Goede bieren, snel bezorgd

Bierpakket werd keurig op tijd in het buitenland bezorgd!

Super bedankt voor je bestelling, en bedankt voor je review Frank! Hoe kunnen we hier een 10 van maken?!

Leuk kado shoppen, uitstekende service

Leuke, aparte biertjes. Perfect verzonden. Veel mails over de status. Top voor leuke kado’s.

Super bedankt voor je bestelling en bedankt voor je review!

Thanks for the awesome beers

Veel keuze, allemaal biertjes die ik nog niet had, goed voor m’n untapped score! Moest bij ieder mailtje weer lachen. Awesome.

Heey Marloes dat is echt super om te horen!! Daar doen we het voor :) Super bedankt voor je bestelling en je leuke review, tot de volgende!

bijzondere biertjes stuk voor stuk

Super geleverd op de afgesproken dag en voor wie het cadeau was helemaal blij Bijzondere mooie biertjes Leuk dat er op sommige flesjes met de hand geschreven staat door wie het gebotteld is

Super bedankt voor je bestelling en voor je review Corina! Wat fijn dat de bieren in de smaak zijn gevallen! Dat zijn de bieren van Rabauw, neem eens een kijkje :) , zij openen deze maand een nieuwe brouwerij met café in Eindhoven!

Mooie bieren, goed verpakt!

Nadat de bezorging eerst fout ging is het nu goed gekomen!

Snelle verzending, goede verpakking

Mijn bestelling was volgende dag binnen in een goede en stevige verpakking. Bedankt!

Bedankt voor bestelling en je review Roy, hopelijk hebben de bieren ook gesmaakt ;) Tot de volgende!

Super leuk pakket ontvangen

Leuk bier pakket ontvangen met leuke beschrijvingen.

Bedankt voor je bestelling en je review Sanne. Fijn dat je het leuk vond, wij ook ;) Hopelijk hebben de bieren ook gesmaakt!

Super stipt en duidelijk

Geweldig geregeld en top op de hoogte gehouden van m'n bestelling

Bedankt voor je bestelling en je review Jeannet! Hopelijk hebben de bieren gesmaakt! :)

Topper

Mooi verpakt in grote dozen , en via track en tracé te volgen .. De biertjes veilig verpakt en goed verzorgd en bezorgt op de aangegeven datum

Bedankt voor je bestelling en je review Henri! Hopelijk hebben de bieren gesmaakt. Wat kunnen we beter doen om van deze 8 een 10 te maken?! We horen het graag :)

Snelle service en goede communicatie

Bedankt voor je bestelling en bedankt voor je review Bas! Hopelijk tot de volgende :)

Ruime keus uit kwaliteit, en snel

Fantastisch assortiment van bieren van kleinere brouwerijen. Service was snel en de dozen super stevig. Uitstekend!

Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent Joris! Bedankt voor je bestelling en bedankt voor je review. Tot de volgende :)

Het smaakte heerlijk!!!

Zeer goede biertjes

Bedankt voor je bestelling en je review Sarah!

Een fijne site met veel goede biertjes erop

Een goede duidelijke site met een mooi assortiment aan bieren. Heb het verrassings pakket gekocht en was er zeer tevreden mee

Bedankt voor je bestelling en je review Dick! Fijn dat het verrassingspakket in de smaak is gevallen!

Geweldige service met mooie bieren

Snelle levering en een heel ruim assortiment aan bieren. Mooie pakketten voor als je niet kan kiezen of zelf de bieren uitkiezen!

Gelukkig hebben wij daar een handje mee kunnen helpen ;) Bedankt voor je bestelling en voor je review Bart!

Lekkere en ambachtelijke bieren!

Fijne webshop met een leuk assortiment biertjes. Geen standaard assortiment met alleen maar grote merken, juist aandacht voor kleine brouwers.

Bedankt voor je bestelling en je review Peter! En leuk dat je het benoemd dat is inderdaad waar wij voor staan!! :) Proost!

Heerlijk bier!

Leuke website met lekkere bieren, zowel lokaal als algemener! Veel opties en mogelijkheden. Kant en klare pakketten voor liefhebbers, maar ook los. Helemaal top!!

Bedankt voor je bestelling en je leuke review Iris! Super dat het zo bevallen is :)

Erg lekker

Het is erg lekker bier, zeker het proberen waard!!

Bedankt voor je bestelling en je leuke review Lucas! Super dat het zo bevallen is :)

Mooi

Hele lekkere biertjes

Bedankt voor je bestelling en review Noortje! Proost!! :)

Lekkere biertjes, Dikke vette aanrader :)

Lekkere biertjes, veel keuzes :)

Bedankt voor je bestelling en review Ize! Proost!! :)

Geweldige service

Ruim assortiment, goede omschrijvingen

Bedankt voor je bestelling en review Lisa! Proost!! :)

Vlotte levering, mooie communicatie

Cadeaupakket kwam precies op tijd en was voorzien van leuk geschreven instructies die goed aankwamen bij de ontvanger. Mooie shop, mooi assortiment, mooi merk.

Bedankt voor je bestelling en review Anna! Goed om te horen dat alles goed is gegaan en dat je tevreden bent, daar doen we het voor!! :)

Snelle en veilige levering

Flink pakket besteld (24 flesjes) en alles op tijd en in goede staat aangekomen! Ik ben tevreden.

Bedankt voor je bestelling en review Marloes! Goed om te horen dat alles goed is gegaan en dat je tevreden bent, tot de volgende :)

Snel en netjes geleverd

Bedankt voor je bestelling en review Liesbeth!

Super.

Snel. Sneller dan snel. Erg goed verpakt.

Super bedankt voor je bestelling en je review! Ze hebben voor jouw bestelling behoorlijk hard gefietst zie ik ;) Goed om te horen!

Lekkere bijzondere bieren en goed service

Heel goed verpakt in slimme verpakking

Bedankt voor je bestelling en bedankt voor je review Marcel! Goed om te horen dat je blij bent met de verpakking van de bieren. Hopelijk hebben de bieren zelf ook gesmaakt!

Over CraftOnly.nl

- De webshop voor échte craft bieren - Voor liefhebbers, door liefhebbers - Neem een kijkje op onze website: https://www.craftonly.nl/ Onze webshop staat vol met de allermooiste craftbieren en leuke bierpakketten!