Fan van de marktupdate!

Ik heb al diverse cursussen en trainingen bij het BI gevolgd en wordt keer op keer weer verrast door de dingen die ik van Andrè kan leren. De grote meerwaarde voor mij is momenteel de marktupdate waarin Andrè een samenvatting en vooruitblik geeft op de kansen en gebeurtenissen van de markt.

Heel erg duidelijk boek voor een beginnende belegger!

Dit boek heeft mij erg goed geholpen met de eerste stappen binnen het beleggen. Het is in een hele duidelijke manier omschreven zodat dit boek voor iedereen toepasselijk is.

Eindelijk de hulp gekregen die ik nodig had

Ik heb jarenlang moeite gehad met beleggen maar dankzij de mannen van het Beleggingsinstituut heb ik eindelijk grip op wat ik doe. Het Beleggingsinstituut heeft mij geholpen om een eigen strategie te vormen waarmee ik minder risico loop en nu een stabiel rendement kan realiseren.

Geweldig helder en makkelijk geschreven. Aanrader!

Het boek is makkelijk geschreven en daardoor voor iedereen makkelijk te begrijpen. Gezien de beleggingswereld nieuw voor mij is was het zoeken naar iets wat goed aansloot bij dat niveau. Een must voor iedereen die ervoor wilt zorgen dat het zijn/haar verdiende geld ook vóór je gaat werken.

Beste Jeroen, Bedankt voor je positieve reactie. Goed dat we je met het boek stop met sparen start met beleggen in de juiste richting hebben kunnen helpen.

Leerzame beginners cursus

Ik belegde zelf niet maar wilde hier wel graag mee starten. Door de vele verhalen om mij heen en het grote aanbod van trainingen en cursussen wist ik niet goed waar ik moest beginnen. Door een vriend ben ik bij het beleggingsinstituut terecht gekomen en ben de cursus ‘beleggen voor beginners’ gaan volgen. Er is een wereld voor mij open gegaan in deze cursus! Er zijn veel nieuwe dingen voorbij gekomen waar ik niks van wist. Gelukkig heb ik voor mezelf duidelijkheid gekregen welke strategie bij mij past. Momenteel ben ik met de vervolg cursus bezig en deze bevalt mij goed.

Beste Jerome, bedankt voor het deelnemen aan onze beginners cursus. Succes met het vervolg!

Leerzaam & hands on

De trainingen van het beleggingsinstituut zijn bijzonder praktisch en informatief. Ze worden met grote kennis van zaken gebracht, in een lekker vlot tempo gebracht en van de nodige humor doorspekt. Het maken van de vertaalslag van theorie naar de praktijk is echter punt twee. Ik beleg (en trade) op dit moment vooral met aandelen. Om de switch te maken naar cash + optiestrategien en vanuit een visie op de marktontwikkeling te komen tot het innemen van concrete (optie) posities, is eigenlijk directe begeleiding nodig. Met betrekking tot traden mis ik soms de instrumenten die daarvoor noodzakelijk zijn (Bijvoorbeeld: Hoe zet ik een backtest op. En bij optiestrategien: welke tools zijn er voor het bepalen van de winst/verlies-situaties en deze grafisch in beeld te brengen). Desalniettemin zijn de trainingen en de wekelijkse updates een prima startpunt voor vrijwel iedere belegger. Meer dan aanbevelingswaardig!

Zeer positief

Je krijgt nieuwe inzichten en manieren om succesvol te beleggen met een verantwoord risico.

Beste Zorro, bedankt voor je review!

Vond de cursus ok

Goede cursus van een enthousiaste deskundige docent

Beste Paul, bedankt voor je review!

gedegen,leerzaam en interessant

moeilijk onderwerp wordt met goede praktijkvoorbeelden uitgelegd.

Een praktijkgerichte training met goede balans tussen theorie en praktijk.

Het is een genoegen naar Andre te luisteren tijdens de trainingen. Hij staat als trainer boven de materie en heeft een heldere recht toe recht aan benadering van de markt en het grotere economische plaatje. Andre heeft een duidelijke visie en is in staat deze op zijn geheel eigen manier zonder poespas tijdens de trainingen over te brengen. Het lijkt mij voor iedere belegger interessant met de concepten van Andre kennis te maken.

Een top training!

Ik heb genoten van de trainingen die ik de afgelopen periode gevolgd heb bij het Beleggingsinstituut. André is een echte vakman en heeft mij eindelijk op het juiste spoor gezet. Ik vind nu al meer rust bij mijn beleggingen en ben klaar voor de toekomst. Voor iedereen die iets wil gaan doen met beleggen, is het Beleggingsinstituut een echte aanrader!

Hi Achmed, bedankt voor je enthousiaste review!

interessant maar...

Eerste deel is prima, 2e deel vond ik niet nieuw. derde deel wat warrig. ik had graag meer over optieconstructies gehoord en over het antwoord: wanneer verkoop je. dat is ten dele beantwoord. wat ik waardeer is de waarschuwing naar beleggers. Mensen zijn te hebberig en daarom verliezen velen inderdaad geld op de beurs. technisch: geluid kan beter. betere mic? ik heb ook t idee dat er te veel in de 3e sessie was gepropt. hoog spreek tempo. veel aanwijzen op grafieken in hoog tempo. overall vraag ik me af of die technische analyses wel kloppen immers dan zou er een hogere graad van succes uit volgen. zeker als er zoveel werk in gaat zitten met duizenden trades. ik waardeer de inzet en kom mogelijk weer terug voor meer info over optie trades

Beste Willem, bedankt voor het achter laten van een reactie. Graag tot een volgende keer

les 1 & 3 interessant en leerzaam; les 2 minder geslaagd

Les 1 & waren leerzaam; les 2 was al bekend en bood niks nieuws voor mij

Beste Bert, bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen de beoordeling zeer op prijs!

Duidelijk uitgelegd

Les 1 en 3 waren voor mij interessant en 2 was goed maar voor mij niet zo passend

Niet veel nieuws opgedaan.

Fundamenteel geen nieuwe inzichten en technisch weinig extra bagage verkregen.Had verwacht meer inzicht te verkrijgen om een portefeuille als geheel te beschermen tegen koersdaling !

Winst begint bij bescherming

Vroeger heeft Sem van Berkel me geholpen met "de put die moet", nu is het Andre die me geleerd heeft: Winst begint met een beschermingsstrategie. Het Beleggingsinstituut is de basis voor succesvol beleggen en dat heeft mij geen windeieren gelegd.

Beleggen in vriendschap…

Met een uitstekende kennis van André samen beleggen zonder te gokken, steeds gedekt door een combinatiestrategie. Daarbij een zeer degelijke beleggingsinfo en uitleg over het waarom en wat te verwachten valt. Het voelt als beleggen onder vrienden!!! Doe zo voort en nogmaals dank.

Goed advies!

Het boek "stop met sparen, start met beleggen" is echt top. Ik heb altijd geleerd dat sparen belangrijk is. Nooit geweten dat beleggen ook een optie is. Het boek heeft een fijne tone-of-voice, is makkelijk leesbaar en geeft goede tips en handvatten over hoe je moet beginnen met beleggen!

Alert en Integer

Ik heb al jaren goede ervaringen met het Beleggingsinstituut. Ze reageren alert op marktfluctuaties en komen met een gedegen plan van aanpak. Vaak succesvol, maar ook wel eens niet. Dat hoort bij het beleggen en daar wordt heel open over gecommuniceerd. Andre Brouwers en zoon Tom zijn sympathiek in de omgang en maken op mij een integere indruk.

Stop met sparen, start met beleggen: een must have voor jonge beleggers!

Het boek “stop met sparen, start met beleggen” is de perfecte opstap voor jonge/beginnende investeerders die beleggen spannend of zelfs een beetje eng vinden. In het boek legt Tom Brouwers de belangrijkste termen en strategieën uit, en biedt hij de handvatten die iedere startende belegger nodig heeft. Alles wordt kort en bondig, en vaak zelfs met behulp van voorbeelden omschreven. Oftewel: een goede eerste investering!

Heel goed beleggingsadvies

Ik vind het beleggingsinstituut een zeer goed en kundig beleggingsplatform Ze zijn erg goed in educatie en het aanbieden van cursussen Ik vind Andre Brouwers een van de beste beursanalisten Hij weet op een goede manier complexe beurssituaties uit te leggen voor beleggers van ieder niveau Ik raad het beleggingsinstituut aan voor iedere belegger Groeten Pieter

Laagdrempelig boek voor de (beginnende) belegger

Dit boek van Tom Brouwers is een toegankelijk boek om te lezen als je - in mijn geval - wil beginnen met beleggen. De schrijfstijl is lekker laagdrempelig waardoor het mij weinig moeite heeft gekost om het boek uit te lezen. Tom beschrijft in dit boek hoe de huidige economie de waarde vermindert van je spaargeld. Een interessant alternatief om deze waardevermindering tegen te gaan is beleggen in ETF's, het beleggingsproduct dat centraal staat in dit boek. Tom beschrijft verder in dit boek wat zijn eigen afweging is geweest om in ETF's te gaan beleggen. Zo geeft hij een leuk voorbeeld van wat de maandelijkse inleg van € 50 in een ETF op lange termijn voor zijn dochter Liv kan opleveren. Ook legt hij het beleggersjargon in begrijpelijke taal uit zodat je gelijk zelfstandig en met goed vertrouwen je eerste order kunt plaatsen op een beleggingsplatform. Het boek heeft mij in ieder geval overtuigd om meteen te gaan beleggen. Ik raad dit boek iedereen aan die interesse heeft in beleggen maar niet zo goed weet hoe te beginnen.

Bij het beleggingsinstituut wordt je een betere belegger!

Mijn ervaringen met het beleggingsinstituut zijn zeer positief. Ik heb tijdens de cursussen van André veel geleerd, hij is ook een bijzonder goede docent. De wekelijkse updates zijn zeer informatief en leerzaam en daarom mis ik er nooit een.

Goede website, zeer leerzaam en actueel...

Uren en uren aan trainingen waar men heldere non-nonsense uitleg geeft over beleggen, meerdere keren per week updates over de actualiteiten en snelle vriendelijke reacties bij vragen. Ik wist zelf bijna niks over de wereld van het investeren en beleggen, maar ondertussen heb ik veel practische en bruikbare kennis opgebouwd dankzij het beleggingsinstituut! Ga zo door!

Zeer kundige en duidelijke visie en adviezen

De voorzichtige en goed doordachte adviezen met dekking van risico zijn uitmuntend. Was ik maar jaren eerder abonnee geworden van het Beleggingsinstituut. Dat had mij veel verlies op de beurs gescheeld.