Levertijd van twee maanden en vervolgens verkeerde biertjes leveren

Na ruim twee maanden wachten en vele malen de klantenservice gemaild te hebben, vervolgens consensus te hebben bereikt over de biertjes die wij als alternatief willen ontvangen (zware, donkere biertjes). Vervolgens weer wachten en daarna een levering krijgen van veelal blonde en witte biertjes. Als ik medewerker zou zijn van dit bedrijf zou ik mij kapot schamen. Ondanks verzoek tot geld terugstorting uiteraard nog geen geld terug gehad.

Pakket niet ontvangen

Mijn pakket zou geleverd worden met dpd..maar was niet thuis..daarna zou het naar een dpd ophaal punt in de buurt gaan waar ik bericht van zou krijgen..niks ontvangen..en nu het bericht dat het pakket weer retour afzender is...dus dat is heel appart dus kan nog niet oordelen...hopelijk komt het toch nog mijn kant op!?? Vriendelijke groet Dirk

Makkelijk besteld en erg lekker!!

Via de site een Rabaauw pakket besteld. Snelle afhandeling en levering en erg lekkere biertjes!! Zeker aan te raden!!

Lang moeten wachten

Waar er beschreven staat dat het binnen 1-2 werkdagen binnenkomt heb ik 7 werkdagen moeten wachten.

Met de levering was iets niet goed gegaan. Ik had een 6 pack bier besteld, maar een 3 pack bier ontvangen. Na het versturen van een mail is dit direct opgepakt en heb ik het 6 pack bier erbij gekregen. Nette oplossing.

Helaas was mijn bestelling niet meer op voorraad. Toen ik vroeg of ik ook wat anders mocht kiezen met bijbetaling, kreeg ik het product en hoefde helemaal niets bij te betalen. Kortom een topservice

Duidelijke service en kwalitatief bier

Service met bestellen is goed en duidelijk. Daarnaast smaakt het bier goed!

De hoofdprijs voor middelmatige bieren

Ik vind 5 euro voor een blik bier een (te) stevige prijs. De bieren zijn ok, maar zker niet meer dan dat. Een nogal teleurstellende ervaring dus.

Snelle service, snelle reactie op vragen en snelle levering. Bierpakket is overzichtelijk!

Veel keus en snelle levering.

Overzichtelijke site, veel keuze, snelle levering

Super leuk om cadeau te geven!

Ik had voor mijn vriend de adventskalender besteld en het was een grote hit. Hele lekkere en verassende speciaalbiertjes, maar voordat je ervan kan genieten mag je eerst gaan puzzelen welke vakje je mag openen. Veel leuker dan een reguliere adventskalender. Absolute aanrader

Perfecte service

Er was per ongeluk het verkeerde artikel bezorgd. Contact met hen opgenomen en het werd gelijk opgelost. Echt super geregeld.

prima service

Je krijgt idd hele leuke mail als je iets besteld, ik heb ook heel verbaasd gekeken toe ik mijn bestelde bierpakket open maakte en in een hele grote doos slechts 1 blikje bier vond, ik heb direct het contactformulier ingevuld en kreeg dezelfde dag bericht terug, ze zouden het pakket alsnog opsturen en het blikje mocht ik houden. Inderdaad 3 werkdagen later kreeg ik het nieuwe pakket, super opgelost!

Hele mooie adventskalender

Hele mooie adventskalender gekocht voor mijn vriend! Staat mooi onder onze kerstboom en mijn vriend is er blij mee (-:

Impossible to contact, package is not delivered

The site is trustworthy at first glance. I decided to order an advent calendar as a birthday gift. According to our website, my order dated November 21 was supposed to be delivered the next day. When paying, I chose the delivery method DPD. I paid and received letters with a DPD tracking number. No matter how many times I open it, such a package does not exist. Later I received another track from the cyclone and the delivery time was November 22 from 17 to 22. I did not receive anything. I sent an email to their support team - no response. I'm trying to call them - no answer. On the Cyclone website there are no customer numbers or email for communication at all they recommend contacting the sender. Order number - CO19692. It's a shame to write such reviews.

Superservice!

Fijn product, snel verzonden en goede service.

Yeahhh de merry beermas advent kalender ontvangen

Heel gave advent kalender!! Nu nog de kerstboom opzetten ;)

Ontvangen

Beide adventskalenders ontvangen, kan niet wachten tot 1 december :-)

Mooi cadeaupakket - Goede verzenddoos

- Mooi cadeaupakket besteld. - Zat in goede stevige verzenddoos - Was voor mij onduidelijk of prijzen in of excl. statiegeld was, dus misschien een idee om dit vooraf op de site te vermelden (was incl. zag ik bij het afrekenen)

Snel ontvangen, deugdelijke verpakking

Als cadeau een brouw pakket besteld. Snel ontvangen en goed en mooi verpakt

Na wat miscommunicatie toch een snelle levering.

Uiteindelijk de klacht snel opgepakt, en netjes geleverd.

Leuk biet brouw pakket

Echt een leuk bier brouw pakket voor thuis besteld (porter)

goede service

- Ben blij met mijn bierpakket bestelling bij deze webshop - Maandag besteld, dinsdag bij mijn werk afgeleverd - Leuke emails :)

Nog even wachten, maar bestelproces ging gemakkelijk

Ik heb de bier adventskalender besteld (al me 3de jaar). Bestellen ging gemakkelijk, ben erg benieuwd :)

Over CraftOnly.nl

- De webshop voor échte craft bieren - Voor liefhebbers, door liefhebbers - Neem een kijkje op onze website: https://www.craftonly.nl/ Onze webshop staat vol met de allermooiste craftbieren en leuke bierpakketten!