lekker en knapperig

Heerlijke amandelen... ik ben hobbykok en bak al 55 jaar mijn eigen brood. Amandelen in brood is zalig en gezond. Vind het heel erg jammer dat je maar 1 keer iets ken bestellen zonder porto, anders had ik ook hazelnoten genomen.

Goede service en snelle levering

Vers netjes verpakt en snel geleverd

Heerlijke verse noten snel geleverd en netjes verpakt .

Prima noten

Naar mijn idee prima gebrande noten. Zeker voor herhaling mogelijk.

De noten en chocolade waren weer prima en lekker, hoewel er bij één soort erg veel zout op zat.

Lekkere verse noten en snel geleverd

Lekkere verse noten

Heerlijke noten en meusli.

Veel keuze. Heerlijke gebrande noten .Nu zelfs de muesli besteld en ook prima. Dat alles voor een prima prijs en snelle levering.

Altijd verse noten en keurig bezorgd en verpakt.

Geweldig lekker!

De stukjes macadamia gezout en gebrand zijn echt super lekker. Lekkerder dan alle websites of marktkramen waarbij ik ooi besteld of gekocht heb. Ik raad daarom deze website aan, en vertrouw mij heb er al verschillende gehad maar hier zijn de nootjes het beste en lekkerste.

Geweldig pakket ontvangen

Het leek wel een kerstpakket wat binnen kwam. Heerlijke (ge)noten!!

Lekker hoorrr.

Super lekker en krokant. handige bakjes waar de nootjes inzitten

Heerlijke noten

Heerlijke noten en pinda's, maar ook babysitten en nougat

De pinda's was voor mij plaatselijk een zoektocht, te hard, te zout, te duur. Bij de notenkraam de juiste gevonden. De nougat is ook super lekker, maar ook de cashewnoten lekker knapperig en heerlijk krokant. Let op! Erg verslavend.

Verzending

De noten waren prima, zoals altijd, post NL had geen zin in de bezorging en heeft het later gemakshalve bij een oppik punt geleverd. Bij het openmaken bleek dat er mee gesmeten was, één container met noten was gespleten en de noten waren in ee hele doos terug te vinden. Na kontakt hierover met de heer Slagboom is alles zeer snel, correct en naar tevredenheid opgelost.

Heerlijke verse noten voor een goede prijs

De door mij bestelde noten kwamen netjes ingepakt en vers binnen, ik heb ervan genoten.

Prima noten en snelle & vriendelijke service

Ik had al eens eerder besteld en had advies nodig. Ik werd via Whatsapp vriendelijk en snel geholpen. De volgende dag had ik in huis wat ik wilde hebben. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Snel en goed verpakt verzonden

De noten waren heerlijk vers.

gewoon top

Producten snel in huis ,en zijn vers.

verkeerde bezorging

als het goed is weten jullie mijn adres , want ik ben een vaste klant . alleen stond op mijn pakket in plaats van 264 284 gelukkig werd ik nog laat gebeld ,want mijn nummer stond op de brief verder nooit problemen maar nu voor het eerst

Lekkere verse noten en snelle levering

Heerlijke verse noten en snel bezorgd en dat in de drukke decembermaand. Top!

Heb nu 2x besteld. Goed verpakt, noten in hersluitbare plastic bakjes, dus vers en houdbaar en een genot om te eten.

Fijne en smaakvolle kwaliteit!

Fijne en smaakvolle kwaliteit!

ben zeer te vreden

Het bestellen gaat makkelijk en de prijzen zijn betaalbaar, veel keuze en de bestelling wordt snel geleverd.

Netjes verzorgd en lekkere producten

Snelle bezorging,netjes verpakt en prijs kwaliteit verhouding prima.

geweldig

netjes en snel

Brederostraat 17

2951 TE Alblasserdam

06439 63482

Over Noten & Zuidvruchtenspecialist Slagboom

Notenkraam Slagboom is een (h)echt familiebedrijf, gedreven om uw smaakpapillen te verrijken! Door jarenlange ervaring in, en passie voor het vak kunnen wij u de hoogste kwaliteit bieden. Zoals onze slogan luidt, zijn wij ”gebrand op kwaliteit”. Wij doen er dan ook alles aan om u zo goed mogelijk te helpen, kwaliteit staat bij ons boven kwantiteit!