Producten zijn supervers en verzending verliep snel en zonder problemen. Online bestellingen via deze webshop beveel ik dan ook aan.

Top producten

Top producten voor een eerlijke prijs en snelle levering

Heerlijk

Top service en lekkere noten.

heel goed

heerlijke macademia notenmix besteld , snel thuisbezorgd , keurig verpakt

geweldig!

prima kwaliteit en de potjes heel zorgvuldig verpakt. service kan niet beter!

geweldig

keurig verpakt snel in huis

Helemaal goed

Heerlijk verse noten zodanig verpakt dat ze vers blijven en snel verzonden helaas stelde post.nl de bezorging op het laatste moment met een dag uit!

Snel bezorgd

Lekkere noten

Prima tevreden.

Supersnelle levering

Binnen 24 uur had ik mijn bestelling al ontvangen en get was goed verpakt.

Heerlijke noten

Heerlijke noten en snelle verzending

Altijd vriendelijk, snel en heerlijke verse producten!

Vragen worden altijd snel en vriendelijk beantwoord. Snelle verzending en altijd heerlijke verse producten!

Heerlijke vruchtengries lekker zoals vroeger.

Heerlijke nootjes en nougat

Snelle levering en heerlijke verse nootjes en de nougat was ook erg lekker!

Ik ben heel tevreden over deze webshop, als er iets even niet goed is kan je dat aangeven en word het opgelost! (Gelukkig maar 1x voorgekomen) verder lekkere producten en goede kwaliteit!!

Heerlijke producten... Snelle levering en goed verpakt !!

Snelle bezorging en super verpakt en heel vers.

Altijd goed!

Heerlijk verse noten! Ik bestel altijd voor de hele maand en ze zijn al die tijd lekker.

Vers, lekker en snel

Voor herhaling vatbaar

Altijd heerlijk!

Bestel al jaren een mix van noten. Eet bijna iedere dag een klein bakje. Mijn quilty pleasure. Zodra de voorraad bijna op is, bestel ik weer nieuwe. Andere producten, zoals de pecantruffels, zijn ook verslavend lekker.

Top kwaliteit

Goede, nette levering. Leuk dat er een zakje yoghurt rozijnen bij zat.

Wederom snelle levering en keurig verpakt. Ook werd er heel snel op mijn mail gereageerd en naar tevredenheid beantwoord! En deze rijk gevulde noten/zaden musli is de favoriet van onze zoon. Echt top product!

Tegemoetkoming

Hele fijne service! Notenkraam Slagboom pakte mijn probleem direct op. Als tegemoetkoming heb ik korting gekregen op mijn eerstvolgende bestelling! Geweldig!

zeer tevreden

correcte levering na 1 dag

Over Noten & Zuidvruchtenspecialist Slagboom

Notenkraam Slagboom is een (h)echt familiebedrijf, gedreven om uw smaakpapillen te verrijken! Door jarenlange ervaring in, en passie voor het vak kunnen wij u de hoogste kwaliteit bieden. Zoals onze slogan luidt, zijn wij ”gebrand op kwaliteit”. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk te helpen, kwaliteit staat bij ons boven kwantiteit!