Unieke bieren en prima webshop

Snel en netjes bezorgd, prima afhandeling van de bestelling

Perfecte afhandeling en precies op tijd

Heerlijk wit bier voor ons besteld en binnen 2 dagen in huis Het kan niet beter

Twee pakketten in één doos ontvangen

Ik heb twee bierpakketten besteld met het idee deze als twee losse pakketten aan te beiden aan twee verschillende personen. Helaas kreeg ik één grote doos met daarin de biertjes van beide pakketten bij elkaar verpakt. Niet heel praktisch. Bezorging verder prima en de biertjes zelf heb ik nog niets over te melden aangezien die niet voor mij zijn.

Goed verpakt, leuke collectie samengesteld

Goed! Voor herhaling vatbaar!

Ontdekkingsreis

Mijn bestelde pakket voelt als een ontdekkingsreis naar het lekkerste biertje Sam

Goed verpakt. Lekker bier.

Een groot pakket gekocht. Lekkere bieren. De enige opmerking die ik heb zou om nog meer verschillende brouwerijen in het pakket te doen. Dat maakt de proeverij leuker. Verder was alles prima!

Prima. En mijn man is steeds verrast dat het, voor hem, onbekende biertjes zijn.

Prima.

Snel en gemakkelijk

Het kiezen van een leuk cadeau is nu wel erg gemakkelijk.

Prima bier!

Fijne ervaring, alleen de dag erna wat minder..

Geweldige klantenservice, snelle respons en samen kwamen we uit tot een goede oplossing!

Erg goed

Goede productkeuze en eenvoudig afrekenproces

Prima, producten en levering

Ervaring goed

Goed verpakt

Snelle goede levering

Goede snelle service

Bedankt voor je positieve review, Arno! Fijn dat het je is bevallen om te bestellen bij CraftOnly.nl :) Cheers, Joyce

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Uiteindelijk bezorgd

Pakket was eerst niet geleverd, na contact opnemen een nieuwe bestelling gekregen met wat extra's erbij. Erg blij met de service!

snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering! Ook wordt je heel goed op de hoogte gehouden van de levering. Met een leuke dosis humor. Ga zo door en bezorg iedereen maar een glimlach.

Bedankt voor je positieve review Ton! Leuk om te horen :) Proost!

Lekker!

Snelle bezorging en lekkere biertjes!

Dit was de eerste keer

Goede en snelle service

Leuke acties, lekkere biertjes en goede service! :) Voor elke gelegenheid een passend cadeau

Leuk, maar niet perfect

Bier matchte niet met opgegeven soorten bieren waardoor onduidelijk was wat de kenmerken van het bier was. Tevens waren ook 3/5 bieren IPA. Uitleg per bier mag uitgebreider (was erg summier).

Netjes en goed

Het was netjes verpakt het was een kado De persoon was er blij mee

Over CraftOnly.nl

- De webshop voor échte craft bieren - Voor liefhebbers, door liefhebbers - Neem een kijkje op onze website: https://www.craftonly.nl/ Onze webshop staat vol met de allermooiste craftbieren en leuke bierpakketten!