Leuke armband zonder frutsels.

Duidelijke site, armand tijdig geleverd, goede pasvorm en mooie kwaliteit.

Duidelijke site, armand tijdig geleverd, goede pasvorm en mooie kwaliteit.

Simpele, maar mooie uniseks armbanden

De armbanden worden heel netjes gemaakt. De magnetische sluiting maakt het makkelijk om ze zelf om te doen. De kleuren zijn mooi en het is leuk dat je zelf de kleur van de sluiting kan kiezen. Ik heb zowel de enkele als de dubbele banden en ze zijn top. Zeker voor de lente en de zomer vind ik deze stijl heel leuk. Ze worden ook snel verzonden en komen in een handig blikje.

Grote keuzemogelijkheden en prima afhandeling

Groot assortiment, kloppende maatvoering, goede communicatie en stipte aflevering.

Prima duidelijke omschrijving - snelle levering

Mooi product

Snelle levering en fijn dat je uit zoveel maten kan kiezen. Verpakking ook leuk.

Mooi en snel geleverd

Netjes

perfect

mooie armband en goede service

Geen dag zonder Armbnd

Armbnd is een sterk merk en steekt wat mij betreft op dit moment met kop en schouders uit boven de andere gevestigde armband merken. Het is knap hoe een eenvoudig concept op een innovatieve manier is neergezet. Goede marketing speelt hierbij een belangrijke rol. Armbnd heeft een breed assortiment armbanden met keuze voor vrijwel iedere stijlvolle man. Snelle levering en goede persoonlijke service zorgen ervoor dat je blijft terugkomen.

De armband die ik had besteld was ondanks een 'bezorgd' bericht van DHL niet aangekomen. Het onderzoek bij DHL leverde helaas niet op, maar ARMBND heeft zelf toen een nieuwe armband naar mij opgestuurd, waar ik super blij mee ben. Nogmaals dank voor de goede service!

Top Armband

Prachtig minimalistisch design en heel handige sluiting. Ook de keuze voor drie versies (dun, normaal en dubbel) is top. Ik hoop op zomer kleuren, en dan vooral Oranje !

Dunne en dikke armbanden in veel kleuren

De keuze is enorm, heel veel verschillende soorten armbanden in alle vormen en maten. Dunne armbanden en dikkere armbanden met een mooie RVS sluiting die erg sterk is. Zelf heb ik gekozen voor een donkergroene dubbele armband met zwarte sluiting, maar ik overweeg sterk om er ook een compleet zwarte bij te halen.

Zeer slechte sluiting ben hem al op 11-1-2022 verloren

Zo als ik schrijf mooie armband,alleen weinig plezier van gehad ben hem verloren jammer Naar aanleiding van deze revieuw contact gehad ze vonden het heel jammer dat mij dit is overkomen.maar ze hebben een leuk voorstel gedaan.ze vonden dat de sluiting niet naar behoren werkte.en ze zouden een nieuwe armband opsturen,dat vind ik een heel goede oplossing mijn vriendelijke dank hiervoor. Mvg Bart v d Brandt

Trage levering

Het duurde ontzettend lang voordat we de armband hadden. Ruim een week voor de Kerst besteld. Na de Kerst ontvangen......door de brievenbus!!!! Waarom wordt iets wat door de brievenbus kan door DHL door de brievenbus bezorgd, dit had toch gewoon met de post gekund. Kostenbesparing en dan had het nog leuk onder de kerstboom gekund.

Beste Carla, Ook wij vinden het ontzettend vervelend dat de armband lang onderweg is geweest, maar wij hebben gedurende de kerstperiode alles in het werk gesteld om elke bestelling zeer vroegtijdig te verzenden. Helaas hebben de bezorgdiensten (in dit geval DHL) het niet voor elkaar gekregen om alles tijdig te bezorgen, zelfs niet terwijl de bestelling ruim 5 dagen voor kerst al is verzonden. Wij maken gebruik van DHL omdat zij (net als PostNL) onze brievenbus-pakketten voorzien van een track and trace code om het pakket te kunnen volgen. De brievenbus-pakketten worden (zoals de naam al doet vermoeden) gewoon door de brievenbus gedaan. Normaal gesproken wordt de bestelling de volgende werkdag na verzending bezorgd, maar in de kerstperiode helaas met enige vertraging. Hier hebben wij zelf geen grip op. DHL is overigens niet de enige bezorgdienst die te maken heeft met vertragingen tijdens de kerstperiode, daar hebben PostNL en de overige bezorgdiensten eveneens last van.

Uitstekende producten

Snelle levering en een uitstekende pasvorm. Leuke armbanden en bovendien stoer.

Prima armband

Gekregen wat beloofd , raad wel de dikste armband aan , voor een herenpols , staat net iets stoerder. Prijs aan de hoge kant voor een “ touwtje “ met prachtige sluiting.

Mooie stoere

Mooie stoere armband. De magneetsluiting is ook geweldig bedacht. Op tijd besteld en ook op tijd verstuurd, helaas door drukte bij dhl te laat ontvangen dus pas op 3e kerstdag kunnen geven. Daar kon ARMBND niets aan doen trouwens. Leuke verpakking ook in een blikje. Mijn man is er erg blij mee.

Zowel armband als bedrijf een echte aanrader!

Prachtige armband! Gekocht als herinnering en bij een juwelier symbolen in de sluiting laten laseren. Na het personaliseren en kado gegeven te hebben, moest er toch nog wat veranderd worden. Na een prettige en snelle mailwisseling heeft Danny persoonlijk voor de oplossing gezorgd. Ik kan niet anders zeggen dan Top! De armband, de verpakking, het contact, de service! Nogmaals bedankt!

Supersnelle service!

Een paar dagen voor kerst een armband voor zoon uitgezocht. Ging er vanuit dat de,e na kerst werd bezorgd. Verrassing was groot: snel bezorgd, mooie armband, in een mooi doosje. Top!

Exact volgens afspraak

Precies geleverd zoals verwacht. Goede kwaliteit, volledig volgens verwachting. Leuke geschenkverpakking. Minimalisme in zuivere vorm!

Behulpzaam, snelle levering, mooi product.

Snel en goede afhandeling

Waa moeilijk en keuze te maken met zoveel kleuren maar het is gelukt.

Alles is prima

Mooie armband, zeer netjes geleverd, snelle levering.

Snelle service mooi product dragen het met plezier hopelijk voor een lange tijd.

Hele mooie armband. En heel snel geleverd.

Hele mooie armband. En heel snel geleverd.

Boompjes 285 3011 XZ Rotterdam

+31 6 14042631

Over ARMBND | Handgemaakte Heren Armbanden

Met traditionele technieken en hoogwaardige materialen creëren wij handgemaakte armbanden met de focus op exclusief maatwerk. Zo vormt iedere armband een onmisbaar accessoire binnen de moderne, verfijnde garderobe.