lessen zijn to the point

Lessen : zie boven vragen van deelnemers : vragen en krijgen te veel tijd inde cursus (gaat ten koste van de lesinfo)

Leerzaam

Goede uitleg. Breed. Prettig om de andere cursussen deels ook te kunnen doen. Ik weet nu beter wat mij wel en wat niet ligt.

Zeer veel geleerd !!!!!

Ben blij deze Seminar gevolgd te hebben was zeker de moeite waard. Duidelijke uitleg !!! Ga zeker een vervolg Seminar volgen. Bedankt Andre en Tom

Zeer informatief, maar intensief traject (leren handelen op de beurs)

Met veel plezier heb ik de 6 weekse cursus 'leren handelen op de beurs' gevolgd. Veel bekende informatie, maar juist het gebruik van de verschillende combinatie tussen verschillende tools gaf inzicht. Aanrader.

Zeer complete cursus

Ik heb vele cursussen gevolgd maar dit is een van de weinige cursussen die alles in zich heeft om een succesvolle trader te worden. Ben zeer blij dat ik me heb ingeschreven omdat ik er zeker waardevolle informatie uit gehaald hebt. André en Tom, Bedankt!

Heldere uitleg, lessen goed gegeven

Zeer goede cursus. Aanbevelingsvatbaar ! Wel de vraag om alle cursussen lang genoeg open laten staan (was het geval), want onvoorziene omstandigheden kunnen er al eens voor zorgen dat je een weekje achter loopt. (in mijn geval medische reden)µ Tempo is goed (voor sommigen mss. snel) Ik ben fan en zal het verder vertellen. Gr, Sabine

Zeer interessant webinar met veel enthousiasme gegeven ondanks de fysieke klachten, grote klasse

Zeer interessant met vele mooie voorbeelden en uitgebreide video's, naslagwerken Chapeau

Zeer uitgebreid en heel veel concrete info

Het is echt een cursus om 6 weken vrij voor te nemen. Je krijg zoveel info wat je allemaal gelijk wilt testen en toepassen. En de info is zo concreet. Ik heb nog nooit zoveel info in 1 cursus gehad. Heel waardevol en absoluut een aanrader.

een goed begin, heeft nog balans nodig

De eerste 3 sessies vond ik beter dan 4 en 5. Daarin werd voor mij teveel gepraat ipv educatie. Ik had liever iets grondiger nabespreken van de testjes gezien ipv uitvoerige antwoorden op bepaalde vragen van een enkeling. Juist omdat het een intensieve tijdsinvestering vraagt.

leerzaam traject

De cursus geeft een aantal prima richtlijnen van hoe te handelen en te traden op de beurs. Het is een startpunt waarmee je je eigen stijl verder kunt ontwikkelen c.q. uitbouwen.

Top cursus! Veel van geleerd en waar voor je geld!

Zeer goede ervaring met deze cursus van André Brouwers. Veel van geleerd. Deze cursus had ik jaren geleden al moeten doen.

Goede cursus, voor verschillende niveaus.

Goede aansluiting op mijn kennis en ervaring. Fijne presentatie en goede kwaliteit. Ik hoop in de toekomst meer met het beleggingsinstituut te maken te krijgen (bijv. tradeweek).

zeer opfrissen

Weer een stap verder om een beter plan te maken voor mijn zelf.

Goed gestructureerd en opgebouwde lessen

Een goede doelgerichte training met veel informatie en handvatten om voor jezelf te bepalen welke trading methodiek bij jou het beste past. André legt het helder uit en heeft de nodige voorbeelden om het een en ander verder te illustreren. Als deelnemer ben ik erg tevreden.

leerzaam, wat je nodig hebt.

Een cursus die door ervaren mensen op professionele wijze wordt gegeven. Zeer leerzaam. De prijs daar hoef je het ook niet voor te laten. Score 9

Geweldige ervaring in deze moeilijke kost.

Met name door de verhelderende video's

Was llerzaam maar ik ga het niet doen

Gezien mijn tijdsindeling en besteding wil ik niet de tijd aan trading geven die ik er, denk ik, aan zou moeten besteden. Mijn plan blijft bij het zo goed mogelijk beheren van mijn beschikbare vermogen en alleen sporadisch met trading aan de slag gaan. Dat zal in mijn geval hoofdzakelijk met optie(constructie)s zijn. Dank voor de geboden kennis

Heel duidelijk, alleen nu nog toepassen

Het was een hele leuke en leerzame cursus, de cursussen tussendoor waren erg goed opgebouwd, van heel erg basic naar echt wat gevorderd. Zeker veel handvaten om mee te nemen. Alleen het is wel lastig om dit nu te vertallen naar de praktijk. Maar daar moeten we mee aan de slag! Soms is het materiaal wat verouderd.

Pittige cursus met heel veel info

Vond het een boeiende cursus waarvan ik veel heb opgestoken!

leerzaam

Hoewel ik al jaren beleg, heb ik toch enorm veel kunnen opsteken van Andre's enthousiasme en kennis

Veel goede info, en enkele praktijkvoorbeelden erbij!

ok

leuke trainingen en veel geleerd

Ik heb de trainingen als zeer nuttig en plezierig ervaren. Duidelijke uitleg en praktische voorbeelden; prettig ook om diverse trainingen online in de portal staan.

Keep up the good work.

Prachtig initiatief.

Zeer nuttig en absoluut de moeite waard

Deze training is voor mij zeer nuttig geweest om me met wat meer vertrouwen op "de beursvloer" te kunnen/durven bewegen dan tot voor kort het geval was. Ik heb ook veel voorbeelden gezien van zaken die ik kennelijk behoorlijk onderschat had. Dus André en Tom: hartelijk dank!

Meer dan uitstekend

Als er 6 sterren konden worden gegeven, dan zou je die krijgen. Veel waar voor je geld, een no nonsenses aanpak. Iets waar je altijd wat aan hebt.

Beursplein 5

1012 JW Amsterdam