Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit prijsverhouding. Wel zou het fijn zijn als je beter op de hoogte wordt gehouden over de status van de bestelling.

Snelle levering, goede verpakking en lekkere noten

Snelle levering, je krijgt een goede update over de levering, zo weet je wanneer je het binnenkrijgt. Goede verpakking, zakken gedroogde vruchten goed geseald en nootjes in emmertjes verpakt.

Heerlijke mini vijgen en notenmixen snel geleverd

Voor de eerste keer besteld bij Notenkraam Slagboom: Mini vijgen en twee notenmixen. De bestelling is met aandacht en snel geleverd en de producten zijn allen heerlijk. Voor herhaling vatbaar!

Lekker vers en snel geleverd.

Groot assortiment, snel geleverd.

Altijd goed verzorgde lekkere noten

Goed verpakt, heerlijke noten extra groente chips bijgevoegd

Lekker

Super snelle levering

Vers en altijd lekker en super snelle levering

Heerlijk!

Heerlijke noten en noten mix. Beter en goedkoper dan in de winkel.

Mijn ervaring is erg goed

Mijn ervaring is erg goed, Kwaliteit is supergoed, Service is goed, Blijf zo door gaan

Heerlijk en snel

Volgende dag was al het heerlijks al geleverd. Met een klein zakje extra's Het is niet veel. Maar maakt een mens toch blij.

Zoals altijd op tijd geleverd

Heerlijke nootjes om zelf de sportmix te maken om mee te nemen naar m'n werk. Alleen jammer dat iedere keer dezelfde kortingskaart er bij zit, die maar 1x te gebruiken is

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Veel keus, lekkere nootjes en zuidvruchten, ik ga zeker vaker bestellen.

Heerlijk lekker vers

Vers goeie kwaliteit en smaak heerlijk. Een goeie keuze goed verpakt snel geleverd Top!

Wederom top geregeld

Weer bestelling geplaatst en zoals gewoonlijk alles weer snel en prima verpakt geregeld. We zijn er blij mee en kunnen het iedereen aanbevelen!

Geweldige noten

Vers gebrande noten, snel verzonden en zeer praktisch verpakt in handige bewaardoos. De macadamia mix bevat daadwerkelijk veel macadamia noten. Dat is elders nog wel eens anders. En dat alles voor een goede prijs. Kortom: aanrader.

Heerlijke verse noten

Bestelling netjes verpakt ontvangen. De bestelde producten zijn heerlijk. Contact via email snel en vriendelijk. Gaan zeker vaker bestellen!!

Pro actief

Had per ongeluk foutieve jeuze gemaajt en kreeg hierover een mail, top dat is maatwerk en de pinda,s zijn erg lekker en snel verstuurd

ik heb er echt van ge"noten", heerlijk

snelle levering, goede kwaliteit en echt vers!

Tevreden over zowel de producten als de levering. Altijd keurig geregeld.

Super kwaliteit en groot assortiment

Heerlijke noten op mijn zang

Prima kwaliteit, snelle levering, fijne kommunikatie

Verse lekkere producten

Altijd heerlijke verse en lekkere producten. Alleen een heel klein minpuntje is dat er een ander merk product is verstuurd wel uit dezelfde streek zonder vermelding. Buitenom dat altijd snel en vriendelijke service!

Goede levering en lekkere verse noten.

Goede levering en lekkere verse noten.

Prima verzorgd! Ziet er heerlijk uit!

Netjes verpakt, heel schoon en snel bezorgd. Keurig verpakt met helder folie. Alleen nog maar de pruimen en de rozijnen geproefd en die waren heerlijk. Tot de volgende bestelling

Super lekker

Eerste x besteld maar zeker niet de laatste bezorging was snel en heel vers en lekker

Brederostraat 17

2951 TE Alblasserdam

06439 63482

Over Noten & Zuidvruchtenspecialist Slagboom

Notenkraam Slagboom is een (h)echt familiebedrijf, gedreven om uw smaakpapillen te verrijken! Door jarenlange ervaring in, en passie voor het vak kunnen wij u de hoogste kwaliteit bieden. Zoals onze slogan luidt, zijn wij ”gebrand op kwaliteit”. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk te helpen, kwaliteit staat bij ons boven kwantiteit!