te bellen, verbinding wordt verbroken. Meerdere mailtjes gestuurd, geen reactie. En tot op heden geen aankoop producten ( meer dan een week geleden)!

Ik heb nog steeds niets onvangen

Is niet echt goed

Voor nog geen 7 euro aan product gekocht en geen verzend kosten. TOP!!!

Snel en op tijd

Snelle en perfecte service

Perfect product

Probleem perfect opgelost

Jacht perfect opgelost naar alle tevredenheid. Klasse!

Gewoon goed

Was uitstekend, gekregen wat ik besteld had

Niks op aan te merken

Je krijgt een mooi en goed product zoals op de website vermeld staat en netjes op tijd

Had alleen maar een stekkertje nodig.. geen probleem, Super geregeld!

Bij toeval geland bij dit bedrijf.. super geregeld, bestelling binnen paar dagen binnen en dik tevreden!!

Zonder meer Goed

Bestellen ging gemakkelijk, en dag later had ik het in huis. Netjes verpakt. En prijs kwaliteit is in de juiste verhouding.

Nog niet goed

Hoe retourneer ik? Daar ik dit verkeerde stekker, kabel betreft. Wil graag mijn geld terug.

Bijzonder klantvriendelijk

Zeer hoe en snel

Snelle en goede televering

Het artikel voldoet aan de verwachtingen voor een goede prijs.

Kabels hebben kwaliteit !

Werkt uitstekend met de juiste snelheid.

simpel en snel

Ik zocht een adapter voor micro usb -> C-usb, vond die, bestelde hem tegen een aantrekkelijke prijs. Snel geleverd en de adapter doet wat hij moet doen.

Slecht.

Tot op heden niets ontvangen ik heb volgens mij wel betaald. en als het alsnog verstuurd wordt dan is dat te laat. Dus ik wil heel graag mijn geld terug. Groetjes john

Positief

Ik had een kabeltje besteld maar toen ik hem binnenkreeg deed hij het niet eens Ik ben inmiddels gecontacteerd door de klantenservice die me vriendelijk bericht heeft gedaan. Ik heb een vergoeding gekregen voor het niet werkende kabeltje en een presentje als compensatie. Erg tevreden met de goede en snelle service!

Snelle service en levering. Zeker aan te raden

Super goed

Heel fijn en een goed advies gekregen. Met daarbij de juiste producten

G

G

Helemaal perfect!

Was top

Dinsdag besteld, woensdag al ontvangen. Ook goed verpakt en nette productkwaliteit.

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel en de kwaliteit mag er zijn.