Top service!

Twee armbanden besteld waarvan er 1 te groot was. Deze mocht ik terug sturen en werd kosteloos op de goede maat gemaakt. De armbanden zijn van goede kwaliteit en de magneet sluiting is top !

Duidelijke communicatie.

Het was helder wat betreft verzending , de armband is mooi afgewerkt en de magneetsluiting is top.

Mooie armband. Levering ook vlug

Helemaal tevreden dus

Uitstekend snel geleverd conform verwachting

Nog niet ontvangen post nl komt zijn afspraken niet na

Naar aanleiding van mijn eerste review, wil ik een correctie plaatsen. Na een prettig telefonisch contact met ARMBND, hebben zij aangegeven om een nieuwe armband op te sturen. Ook vertelde zij dat de afleveringen met Post NL niet zo verlopen als dat zij zouden willen en dat dit frustraties oplevert. ARMBND dank voor jullie persoonlijke aandacht naar mij, en hopelijk zijn de aflever perikelen met POST NL snel opgelost.

Prima !!!

Op een vraag krijg je snel een goed antwoord. De Maatvoering klopt. Leuke verpakking. Weet nog niet hoe de armband is op de lange termijn want heb hem net maar voor nu blij mee

Bestelling wordt tijdig geleverd

Goede ervaringen met levering van m'n bestelde armband. Daarover goede communicatie en de geleverde armband is van mooie en goede kwaliteit.

goede follow na vragen

goed persoonlijk contact over levering

Mooi

Snelle levering van een mooie armband, precies zoals verwacht.

Goede service. Bij vragen snel antwoord. En een goede maatgerantie!

Super blij mee!

Als cadeau gegeven. Gebruik gemaakt van de maatgarantie. Hele snelle en fijne service. Snel contact. Heel blij mee!!

wederom perfect

goed contact, goed product

Wederom uitstekend!

Past precies en jeukt niet terwijl andere armbanden wel jeuken

Leuke armbnd maar pluist zeer snel

Bestellen gaat prima. Leveren ook in blikje en omdoos. Ruilen kan maar gaat via reguliere post op eigen kosten. Armbnd zelf ziet er uit blik goed uit echter gaat mijn exemplaar zeer snel pluizen. Ik denk persoonlijk dat deze niet heel lang mee zal gaan. Na contact met Armbnd geeft men aan dat het zou kunnen komen door schuren?. Als oplossing is geboden om de losse haartjes weg te branden met een aansteker. Dit geeft echter als resultaat dat je korte "sprietjes"krijgt met een gesmolten puntje. Al met al geen kwalitatief succes en optisch geen gezicht. Wellicht dat dit exemplarisch is maar voor mij persoonlijk zeker niet voor herhaling vatbaar. Op verzoek van Armbnd de review aangepast.

Beste Marco, Dank voor je review. We hebben inderdaad contact gehad over het pluizen van de ARMBND. De ARMBND gaat uit zichzelf niet zomaar pluizen bij normaal dragen. Dit kan alleen gebeuren als de armband langs ruwe materialen wordt geschuurd, zoals bijvoorbeeld een muur. Zoals je zelf in ons contact aangeeft: "Misschien heb ik lopen schuren tegen iets." Na het zien van de foto's waren er inderdaad een aantal losse haartjes zichtbaar en leek dat het geval. De aanname dat de armband in het algemeen niet lang mee zal gaan en uit zichzelf gaat pluizen is nergens op gebaseerd. Ook andere producten (zoals bijvoorbeeld nieuwe schoenen of een jas) zullen slijten als je ze langs een muur schuurt. We geven garantie op onze producten en zijn altijd zeer coulant, zelfs als de garantietermijn is verstreken, maar daarbij zijn er wel richtlijnen opgesteld. Richtlijnen over hoe je jouw ARMBND het beste kan onderhouden. Zodat je er lang plezier van kan hebben.

Snelle levering, mooie armband. Lief is er heel blij mee.

Mooie armband! :-)

Kwalitatieve, minimalistische armband met een uitstekende pasvorm en stevige magneetsluiting. Snel geleverd, zoals beloofd.

Super blij mee

Leuke en vlotte armbanden

Het bestellen van de armband gaat simpel. Met de maattabel is het makkelijk de juiste maat te bepalen. Snelle levering zeker ook omdat het pakketje door de brievenbus past. Armband ziet er leuk en vlot uit, de magneet doet zijn werk zoals het hoort.

Mooie handgemaakte armbanden en snelle levering.

Mooi product. Ook de kado verpakking is prachtig! Duidelijke site en snelle levering! Heel erg tevreden! Prijs/kwaliteit klopt!

Besteld en keurig ontvangen op snelle wijze.

Mooie a0rmband

erg mooi gemaakt

De armband had k gekocht als cadeau. Online kopen is altijd lastig, wat voor kwaliteit ga ik nu werkelijk krijgen. De armband is van een erg mooie kwaliteit. Het kwam goed verpakt in een mooi doosje. En het ook nog een snel binnen. Al met al alleen maar redenen om positief te zijn.

Mooie kwaliteit en snelle levertijd , de jarige was er heel blij mee, top cadeau! ;-)

Over ARMBND | Handgemaakte Heren Armbanden

Met traditionele technieken en hoogwaardige materialen creëren wij handgemaakte armbanden met de focus op exclusief maatwerk. Zo vormt iedere armband een onmisbaar accessoire binnen de moderne, verfijnde garderobe.