Top cursus en intensief!

Dank Andre, Tom/team, Goede ervaring en heel positief als beginnende belegger met de cursus. Top! Hoewel ik de cursus met een dikke 8,5 waardeer, zijn er natuurlijk altijd enige verbeterpunten en ruimte voor groei, nl - intensiteit is hoog, zeker als er tussentijds andere cursus in 1 week bestudeerd dient te worden (TA, Opties beginners, Opties Gevorderden, Trading) en voor het # kijk- en studie-uren p week is dat vrij hoog voor een andere baan daarnaast. Ik zou voorstellen om tussen de 5e en 6e les 2weken tussen te houden voor betere afronding. - Gedurende de cursus is het beeld bij praktische zaken uitleg Brokers niet altijd goed zichtbaar en soms domweg niet leesbaar en daardoor niet goed te zien/volgen. - Bij opties voor Gevorderden zouden de Butterfly, Condor strategie voorbeelden m.i. beter ontleed kunnen worden door niet alleen het gecombineerd effect onder de streep v 4x opties te bekijken, maar ook die van elk individuele optie en het uiteindelijke het resultaat onder de streep. (beter te volgen dan) - Het is goed om jezelf als Opleider/trader in het enorme tradingsspeelveld aan begin/einde vd cursus te positioneren. Sommigen vinden het fijner mscn om toch te gaan beleggen (lange termijn), scalpen, swing trading of gewoon domweg daytrading met enkel Usa aandelen of enkel crypto of enke Forex/Otc, zonder alle poespas m derivaten. Dan is het effectiever (met hogere mate v tevredenheid) om een keus voor langere committering te maken. - Het missen van de link met eigen dagelijkse praktijk: We krijgen Lynx op het platform v IBKR voorgeschoteld met mooi butterfly en condor keuzen, maar in de eigen dagelijkse praktijk van de vooralsnog zelf gekozen brokers (oa DeGiro) hebben we deze fraaie keuzen domweg niet. Kortom, er is een groot gap tussen de mooie theorie en uw eigen praktijk en de onze. Mscn handig om daar in de cursus aandacht aan te besteden. Nogmaals dank en wellicht tot ziens :)

Voorheen groeide mijn kennis met kabouterstapjes, tijdens de training heb ik reuzenstappen gezet.

Als ik de 6-weeks cursus mag uitdrukken in een koerswinst verhouding, waarbij de koers de kostprijs van de cursus is en de winst de hoeveelheid gedeelde kennis dan is de koers winst verhouding 0,1

een mooie complete cursus; waar voor zijn geld

6 weken lang heb ik met plezier alle modules intensief gevolgd en daarnaast de zelfstudie-lessen gedaan. Ofschoon ik al basiskennis had van opties is het toch een intensieve studie die al gauw 20 tot 30 uur per week vergt als je het goed wilt doen. Daarnaast verdieping gezocht in boeken en op het www. Weet nog niet precies welke kant ik op ga met de opgedane informatie, maar het heeft me enorm aan het denken gezet. Deze cursus komt voor mij minimaal 10 jaar te laat, maar beter laat dan nooit!

Een echte aanrader!

Het was een hele interessante cursus, die met veel enthousiasme werd gegeven. Het is een intensief traject, maar zeker een aanrader om te volgen als je interesse hebt in beleggen/traden.

Prima opleiding goed te volgen

Leuke aangename man die , volgens mij, de soorten aandelen en de diverse beleggingsmogelijkheden op een fijne manier kan uitleggen. Mijn voorkeur gaat meestal uit naar alles wat te maken heeft met opties en dat was gelukkig zijn keuze ook.

zeer leerzaam en nuttige cursus

Het enthousiasme van André is zeer aanstekelijk. Duidelijke uitleg en veel achtergrondinfo, ook op te zoeken op de website in de vorm van herhalingslessen.

Geweldig 6 weken

Beste Andre en Tom, Ik heb echt veel geleerd met deze 6 weken cursus. Nu durf ik te traden. Paar traden gedaan. Ik ga ook nog opties oefenen. Heel erg bedankt daarvoor. Ik ben toch geïnteresseerd aan de 3 daagse training. Wat zijn de kosten? Groetjes, Alicia

Meteen 'up-to-speed' in beleggingsland

Deze training heeft mij in 1 keer bijgewerkt op de basis principes van technische analyse. Veel geleerd in korte tijd. Indicatoren, handelsplannen, Optie strategieën, oefeningen...door het bos de bomen zien. Nu nog even en goede dosis 'durf' bij mezelf vinden.

leerzaam voor elk niveau

gaat erg snel en je moet ook zelf naast de training echt studietijd nemen...

Leerrijke cursus

Heel geïnteresseerd in jullie methodes, specifiek in het handelen van opties. Is goed om te vergelijken met eigen strategieën in het handelen van aandelen. Dit vraagt natuurlijk wel wat tijd en studie om alles te doorgronden. Ik heb namelijk nog nooit in opties gehandeld. Ik heb wel het gevoel dat het voor mij wat vroeg zal zijn om de training driedaagse van september mee te volgen alsook om nu al het online coaching abonnement af te sluiten. Ik vind dat ik wat tijd nodig heb om de lesmaterie goed in de vingers te krijgen door oefenen en backtesten. In ieder geval bedankt voor de transparante en duidelijke enthousiaste uitleg. Waarschijnlijk hoor je mij volgend jaar terug. Vriendelijke groeten, Freddy Decruy Slagveldstraat 6 8340 Moerkerke-Damme België

Duidelijke, intensieve en zeer leerzame cursus!

Breed aanbod aan onderwerpen, pittig niveau. Heel plezierig dat naast de basis ook wekelijks een extra module ter verdieping wordt aangeboden. Erg leerzaam dus. Prijs prestatie verhouding meer dan uitstekend en een buitengewoon enthousiast presentatie team. Al met al een groot plezier om mee te doen!

Een super leerzame en praktische cursus

Een fantastische cursus met een schat aan tips en ervaringen van Andre. Onmisbaar als je actief wilt handelen op de beurs.

Prima duidelijke lessen

Veel geleerd!!! Enthousiaste leraar !!!

Zeer leerzame cursus voor dit redelijk geringe bedrag.

Veel praktische tips geleerd die ik in de uitvoering nodig had.

Deze training is een zeer goede investering!

Deze training is een zeer goede investering! Je krijgt heel veel informatie.

Een uitdagende maar geweldige cursus voor iedereen met interesse in de beurs

Goed opgebouwde cursus, waar verschillende topics aan bod komen, e.g. technische analyse, indicatoren, opties Uitleg zeer goed en goed te volgen voor de beginnende belegger.

Had ik eerder moeten doen

Duidelijke, gerichte uiteenzetting van het geheel omtrent het eigen handelen op de beurs; vooral gericht op de eigen persoon met eigen visie, eigen doelstellingen met eigen voor- en na-analyse; Ook de verdeling naar diverse verschillende onderdelen voorzien van praktijk voorbeelden, goed en netjes; alhoewel bepaalde onderdelen toch nog ingewikkeld blijven voor de wat minder ervaren handelaars, zoals ik; Ook bij het gebruik van bepaalde 'kreto-logie' liep ik wel eens vast, maar 'googlen' bracht veelal duidelijkheid; Algemene leer-tool, gewoon doen, registreren en analyseren en herhalen

Zeer interessant

Voor mij als beginnend belegger ging het soms wat te snel maar dat heeft meer met mijn niveau te maken dan met de uitleg van André. Schitterend dat ze andere modules tijdelijk "open" zetten op hun site. Het is duidelijk dat André weet over wat hij praat en dat inspireert andere beleggers.

De confrontatie met mijn fouten uit het verleden is ongelofelijk waardevol gebleken.

Het inzicht in de dynamiek van de beurs en de handvaten die werden aangereikt en de herhaaldelijke verwijzing naar testen testen testen geven mij het gevoel dat ik veel beter voorbereid ben en daardoor zijn mijn kansen op de beurs gigantisch toegenomen. Je moet echt willen en willen investeren in tijd en moeite. Het is een intensief traject maar heel erg waardevol.

vlotte spreker, goed opgezet, uitgebreide kennis van zaken.

Ik ben voor +- 80% mee in alles doch durf het niet aan om zelf te gaan doen. Heeft ook te maken met tijd. Ik zie de cursus als een goede basis voor wanneer ik bijv. bij een vermogensbeheerder ga praten.

Een gedegen en leerzaam traject over trading

Het is fijn te ervaren dat André een zeer gedreven en ervaren professional en leermeester is. Zijn energie is heel inspirerend om nog harder te werken om een goede trader te worden. De leerstof biedt alle gelegenheid om een goede trader te kunnen worden. Dit leertraject kan ik ook van harte aanbevelen aan iedereen die serieus overweegt om zijn/haar pad van trading te willen bewandelen.

Uitdagend niveau

Gaandeweg de rit, ontstaan de vragen en pakken jullie dit op met de juiste bijlagen. Concreet voorbeeld: jullie starten met het advies om je oefentrades vast te leggen, je tradeplan en set up te maken. Op dat moment denk je "ja, ga ik doen", maar ik weet het wel ongeveer. Dan komen jullie met de stof keer op keer hier prikkelend op terug, waardoor je aan de bak moet/wil en gaat! Want je wilt aangehaakt blijven. Het is meegaan of afhaken. En die uitdaging weten jullie goed neer te leggen. En als ik achteraf terugkijk, hebben jullie de componenten toch in delen aan de "man" gebracht. Klasse voor de opzet!

mijn ervaring strekt (tot nu toe) niet verder dan droogzemmen

Zoals aangegeven zwem ik droog. Dit wil zeggen ik ben totaal onbekend met de materie en dat is de reden dat ik droogzwem Dit wilt niet zeggen dat de cursus voor mij niet van toepassing is. In tegendeel. Veel tips & trucs zijn gegeven waar ik profijt van heb (de zwembandjes zo gezegd) Ook de mogelijkheden met de opties, de variaties ermee, was/is voor mij een eye opener geweest. Al met al ik heb veel geleerd en op moment dat ik mij zekerder voelt wordt het zwemmen verplaats van het droge naar het natte. Andre en andere bedankt.

Zeer uitgebreide kennisdeling op voor mij nieuw terrein

Ik heb het ervaren als een heel goed voorbereide training met goede voorbeelden en duidelijke uitleg. Voor mij was niet alles nieuw, maar wel het technische analyse deel. Niet verrassend dat dit een opstap is voor verdere zelfstudie. Ik ga daar ook zeker mee aan de slag! Bedankt voor de training!

zeer leerzaam, kundig gepresenteerd, doordachte opbouw, gelukkig altijd te herhalen!!!

Beursplein 5 1012 JW Amsterdam