Heerlijk en snel genieten!

Wat een ontzettend heerlijke producten! Super genieten met al dit lekkers en is ook nog eens snel thuis geleverd.

Snelle levering verse noten

De lekkerste noten ongebrand voor een goede prijs

Erg lekker

Op tijd bezorgd heerlijke nootjes ook leuk dat er nog een verrassing bij de bestelling zat bedankt! zeker nog eens bestellen

Lekkere noten

Heerlijke noten en uitgebreid assortiment

Heerlijke noten en kokos chocolade. Oh ja de pure chocolade amandelen ook heerlijk.

Niet zo bijzonder

Ik vond de noten net iets verbrande smaak. Niet heel bijzonder dus

Bestelling keurig verpakt en zag er netjes verzorgd uit. Leuk dat er een attentie bij zat. Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige kwaliteit

Zeer snelle levering, alles netjes verpakt en de kwaliteit is erg goed.

Goeie ervaring

Ik had voor de eerste keer besteld, Bij De Notenkraam. Is me goed gevallen, Alles was heel goed verpakt en heel aangekomen.

Bestelling binnen de aangeven tijd ontvangen. Producten zijn geweldig zoals altijd. Winkel staat aangevinkt bij mijn favorieten

Zeer smakelijk en verleidelijk

Alles was zeer lekker. Had moeite om niet alles in een keer op te eten. De noten waren zout,maar niet te zout. Wil weer een bestelling doen

Top nootjes

Besteld en hele snelle levering. En wat een heerlijke noten. Heel blij met de verpakking, blijven ze langer vers (al is dat niet nodig want zijn zo op ;). Ook leuk het cadeau dat er bij zat. Voor een volgende bestelling zeker een aanrader om mee te bestellen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bestel er (te) vaak!

Altijd vers en smaakt altijd goed. Verzending is ook altijd dik in orde.

Lekker vers en goed verpakt en snel binnen.

Prima bejegening, kwaliteit en snelle levering aan huis

Noten en gedroogd fruit zijn prima verpakt. Notenmix ziet er goed uit. Prijs vergelijkbaar met anderen, iets voordeliger zelfs. Mooi, voor herhaling vatbaar.

geweldig

prachtig verpakt snel in huis top

Heerlijke noten en snel bezorgd.

Ik heb verschillende pakketten noten besteld en ze waren allemaal even vers en heerlijk om te eten,kreeg er zelfs nog een zakje met heerlijke lonka toffee in verschillende smaken bij om te proberen,dat was een leuke verrassing.zal hier zeker weer eens bestellen

De bezorging was super. Bedankt

Alles was weer keurig verpakt en verzorgt. Ook het bestelde was vers en lekker. Kon ook mensen blij maken met de chocolade noten die drie voor vijf euro zijn.

Feestje om bestelling te ontvangen

Het was een feestje om de bestelling te openen, netjes verpakt, heerlijke producten en een lekker extraatje erbij.

Snelle levering en heel lekker

Heerlijk en snelle levering

Super lekkere rijst zoutjes mix Betaalbaar en super snelle levering

Superservice en heerlijk noten

Bestellen en een leuke doos thuisbezorgd krijgen met lekkers...wie wil dat nou niet?!!

Snelle service heerlijke noten

Top kwaliteit

De noten zijn erg lekker, sinds ik hier noten heb gehaald en gedroogde vruchten weet ik pas het verschil met de supermarkt versies. Veel meer smaak en lekker krokant.

Snelle levering en heerlijke noten!

Alles was goed ingepakt en snel geleverd. De nootjes zitten in een mooie plastic container en zien er perfect uit en smaken dat ook! Ook zat er voor kerst een leuke kleine verrassing bij de bestelling! Super!

Over Noten & Zuidvruchtenspecialist Slagboom

Notenkraam Slagboom is een (h)echt familiebedrijf, gedreven om uw smaakpapillen te verrijken! Door jarenlange ervaring in, en passie voor het vak kunnen wij u de hoogste kwaliteit bieden. Zoals onze slogan luidt, zijn wij ”gebrand op kwaliteit”. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk te helpen, kwaliteit staat bij ons boven kwantiteit!