Goed!

Levering duurde wat langer maar netjes opgebeld met juiste info!

Mooi product, goede levering

Werd zelfs persoonlijk gebeld dat de levering onderweg was.

Fijne webshop en snelle levering

Een armband besteld voor Vaderdag en was goed op tijd geleverd. Mijn vader was er super blij mee!

Prettig contact en snelle levering van een prachtige armband

Ik heb hier voor de tweede keer een armband besteld en ben er erg blij mee. De eerste keer is de armband kwijt geraakt in de post, maar ik kreeg gelukkig een nieuwe opgestuurd. Contact met Danny was snel en prettig!

Mooie armbanden

Ik heb zelf een zwarte armband met zwarte sluiting. Ze hebben een goede kwaliteit en de sluiting is makkelijk open en dicht te doen door de magneet. Zeker een aanrader!

Mijn bestelling is helaas na 2 dagen nog niet binnen

Vriendelijk geholpen aan de telefoon

Dank voor de review, voor de volledigheid moet hierbij wel vermeld worden dat de adresgegevens in eerste instantie niet juist waren vermeld, waardoor deze zending de vertraging heeft opgelopen.

Eindelijk een goede armband

Ik heb al veel armbanden uitgeprobeerd en ben eigenlijk nooit echt tevreden met de kwaliteit. Tot nu toe dan! Armbnd is behalve mooi ook echt kwalitatief sterk. De magneten in de sluiting zijn zo sterk dat je een harde klik hoort bij het dichtdoen en het touw is van mooi materiaal. Alles bij elkaar een armband die lang mee gaat!

Leuk om cadeau te geven

Mijn partner draagt hem dagelijks, past bij alle outfits

Kan niet kiezen

De grote hoeveelheid aan kleuren sprak mij erg aan. Ik kon gewoon moeilijk kiezen tussen alle soorten en heb inmiddels dan ook al 3 stuks. Ik draag ze iedere dag en het beval me goed!

Zeer mooie en kwalitatieve armband

Stoere en elegante armband van goede kwaliteit. Je kunt zien dat het met aandacht wordt gemaakt.

Mooie kwaliteit!

Blij met de aankoop, en de ontvanger ook! Geslaagd kado, mooi ingepakt.

Mooie stoere armband

Leuke kleuren en top kwaliteit/prijs verhouding. Ook leuk om cadeau te geven.

Mooie kwaliteit

Armband is van zeer mooie kwaliteit. Het is een prachtig cadeau om te geven en te ontvangen.

Goede prijs/kwaliteit

Stevige, stijlvolle armbanden. Ik ben zeer tevreden!

Voor vaderdag of vader verjaardag

Niet van macaroni: ook weleens leuk.

Mooi ontwerp

Leuk om kado te geven. Ontvanger erg blij ermee en krijgt veel complimenten.

Mooie armbanden en leverbaar in zoveel verschillende kleuren dat we er snel nog maar 1 gaan bij bestellen! Snel geleverd in een mooie verpakking. Helemaal tevreden!

Prachtige hippe mannenarmbanden

Heb er nu een paar gekocht en valt altijd in de smaak. Het ideale kado voor een jongen of man.

Tevreden!

Snel in huis. Mooie armbanden. We zijn er erg blij mee!

Prachtig ontwerp!

Mooie carbon black armbnd gekocht voor mijn vriend. Aan de hand van de maattabel de size bepaald en hij zit werkelijk als gegoten. Snel en keurig afgeleverd in een stijlvolle box. Mijn vriend was blij verrast!

Door de eenvoud van het ontwerp, een schitterende uitstraling

Ten eerste: het initiatief om zoiets te beginnen: CHAPEAU ! Echt iets voor een Rotterdammer. Prachtige serie banden. Nu aangevuld met leer: perfect. Volop keuze; goede site met duidelijke uitleg. Maatvoering klopt perfect. Prijs/kwaliteit verhouding? Geweldig. Kortom: fantastisch accessoire wat bij elke man past.

Geweldig prodct

Helemaal toppie

Ik doe hem nooit meer af

Super tof ARMBND! Heb hem omgedaan en nooit meer af. Lekker mee douchen en draag hem al bijna een jaar dagelijks en ziet er nog steeds fraai uit! Zowel bij een pak als zwembroek past het en zit ie lekker!

Fraai en makkelijk te bevestigen

Prettig aan en af te doen. Eenvoudige uitstraling.

Over ARMBND

Met traditionele technieken en hoogwaardige materialen creëren wij handgemaakte armbanden met de focus op exclusief maatwerk. Zo vormt iedere armband een onmisbaar accessoire binnen de moderne, verfijnde garderobe.