Nu de 2e keer besteld, alles netjes verpakt en de noten smaken echt super. Mijn favo is de gezouten macadamia mix

alles in zeer goede staat.

de noten waren zeer goed verpakt in goed afsluitbare dozen en waren zeer goed van smaak. een aanrader voor andere lief hebbers.

Erg lekker

Snelle levering!

Prima verpakt, snelle levering en super lekker !

Echt heerlijke verse noten

Noten waar je van blijft eten zo knapperig lekker

Goede kwaliteit en snelle levering

Nadat ik besteld had , werd het 2 dagen later al bezorgd. Keurig in bakjes. En de smaak is heerlijk.

Gewldig

Snelle levering en geweldige kwaliteit super

Alles is lekker en op tijd

We hebben daar gedroogde fruit besteld. Alles is lekker en was op tijd geleverd. We gaan zeker nog bestellen.

Van kwaliteit tot service…….prima

Heerlijke noten en zoutjes.

Mijn tweede bestelling en weer erg goed.

Áltijd vers en goed verpakt.

Altijd vers en goed verpakt. En zó leuk , Altijd een proefje van een product er bij.

prima service en heerlijke noten

De noten werden keurig op tijd bezorgd, ze waren heerlijk vers.

Goede kwaliteit noten voor een nette prijs

Ik verbaas mij iedere keer weer over de lage(re) prijzen en goede kwaliteit. Je proeft gewoon het verschil met de voorverpakte nootjes/zuidvruchten uit de supermarkt.

Snel geleverd. Blijven lekker lang vers

Snelle en correcte levering.

Zo moeten pinda's zijn.

Na een lange zoektocht in winkels en markten belandt bij de notenkraam. De pinda's zijn lekker van smaak, goeie grootte en je tanden blijven heel. De verzendkosten heb ik er voor over omdat ik er van geniet.

Lekker

Ik bestel regelmatig hier en ik ben altijd zeer tevreden. Ook hoe ik op de hoogte gehouden word

Mooi en goed verpakt. Maar vooral heerlijk

Lekkere verse noten

Lekkere noten, goed verpakt.

Top kwaliteit en goed verpakt

Fijne shop

Topkwaliteit producten tegen een redelijke prijs

Al diverse keren producten besteld en afgehaald in Alblasserdam, altijd netjes verpakt en heerlijke producten.

snelle levering keurig verpakt mooie verse produkten !!

Voor herhaling vatbaar bij jullie bestellen met vriendelijke groet, Janny

Prima producten!

Prima producten en een snelle levering. Alles was keurig verpakt.

Heerlijke verse noten voor goede prijs

Nog nooit zulke goede nootjes gehad! De prijs is prima en ze worden snel geleverd. Veel beter dan bijv de markt

Alles vers en goede producten

Goede en lekkere noten ,pindarotsjes

Over Noten & Zuidvruchtenspecialist Slagboom

Notenkraam Slagboom is een (h)echt familiebedrijf, gedreven om uw smaakpapillen te verrijken! Door jarenlange ervaring in, en passie voor het vak kunnen wij u de hoogste kwaliteit bieden. Zoals onze slogan luidt, zijn wij ”gebrand op kwaliteit”. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk te helpen, kwaliteit staat bij ons boven kwantiteit!