Zeer positief

Je krijgt nieuwe inzichten en manieren om succesvol te beleggen met een verantwoord risico.

Beste Zorro, bedankt voor je review!

Vond de cursus ok

Goede cursus van een enthousiaste deskundige docent

Beste Paul, bedankt voor je review!

gedegen,leerzaam en interessant

moeilijk onderwerp wordt met goede praktijkvoorbeelden uitgelegd.

Een praktijkgerichte training met goede balans tussen theorie en praktijk.

Het is een genoegen naar Andre te luisteren tijdens de trainingen. Hij staat als trainer boven de materie en heeft een heldere recht toe recht aan benadering van de markt en het grotere economische plaatje. Andre heeft een duidelijke visie en is in staat deze op zijn geheel eigen manier zonder poespas tijdens de trainingen over te brengen. Het lijkt mij voor iedere belegger interessant met de concepten van Andre kennis te maken.

Een top training!

Ik heb genoten van de trainingen die ik de afgelopen periode gevolgd heb bij het Beleggingsinstituut. André is een echte vakman en heeft mij eindelijk op het juiste spoor gezet. Ik vind nu al meer rust bij mijn beleggingen en ben klaar voor de toekomst. Voor iedereen die iets wil gaan doen met beleggen, is het Beleggingsinstituut een echte aanrader!

Hi Achmed, bedankt voor je enthousiaste review!

interessant maar...

Eerste deel is prima, 2e deel vond ik niet nieuw. derde deel wat warrig. ik had graag meer over optieconstructies gehoord en over het antwoord: wanneer verkoop je. dat is ten dele beantwoord. wat ik waardeer is de waarschuwing naar beleggers. Mensen zijn te hebberig en daarom verliezen velen inderdaad geld op de beurs. technisch: geluid kan beter. betere mic? ik heb ook t idee dat er te veel in de 3e sessie was gepropt. hoog spreek tempo. veel aanwijzen op grafieken in hoog tempo. overall vraag ik me af of die technische analyses wel kloppen immers dan zou er een hogere graad van succes uit volgen. zeker als er zoveel werk in gaat zitten met duizenden trades. ik waardeer de inzet en kom mogelijk weer terug voor meer info over optie trades

Beste Willem, bedankt voor het achter laten van een reactie. Graag tot een volgende keer

les 1 & 3 interessant en leerzaam; les 2 minder geslaagd

Les 1 & waren leerzaam; les 2 was al bekend en bood niks nieuws voor mij

Beste Bert, bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen de beoordeling zeer op prijs!

Duidelijk uitgelegd

Les 1 en 3 waren voor mij interessant en 2 was goed maar voor mij niet zo passend

Niet veel nieuws opgedaan.

Fundamenteel geen nieuwe inzichten en technisch weinig extra bagage verkregen.Had verwacht meer inzicht te verkrijgen om een portefeuille als geheel te beschermen tegen koersdaling !

Winst begint bij bescherming

Vroeger heeft Sem van Berkel me geholpen met "de put die moet", nu is het Andre die me geleerd heeft: Winst begint met een beschermingsstrategie. Het Beleggingsinstituut is de basis voor succesvol beleggen en dat heeft mij geen windeieren gelegd.

Beleggen in vriendschap…

Met een uitstekende kennis van André samen beleggen zonder te gokken, steeds gedekt door een combinatiestrategie. Daarbij een zeer degelijke beleggingsinfo en uitleg over het waarom en wat te verwachten valt. Het voelt als beleggen onder vrienden!!! Doe zo voort en nogmaals dank.

Goed advies!

Het boek "stop met sparen, start met beleggen" is echt top. Ik heb altijd geleerd dat sparen belangrijk is. Nooit geweten dat beleggen ook een optie is. Het boek heeft een fijne tone-of-voice, is makkelijk leesbaar en geeft goede tips en handvatten over hoe je moet beginnen met beleggen!

Alert en Integer

Ik heb al jaren goede ervaringen met het Beleggingsinstituut. Ze reageren alert op marktfluctuaties en komen met een gedegen plan van aanpak. Vaak succesvol, maar ook wel eens niet. Dat hoort bij het beleggen en daar wordt heel open over gecommuniceerd. Andre Brouwers en zoon Tom zijn sympathiek in de omgang en maken op mij een integere indruk.

Stop met sparen, start met beleggen: een must have voor jonge beleggers!

Het boek “stop met sparen, start met beleggen” is de perfecte opstap voor jonge/beginnende investeerders die beleggen spannend of zelfs een beetje eng vinden. In het boek legt Tom Brouwers de belangrijkste termen en strategieën uit, en biedt hij de handvatten die iedere startende belegger nodig heeft. Alles wordt kort en bondig, en vaak zelfs met behulp van voorbeelden omschreven. Oftewel: een goede eerste investering!

Heel goed beleggingsadvies

Ik vind het beleggingsinstituut een zeer goed en kundig beleggingsplatform Ze zijn erg goed in educatie en het aanbieden van cursussen Ik vind Andre Brouwers een van de beste beursanalisten Hij weet op een goede manier complexe beurssituaties uit te leggen voor beleggers van ieder niveau Ik raad het beleggingsinstituut aan voor iedere belegger Groeten Pieter

Laagdrempelig boek voor de (beginnende) belegger

Dit boek van Tom Brouwers is een toegankelijk boek om te lezen als je - in mijn geval - wil beginnen met beleggen. De schrijfstijl is lekker laagdrempelig waardoor het mij weinig moeite heeft gekost om het boek uit te lezen. Tom beschrijft in dit boek hoe de huidige economie de waarde vermindert van je spaargeld. Een interessant alternatief om deze waardevermindering tegen te gaan is beleggen in ETF's, het beleggingsproduct dat centraal staat in dit boek. Tom beschrijft verder in dit boek wat zijn eigen afweging is geweest om in ETF's te gaan beleggen. Zo geeft hij een leuk voorbeeld van wat de maandelijkse inleg van € 50 in een ETF op lange termijn voor zijn dochter Liv kan opleveren. Ook legt hij het beleggersjargon in begrijpelijke taal uit zodat je gelijk zelfstandig en met goed vertrouwen je eerste order kunt plaatsen op een beleggingsplatform. Het boek heeft mij in ieder geval overtuigd om meteen te gaan beleggen. Ik raad dit boek iedereen aan die interesse heeft in beleggen maar niet zo goed weet hoe te beginnen.

Bij het beleggingsinstituut wordt je een betere belegger!

Mijn ervaringen met het beleggingsinstituut zijn zeer positief. Ik heb tijdens de cursussen van André veel geleerd, hij is ook een bijzonder goede docent. De wekelijkse updates zijn zeer informatief en leerzaam en daarom mis ik er nooit een.

Goede website, zeer leerzaam en actueel...

Uren en uren aan trainingen waar men heldere non-nonsense uitleg geeft over beleggen, meerdere keren per week updates over de actualiteiten en snelle vriendelijke reacties bij vragen. Ik wist zelf bijna niks over de wereld van het investeren en beleggen, maar ondertussen heb ik veel practische en bruikbare kennis opgebouwd dankzij het beleggingsinstituut! Ga zo door!

Zeer kundige en duidelijke visie en adviezen

De voorzichtige en goed doordachte adviezen met dekking van risico zijn uitmuntend. Was ik maar jaren eerder abonnee geworden van het Beleggingsinstituut. Dat had mij veel verlies op de beurs gescheeld.

Een zeer interessante kennismaking met het beleggen.

De materie is op bijzonder prettige manier voorgedragen. De uitleg was duidelijk en de gebruikte voorbeelden waren goed te volgen. Aangezien er veel nieuwe terminologiëen gebruikt werden en strategiëen werden uitgelegd, is het heel prettig dat wij in de gelegenheid gesteld worden elke sessie nog een rustig terug te kunnen zien. Het waren leerzame avonden.

Een goede inleiding in de wereld van beleggen met goede risico beheersing

Duidelijke en goede inleidende cursus met wat belangrijk is een hele gedegen uitleg over de risico's van beleggen en hoe je die slim kunt beperken. Heel erg goed uitgelegd dat risico management belangrijk is bij beleggen.

heel interessante strategie met de combinatie van call en put opties

Heel erg de moeite waard en een stimulans om me er in te verdiepen en er wat mee te doen. Compliment!! De voorbeelden om iets uit te leggen zijn goed gekozen, maar vind dat het te vaak wordt herhaald of te lang bij stil wordt gestaan. Persoonlijk had de stof wat sneller behandeld kunnen worden waardoor er meer tijd was voor extra voorbeelden, maar snap ook dat dat niet gaat met een breed publiek zonder directe feedback.

Leuke training, interessante uitleg en strategie André.

Leuk om deze kennis te hebben gekregen en smaakt naar vervolg. Had vorige week al een bericht met feedback gestuurd en ook vragen over wellicht tips over een wat groene duurzame portefeuille opbouwen. En advies een abonnement te nemen voor een jaar. Wellicht nog een bericht terug van jullie kant. Fijne avond. Hartelijke groet, Barbera de Bruijn

Zeer informatieve sessies

Ik heb de sessies zeer interessant gevonden en ik heb er veel van opgestoken. Het is een onderwerp waar ik mij niet eerder mee bezig heb gehouden maar ik zie het nut er nu van om dat wel te doen. Ik voel mij nog niet comfortabel genoeg om zelf met het geleerde aan de slag te gaan. Ik zal in ieder geval de sessies normaals bestuderen. Een vorm van hulp bij het uitwerken van een strategie en begeleiding bij het in de praktijk brengen ervan is zeer welkom.

Enthousiaste presentatie, heldere uitleg met herkenbare voorbeelden

Andre heeft een duidelijke visie en een duidelijk verhaal. Vertelt de voor- en nadelen en wat je allemaal met je geld kunt doen op een veilige manier. Het is pittig om na een dag werken nog 2 uur geconcentreerd te luisteren naar een webinar maar zeker de moeite waard.