Lekker

Ik bestel regelmatig hier en ik ben altijd zeer tevreden. Ook hoe ik op de hoogte gehouden word

Mooi en goed verpakt. Maar vooral heerlijk

Lekkere verse noten

Lekkere noten, goed verpakt.

Top kwaliteit en goed verpakt

Fijne shop

Topkwaliteit producten tegen een redelijke prijs

Al diverse keren producten besteld en afgehaald in Alblasserdam, altijd netjes verpakt en heerlijke producten.

snelle levering keurig verpakt mooie verse produkten !!

Voor herhaling vatbaar bij jullie bestellen met vriendelijke groet, Janny

Prima producten!

Prima producten en een snelle levering. Alles was keurig verpakt.

Heerlijke verse noten voor goede prijs

Nog nooit zulke goede nootjes gehad! De prijs is prima en ze worden snel geleverd. Veel beter dan bijv de markt

Alles vers en goede producten

Goede en lekkere noten ,pindarotsjes

Heerlijk vers en lekker

Goede producten en prettige klantenservice

Ik heb zowel per mail als per contactformulier contact gehad een kreeg binnen een paar uur een duidelijke reactie. Ook de mensen van ICT reageerden vriendelijk en zetten mijn vergissing snel recht. Ik heb de lijnzaadmix gemengd met de speltvlokken en even laten wellen in de kwark of yoghurt. Heerlijk! Net zoals de kokos chocolade die als cadeautje mee kwam. De noten heb ik nog niet open gemaakt. Zien er Heerlijk uit en zijn goed verpakt.

Heerlijk ge(noten)

Overzichtelijke site, heel veel keuze, makkelijk besteld, en vlug in huis. En het belangrijkste natuurlijk alles even vers en lekker!

Toppie

Alles netjes op tijd geleverd keurig verpakt en van goede kwaliteit de prijs is redelijk ga zo door op naar de volgende bestelling

Prima producten supervers en goede kwaliteit muesli goed gevuld

Super noten enz van een super bedrijf

Wederom bestelling geplaatst en wederom snel geleverd en weer van een super kwaliteit. Echt een aanrader ook qua keuze!

lekker en knapperig

Heerlijke amandelen... ik ben hobbykok en bak al 55 jaar mijn eigen brood. Amandelen in brood is zalig en gezond. Vind het heel erg jammer dat je maar 1 keer iets ken bestellen zonder porto, anders had ik ook hazelnoten genomen.

Goede service en snelle levering

Vers netjes verpakt en snel geleverd

Heerlijke verse noten snel geleverd en netjes verpakt .

Prima noten

Naar mijn idee prima gebrande noten. Zeker voor herhaling mogelijk.

De noten en chocolade waren weer prima en lekker, hoewel er bij één soort erg veel zout op zat.

Lekkere verse noten en snel geleverd

Lekkere verse noten

Heerlijke noten en meusli.

Veel keuze. Heerlijke gebrande noten .Nu zelfs de muesli besteld en ook prima. Dat alles voor een prima prijs en snelle levering.

Altijd verse noten en keurig bezorgd en verpakt.

Geweldig lekker!

De stukjes macadamia gezout en gebrand zijn echt super lekker. Lekkerder dan alle websites of marktkramen waarbij ik ooi besteld of gekocht heb. Ik raad daarom deze website aan, en vertrouw mij heb er al verschillende gehad maar hier zijn de nootjes het beste en lekkerste.

Brederostraat 17 2951 TE Alblasserdam

06439 63482

Over Noten & Zuidvruchtenspecialist Slagboom

Notenkraam Slagboom is een (h)echt familiebedrijf, gedreven om uw smaakpapillen te verrijken! Door jarenlange ervaring in, en passie voor het vak kunnen wij u de hoogste kwaliteit bieden. Zoals onze slogan luidt, zijn wij ”gebrand op kwaliteit”. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk te helpen, kwaliteit staat bij ons boven kwantiteit!