Besteld en keurig ontvangen op snelle wijze.

Mooie a0rmband

erg mooi gemaakt

De armband had k gekocht als cadeau. Online kopen is altijd lastig, wat voor kwaliteit ga ik nu werkelijk krijgen. De armband is van een erg mooie kwaliteit. Het kwam goed verpakt in een mooi doosje. En het ook nog een snel binnen. Al met al alleen maar redenen om positief te zijn.

Mooie kwaliteit en snelle levertijd , de jarige was er heel blij mee, top cadeau! ;-)

Nice product and very good service.

Nice product and very good service.

Armband van goede kwaliteit en een snelle levering.

Mooi!

Prachtig! ( super snel geleverd ook)

Mooie en degelijk armband.

Super mooi

Mooi armband,

Mooi product en snel geleverd.

Voor de tweede keer een mooie armband besteld en snel geleverd. Uitstekende ervaring!

Mooie armband

Goede levering

Leuke armband

Bestelde armband snel ontvangen, netjes in een doosje, zeg maar een soort cadeauverpakking. Helaas was de armband te klein, terwijl ik de maatvoering op de website gebruikt heb. Na contact de armband teruggestuurd. Helaas duurde het wel een tijdje voordat ik de grotere maat armband in de bus had. Dat had wel wat sneller gekund. Maar al met al tevreden. En het is een Rotterdams product, dus dat is sowieso al een plus.

Mooi hand gemaakt, snelle levering

Mooie armband, past goed, stevige magneet sluiting. Binnen 3 dagen geleverd

Mooie armband, prettig contact!

Heel mooie leren armband; goed en snel contact met de ontwerper (over andere maat). Aanrader!

Mooi en snel geleverd

Mooie armband past goed

Mooi product - hoog geprijsd

Product volgens beschrijving - snel verzonden zonder problemen Kwalitatief zeker in orde maar prijzig voor een stukje touw met een magneet sluiting Maatvoering volgens website is duidelijk en klopt precies

Leuke armband zonder frutsels.

Duidelijke site, armand tijdig geleverd, goede pasvorm en mooie kwaliteit.

Duidelijke site, armand tijdig geleverd, goede pasvorm en mooie kwaliteit.

Simpele, maar mooie uniseks armbanden

De armbanden worden heel netjes gemaakt. De magnetische sluiting maakt het makkelijk om ze zelf om te doen. De kleuren zijn mooi en het is leuk dat je zelf de kleur van de sluiting kan kiezen. Ik heb zowel de enkele als de dubbele banden en ze zijn top. Zeker voor de lente en de zomer vind ik deze stijl heel leuk. Ze worden ook snel verzonden en komen in een handig blikje.

Grote keuzemogelijkheden en prima afhandeling

Groot assortiment, kloppende maatvoering, goede communicatie en stipte aflevering.

Prima duidelijke omschrijving - snelle levering

Mooi product

Snelle levering en fijn dat je uit zoveel maten kan kiezen. Verpakking ook leuk.

Mooi en snel geleverd

Netjes

perfect

mooie armband en goede service

Geen dag zonder Armbnd

Armbnd is een sterk merk en steekt wat mij betreft op dit moment met kop en schouders uit boven de andere gevestigde armband merken. Het is knap hoe een eenvoudig concept op een innovatieve manier is neergezet. Goede marketing speelt hierbij een belangrijke rol. Armbnd heeft een breed assortiment armbanden met keuze voor vrijwel iedere stijlvolle man. Snelle levering en goede persoonlijke service zorgen ervoor dat je blijft terugkomen.

Over ARMBND | Handgemaakte Heren Armbanden

Met traditionele technieken en hoogwaardige materialen creëren wij handgemaakte armbanden met de focus op exclusief maatwerk. Zo vormt iedere armband een onmisbaar accessoire binnen de moderne, verfijnde garderobe.