Duidelijk en professioneel

Ik ben zeer tevreden over het Beleggings Instituut. Goede uitleg van diverse omstandigheden die zich op de markt voordoen. (Abonnement) Natuurlijk is het wel naar hun inzicht en ervaring. Niet iedereen zal het daar mee eens zijn maar ik in ieder geval wel. De cursussen die ik heb gevolgd zijn helder en duidelijk.

Heldere informatie

Duidelijke theoretische uitleg voor alle niveau's van beginner tot profesional. Eigenlijk weinig aan toe te voegen.....

Andre is goede mentor, geen gouden bergen maar de realiteit !!

Ik zit al jaren bij het BI met veel plezier, dhr Brouwers heeft veel ervaring en deelt dat graag met andere. In tegenstelling tot veel andere zogenaamde "guru's" is het geen spel van snel rijk worden. De nadruk ligt meer op het proces, dan komen de resultaten vanzelf wel. Aristoteles zie eens: "We zijn wat we herhaaldelijk doen. Uitmuntendheid is dan ook geen handeling, maar een eigenschap." De eigenschappen die je moet hebben op herhaaldelijk naar een edge te zoeken en daarop te handelen komen ruimschoots aan bod. Mvg Thijs Michielsen

Heldere wekelijkse visie en tussentijdse updates

Ik heb door het volgen van de cursussen en wekelijkse updates van André beter geleerd om mijn risico's te beperken. Hierdoor is mijn rendement substantieel verbeterd. Wat mij betreft mogen er nog wat frequenter trades/beleggingsideeën worden gedeeld.

Goede info gepresenteerd en leerzaam op het gebied van opties

Info gemakkelijk voor mij op te nemen in korte tijd, zodat ik niet alles zelf hoef te lezen Leer veel over gebruik van opties Leuk zijn ook de specials als er gasten komen Leuk vragen van abonnees Wens om nog iets meer info te krijgen over optiestrategien Bv call backspread welke delta neem je en maak je constructie deltaneutraal Hoe bepaal je tijdsduur positie

Zeer leerzaam, up to date en consistentie in updates, trades en cursussen

+Bespreken van actualiteit en impact op financiële markten +trainingen, behandelen van vragen +toelichting op algemen markt -portfolio van bv Stephanie kan verder benut worden, verdere toelichtingen op fundamenteel vlak en ook het toelichten van de Etf's of andere aandelen die worden ingenomen. Live event wanneer mogelijk zou erg leuk zijn.

Leerrijk en duidelijke uitleg.

Andre legt het heel klaar en duidelijk uit met praktische voorbeelden. Doen veel moeite om 2 maal per week een stand van zaken te geven van de beurzen met een video opname.

Zeer professioneel

Duidelijke uitleg van de materie. Snel antwoord als je een vraag hebt. Scherpe prijzen. En vooral leuk!

Informatief en leerzaam

Ik heb al veel geleerd van het beleggingsinstituut.. Met name de bredere kijk op de financieële wereld in beursupdates is interessant. Ook van het gebruik van technische analyse heb ik veel geleerd. Een punt van kritiek heb ik ook. André heeft bepaalde favorieten (net als ik trouwens!), terwijl dat technisch niet altijd ondersteund wordt. Bijv. Ahold en Galapagos.

positief

Goede indruk wat er in de wereld gebeurd soms een beetje technisch. Goede adviezen leuk ook die opties daar zou ik wat meer aanbevelingen willen zien die je niet zo op korte termijn dient te volgen. Vind het heel goed dat er altijd aan de dekking wordt gedacht.

professioneel

zowel ervaring als ook kennis overdracht wordt een prettige manier overgebracht

Duidelijke en verstaanbare cursussen voor beginners en gevorderden.

Zeer positieve ervaring met het Beleggingsinstituut, de Traders cursus was duidelijk en werd uitgelegd in een verstaanbare taal. Ook werd op de gevaren gewezen en er werden vele tips gegeven als ook concrete voorbeelden.

Het Beleggingsinstituut heeft mij op een simpelere manier leren kijken naar de markt.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de manier waarop alles zeer duidelijk en simpel gebracht wordt. Ik heb een zeer grote bewondering hoe André en zijn team met toewijding en enthousiasme iedere week de updates verzorgen. De trades die worden ingenomen hebben geen geheimen en worden keurig uit de doeken gedaan en transparant opgevolgd. Ik hoop nog lang van jullie te mogen genieten. Trade safe with André and team! Hendrik

Prima, ook voor de kleinere en minder ervaren belegger

Niet alleen goede ervaring met André en Thom, maar ook met het jonge personeel, dat door hen opgeleid wordt. Door het serieuze enthousiasme dat ze uitstralen denk ik: "daar is een goede teamgeest" en dat komt iedereen ten goede. Het geeft het gevoel, dat het niet alleen om het geld gaat maar ook om de persoon.

Kracht van herhaling

Wekelijks wordt je bijgepraat over de in hoofdzaak Nederlandse beurs. Voor mij prima om gedisciplineerd opties te gebruiken als defensief instrument en om steeds beter te worden in trading.

zeer degelijke en praktische opleiding.

Op een zeer degelijke en menselijke manier geven zowel Andre als Tom zich volledig om ons beleggers verder te helpen om een betere en zekerder belegger te worden. Zij doen dit op een verstaanbare, moderne manier. En met een gedreven kennis van zaken.

Expertise op ieder niveau

Het beleggingsinstituut maakt het mogelijk voor beleggers van ieder niveau om mee te komen. Iedere week een video met goede uitleg over wat er in de markt speelt, frequente mailings met updates over de markt én een platform waar een enorme hoeveelheid content en cursussen terug te vinden is. Zo kan je altijd on-demand blijven leren en jezelf verbeteren. Verder ervaar ik fijne, snelle en professionele communicatie en word ik als abonnee altijd gehoord. Al met al een hele fijne partij om bij aangesloten te zijn. En dat blijf ik de komende jaren zeker ook!

Voor mij enigste beleggingsinstituut wat mij echt geholpen heeft om betere belegger te worden.

Pluspunten van het beleggingsinstituut: * toegankelijke en informatieve website * er wordt echt effort gedaan om kennis over te dragen inzake beleggen/traden * uitstekende trainingen tegen schappelijke prijs * regelmatige updates van marktsituatie Ik kan eigenlijk geen - punten vinden.

Interessante wekelijkse analyses en zeer goede cursussen.

Ik heb een aantal jaren terug 2 cursussen gevolgd van André Brouwers, dat was zeer leerzaam. Ik heb daar kennis en inzicht opgedaan die ik goed gebruik bij mijn beleggingen.

Krachtige analyse, met een duidelijke uitleg

Het Beleggingsinstituut heeft de expertise en enthousiasme om elke belegger te laten groeien.

De trainingen zaten vol met waardevolle informatie en Andre zijn enthousiasme is enorm aanstekelijk. Mocht er in de toekomst een soort gelijke cursus komen zal ik met dezelfde enthousiasme mij weer aanmelden aangezien deze cursus mij meer heeft gebracht dan elke andere curus in het verleden

Deze training ligt mij niet zo

De charts, met name de assen van de charts zijn steeds wazig en moeilijk te lezen. Verder ligt de training mij niet zo en daardoor was het redelijk slaapverwekkend, sorry. Er wordt in het webinar te lang op de vragen ingegaan, gewoon de les op een vlotte manier geven en de mensen per email beantwoorden zou voor mij beter bevallen.

Beste Esther, bedankt voor je eerlijke mening. Wij hebben geprobeerd deze training zo goed mogelijk in te vullen. Per les kregen wij ongeveer 150 vragen binnen. Wij hebben enkele vragen geselecteerd en deze behandeld tijdens de lessen. De rest is per mail of telefoon beantwoord. Hopelijk hebben we je toch aspecten mee kunnen geven. We wensen je succes op de beurs.

Boeiende en leerzame training van André en Tom Brouwers

Beste André en Tom, Met bewondering, plezier en interesse heb ik de 6 lessen gevolgd. André is een boeiende spreker, die duidelijk weet waarover hij het heeft en boven de materie staat. Het duo, André en Tom, zorgen voor een goede en levendige performance. Veel sprekers en (hoog)leraren kunnen een voorbeeld nemen aan André, hij doet alles “off the cuff”, waardoor je ondanks het hoge tempo en de soms ingewikkelde materie bij de les blijft. De training heeft een heldere structuur en kan dankzij de online trainingsmodules goed onderbouwd worden Ik ben al vele jaren een amateur belegger, dit was mijn eerste kennismaking met handelen. Ik heb geweldig veel van deze training opgestoken. Zoveel dat ik de komende tijd per treetje de trap ga beklimmen. Zodra ik wat ervaring heb opgedaan en me wat zekerder voel, zal ik me weer melden voor een abonnement of een andere trainingsmodule. Hartelijk dank, heren, voor deze training. Ik heb er geweldig veel van geleerd en er ook veel plezier aan beleefd. Ik heb nog wel een suggestie: jullie zouden kunnen overwegen om de training op te splitsen in 2 trainingen, 1 voor beginners tot en met opties voor beginners, en 1 voor gevorderden. In de beginners-training zou dan ook een module met de diverse handelsplatforms (Ninja Trader etc.) kunnen worden opgenomen. Met respect, dank en groet, Menno de Vries

Interessant en op hoog niveau

Als belegger die alleen aandelen koopt en verkoopt op langere termijn (fundamentele analyse) is de technische analyse en opties best moeilijk. Het gaat ook in hoog tempo. Maar zeer interessant, tevens duidelijk en enthousiast uitgelegd.

Gedegen en realistische visie en educatie op/voor de beurs

Prettig, gedegen, overtuigend en realistisch