Super leuk ! Top

Alles ging prima

Mooi product, tevreden over levering

TOP!!!

Goede service.

mooie simpele armbanden om te dragen

de armbanden zijn eenvoudig maar leuk om te dragen en passen bij eender welke andere armband of outfit

Slechte feedback

Armband is te groot en heb geen mogelijkheid om m terug te sturen! Zit geen retourbiljet bij.

Beste Henk, Natuurlijk bieden wij de mogelijkheid om de armband om te ruilen voor een andere maat, dat noemen wij maatgarantie. Je hebt bij ons ook altijd de mogelijkheid om jouw bestelling te retourneren en je geld terug te krijgen binnen de zichttermijn van 14 dagen. We geven dat dan ook duidelijk aan op onze website en hebben ook met je contact opgenomen naar aanleiding van deze review. Inmiddels heb je de te grote armband al geretourneerd en hebben we je een nieuwe juiste maat toegestuurd.

nxs aan veranderen!

Hoe goed je wordt geholpen op je vraag omtrent levering. Hoe blij ik ben met de levering op tijd en dan............dan ga je uitpakken en WOW wat een prachtig gemaakte armbnd. Meer dan blij mee. Bedankt.

Service

Via de mail een vraag gesteld over ruiling van armband. Kreeg vrijwel direct antwoord en een prima service wat betreft ruilen voor een andere maat!

Helemaal precies goed

Armband is echt mooi Manlief is er dan ook heel blij mee

Goeie service

Leuk

Is een kado voor kerst dus zit nog ingepakt Verpakking is erg leuk en origineel Hoop dat hij past

Mooi product en leuk verpakt!

Bestellen is eenvoudig. Mooi product en leuk verpakt.

Kan niet beter!

Super behulpzaam en snel! Top service! (Ook tijdens de late uurtjes)

Mooi cadeau! Goede kwaliteit

Het is altijd lastig om een leuk cadeau voor mannen te verzinnen. Via via hoorde ik van dit merk armbanden. Een hele mooie armband die ook nog eens in een leuke verpakking wordt geleverd. Een aanrader!

Voldeed exact aan de verwachtingen

Bestelde armband was precies zoals ik had gehoopt. Ziet er goed uit en kwalitatief ook prima. Kwam ook overeen met de beschrijving op de website. Bevestiging na bestelling ook snel. Uiteindelijk duurde het toch nog wel even voordat ik de armband daadwerkelijk in huis had. De informatie aangaande verzending kan wellicht nog iets beter. Verpakking is leuk en goed !

Niet goed

Armband werd snel geleverd. Heb de maat opgemeten volgens de aanwijzingen maar was veel te groot. Heb meteen teruggestuurd en had verwacht binnen 3 dagen een andere te ontvangen. Maar kan volgens armbnd 2 weken duren. En dat staat nergens op de site. Wordt wel snel op de email gerealiseerd.

Dank voor de review. We hebben duidelijk in onze procedure op voorhand aangegeven dat het soms tot 2 weken kan duren voordat een ARMBND is geretourneerd. Dit heeft ermee te maken dat we allereerst de ARMBND moeten ontvangen en beoordelen, waarna er een nieuwe maat armband gemaakt wordt (al onze producten worden op bestelling gemaakt). Deze moet vervolgens weer opgestuurd worden. In de drukke decembermaand kan dit dus tot 2 weken duren, maar meestal gebeurt dit echt stukken sneller, zoals dat ook in dit geval gebeurde.

Mooie armband, goede sluiting

Ik heb de leren armband besteld. Product is kwalitatief goed, is snel geleverd. Zeer blij mee.

Mooi produkt

Valt toch groter uit dan ik dacht. Ik retourneer deze armband voor een kleinere. De maat is L. Sorry voor t ongemak. Bij voorbaat dank. De afleverzaak is vandaag gesloten. De verzending wordt morgen. Groet, Huub

Bestellen gaat soepel en gemakkelijk.

Duidelijke site, wat het kiezen van een armband gemakkelijk maakt. Ook het kiezen van de juiste maat gaat goed met de tabel op deze site. En levering binnen een paar dagen, in een pakket wat door de brievenbus past. Helemaal top.

Top armband

Dit is een Armband volgens verwachting.

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snelle levering

prachtig

Mooie armband, stoer blikje, leuk doosje. Prima service

Leuk om dragen

Leuk om te dragen / ik mis echter bepaalde kleuren in 6mm versie met zwarte sluiting, vb.: okergeel

Stoere armband mooi verpakt

Makkelijk en snel contact via app.

Geweldig en heel veel keuze

Ze maken ze ook maat geweldig

Boompjes 285

3011 XZ Rotterdam

+31 6 14042631

Over ARMBND | Handgemaakte Heren Armbanden

Met traditionele technieken en hoogwaardige materialen creëren wij handgemaakte armbanden met de focus op exclusief maatwerk. Zo vormt iedere armband een onmisbaar accessoire binnen de moderne, verfijnde garderobe.