heerlijke noten en lekkers

de noten zijn lekker ik heb ongezouten in diverse mix geprobeerd. de muesli met zaden en noten ook een aanrader.

Heerlijk

Het zijn heerlijke noten en zuidvruchten knabbeltjes enz.

Blijven lang vers

De noten blijven erg lang vers en het wordt super goed verpakt. Altijd heel erg tevreden over de hoeveelheid noten en de kwaliteit ervan. Dikke aanrader!

Lekker!

Voor het eerst besteld hier. Bestelproces is overzichtelijk. De keuze is reuze.Heerlijke producten ontvangen.Netjes verpakt. En een kleine verrassing erbij.Top!

Kan niet beter

Alles wat ikij kon wensen. Vers netjes verpakt en snelle levering.

Het was weer prima

Ik bestel regelmatig en het was weer prima.

Helemaal TOP!

Wat een geweldige keus en kwaliteit, helemaal top! Zo besteld en snel geleverd. Daar worden we blij van.

Heerlijk

De pindarotsjes waren heerlijk en snel verzonden.

Verse produkten en goede service.

Er zat een verkeerd produkt bij mijn bestelling. Na 1 mailtje werd het juiste produkt dezelfde dag nog verzonden en mocht ik het andere produkt gewoon houden. Goede seevice en de kwaliteit is prima en gewoon lekker.

alles in zeer goede staat ontvangen.

ik heb een zeer goede ervaring op gedaan.

Heerlijk en vlug bezorgt als altijd

snel binnen, geweldig assortiment en altijd even vers en lekker.

Goed spul..

Lekker en altijd vers

Snelle levering en heel lekker

Producten zijn perfect

De noten zijn super lekker,niets op aan te merken. Maar zou de verpakking niet in zakken verpakt kunnen worden ipv de bakken,spaart milieu en kosten,of zie ik dat verkeerd

Altijd goed !

Perfect!

Nette en correcte levering.

De bestelling is weer netjes en snel geleverd.

Nog altijd zeer tevreden

Noten zijn heerlijk vers, goed verpakt en snel verzonden en geleverd. Ga zo door

Heerlijk!

Als altijd heerlijke verse noten, goed verpakt en snel bezorgd.

Goede kwaliteit

Goed, vers en snel geleverd. Top service.

Lekkere nootjes weer op tijd geleverd

Zoals altijd weer goed verpakt aangekomen. Alleen jammer dat er iedere keer een kortingsbon bij zit die niet gebruikt kan worden met hetzelfde emailadres

Kwaliteit

Producten zijn van goeie kwaliteit. Bestelling wordt met zorg ingepakt. Bestelling wordt snel bezorgd. Goeie service zoals altijd. Deze winkel is een aanrader.

Prima kwaliteit en keurig geleverd

Heerlijk

De bestelling is netjes verpakt. Ik bestel al heel lang hier en het is altijd goed. Heerlijk vers.

Heerlijke Noten voor een goede prijs en snel geleverd

Netjes verpakt,super vers en snel verzonden.

Brederostraat 17

2951 TE Alblasserdam

06439 63482

Over Noten & Zuidvruchtenspecialist Slagboom

Notenkraam Slagboom is een (h)echt familiebedrijf, gedreven om uw smaakpapillen te verrijken! Door jarenlange ervaring in, en passie voor het vak kunnen wij u de hoogste kwaliteit bieden. Zoals onze slogan luidt, zijn wij ”gebrand op kwaliteit”. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk te helpen, kwaliteit staat bij ons boven kwantiteit!