wederom perfect

goed contact, goed product

Wederom uitstekend!

Past precies en jeukt niet terwijl andere armbanden wel jeuken

Leuke armbnd maar pluist zeer snel

Bestellen gaat prima. Leveren ook in blikje en omdoos. Ruilen kan maar gaat via reguliere post op eigen kosten. Armbnd zelf ziet er uit blik goed uit echter gaat mijn exemplaar zeer snel pluizen. Ik denk persoonlijk dat deze niet heel lang mee zal gaan. Na contact met Armbnd geeft men aan dat het zou kunnen komen door schuren?. Als oplossing is geboden om de losse haartjes weg te branden met een aansteker. Dit geeft echter als resultaat dat je korte "sprietjes"krijgt met een gesmolten puntje. Al met al geen kwalitatief succes en optisch geen gezicht. Wellicht dat dit exemplarisch is maar voor mij persoonlijk zeker niet voor herhaling vatbaar. Op verzoek van Armbnd de review aangepast.

Beste Marco, Dank voor je review. We hebben inderdaad contact gehad over het pluizen van de ARMBND. De ARMBND gaat uit zichzelf niet zomaar pluizen bij normaal dragen. Dit kan alleen gebeuren als de armband langs ruwe materialen wordt geschuurd, zoals bijvoorbeeld een muur. Zoals je zelf in ons contact aangeeft: "Misschien heb ik lopen schuren tegen iets." Na het zien van de foto's waren er inderdaad een aantal losse haartjes zichtbaar en leek dat het geval. De aanname dat de armband in het algemeen niet lang mee zal gaan en uit zichzelf gaat pluizen is nergens op gebaseerd. Ook andere producten (zoals bijvoorbeeld nieuwe schoenen of een jas) zullen slijten als je ze langs een muur schuurt. We geven garantie op onze producten en zijn altijd zeer coulant, zelfs als de garantietermijn is verstreken, maar daarbij zijn er wel richtlijnen opgesteld. Richtlijnen over hoe je jouw ARMBND het beste kan onderhouden. Zodat je er lang plezier van kan hebben.

Snelle levering, mooie armband. Lief is er heel blij mee.

Mooie armband! :-)

Kwalitatieve, minimalistische armband met een uitstekende pasvorm en stevige magneetsluiting. Snel geleverd, zoals beloofd.

Super blij mee

Leuke en vlotte armbanden

Het bestellen van de armband gaat simpel. Met de maattabel is het makkelijk de juiste maat te bepalen. Snelle levering zeker ook omdat het pakketje door de brievenbus past. Armband ziet er leuk en vlot uit, de magneet doet zijn werk zoals het hoort.

Mooie handgemaakte armbanden en snelle levering.

Mooi product. Ook de kado verpakking is prachtig! Duidelijke site en snelle levering! Heel erg tevreden! Prijs/kwaliteit klopt!

Besteld en keurig ontvangen op snelle wijze.

Mooie a0rmband

erg mooi gemaakt

De armband had k gekocht als cadeau. Online kopen is altijd lastig, wat voor kwaliteit ga ik nu werkelijk krijgen. De armband is van een erg mooie kwaliteit. Het kwam goed verpakt in een mooi doosje. En het ook nog een snel binnen. Al met al alleen maar redenen om positief te zijn.

Mooie kwaliteit en snelle levertijd , de jarige was er heel blij mee, top cadeau! ;-)

Nice product and very good service.

Nice product and very good service.

Armband van goede kwaliteit en een snelle levering.

Mooi!

Prachtig! ( super snel geleverd ook)

Mooie en degelijk armband.

Super mooi

Mooi armband,

Mooi product en snel geleverd.

Voor de tweede keer een mooie armband besteld en snel geleverd. Uitstekende ervaring!

Mooie armband

Goede levering

Leuke armband

Bestelde armband snel ontvangen, netjes in een doosje, zeg maar een soort cadeauverpakking. Helaas was de armband te klein, terwijl ik de maatvoering op de website gebruikt heb. Na contact de armband teruggestuurd. Helaas duurde het wel een tijdje voordat ik de grotere maat armband in de bus had. Dat had wel wat sneller gekund. Maar al met al tevreden. En het is een Rotterdams product, dus dat is sowieso al een plus.

Mooi hand gemaakt, snelle levering

Mooie armband, past goed, stevige magneet sluiting. Binnen 3 dagen geleverd

Mooie armband, prettig contact!

Heel mooie leren armband; goed en snel contact met de ontwerper (over andere maat). Aanrader!

Mooi en snel geleverd

Mooie armband past goed

Mooi product - hoog geprijsd

Product volgens beschrijving - snel verzonden zonder problemen Kwalitatief zeker in orde maar prijzig voor een stukje touw met een magneet sluiting Maatvoering volgens website is duidelijk en klopt precies

Over ARMBND | Handgemaakte Heren Armbanden

Met traditionele technieken en hoogwaardige materialen creëren wij handgemaakte armbanden met de focus op exclusief maatwerk. Zo vormt iedere armband een onmisbaar accessoire binnen de moderne, verfijnde garderobe.