Mooi brouw pakket

Super gaaf brouw pakket met duidelijke instructies. Nu nog een paar weken wachten op het resultaat. Snelle verzending. Duidelijke website en handleiding brouw pakket.

levering ging niet vlekkeloos, maar was snel en goed opgelost.

bestelling duurde iets langer dan verwacht (verzenden in een week i.p.v. een dag), en toen de bestelling aan kwam reed de bezorger weg zonder het pakket af te leveren. In beide gevallen kreeg ik binnen 1 dag reactie en werd er bij de retour zending dezelfde dag nog een nieuw pakket verzonden.

Lekker pils,

leuke collectie nieuwe smaken. maar de verzending deed er net een dag te lang over.

Leuk vaderdag pakket besteld

Voor vaderdag een mooi en niet te duur pakket besteld. Leuke correspondentie, keurige levering en een mooie selectie bieren. Mijn 2de bestelling hier, ga zo door!!!

Producten weet ik nog niet, service kan maar mijn idee beter.

Na een wat ongelukkige levering (mede door leverancier) kwam er een prima oplossing. De levering die ik uiteindelijk binnen kreeg was ik zeer tevreden over. Bedankt!

Brouwpakket besteld

Leuk bier brouw pakket, heb me eerste blond bier gebrouwen :) Nu nog 2 weken wachten om het te kunnen drinken, ben benieuwd. Snelle verzending.

Erg goede service

Mijn pakket zou bezorgd zijn volgens de bezorgdienst maar is nooit aangekomen. Na contact te hebben gezocht met Craft Only kreeg ik een snelle reactie (met zelfs nog excuses dat het lang geduurd had) met de mededeling dat er een nieuw pakket opgestuurd zou worden. Daarna leek er nog iets te zijn misgegaan want er kwam geen verdere reactie of pakket, maar na nog een berichtje had ik twee dagen later het pakket alsnog in huis. De bieren waren ook nog allemaal nieuw en onbekend. Complimenten voor de behulpzaamheid.

Bedankt Tigo voor je review. Fijn dat het alsnog opgelost is en je weer nieuwe bieren hebt kunnen inchecken. Als je nog eens een leuk bierpakket zoekt of zelf eens thuis wilt gaan brouwen, je weet ons te vinden ;) Een fijn weekend gewenst. Groeten team Rabauw

Leuke emails en lekker bier

Naast hun biercollectie hebben ze ook een super tekstschrijver. Geen "gefeliciteerd met uw aankoop", maar heerlijke stukken proza. Goeie afwisseling tussen alle 'corporate email'

Kaartje is lap tekst

De persoonlijke tekst was niet op een mooi kaartje geprint maar op een wit a4-vel. Volgnrdr keer zou ik een andere aanbieder kiezen als je iets als cadeau wil versturen met een persoonlijke boodschap. Verder prima.

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het overbrengen van de persoonlijke boodschap. Ik neem je feedback mee voor eventuele aanpassingen in de toekomst! Groet, Nadia van Craft Only

Overzichtelijke website, gemakkelijk bestellen en snelle levering

Website, bestellen en levering gewoon prima, niks op aan te merken. Een extra compliment voor de mails die je krijgt ter bevestiging van de bestelling en verzending. Daar heeft iemand goed over nagedacht! Kost niks meer en zorgt wel voor een glimlach:) Het bierbrouwpakket ziet er compleet uit.

Jammer

Hier een bier advent kalender besteld. Bij aankomst bleek een of meer flesjes kapot te zijn gegaan waardoor het pakket nat van het bier was. Wat er voor zorgde dat het karton van het pakket slap was. Door het gewicht van de nog wel volle flesjes is het pakket opengescheurd. Zelfs het puzzeltje wat er bij zat heeft het niet overleeft. Erg jammer. Heb direct een mail gestuurd naar [email protected] maar naar 2 dagen nog niks gehoord. Ook een aantal keer geprobeerd te bellen maar helaas krijg ik telkens de voicemail. Uiteindelijk 80 euro betaald voor een troosteloos pakket. Ik snap dat de schuld waarschijnlijk ligt bij DHL omdat ze onzorgvuldig met pakket zijn omgegaan, maar het is vervelend dat er geen contact te krijgen is.

Over CraftOnly.nl

- De webshop voor échte craft bieren - Voor liefhebbers, door liefhebbers - Neem een kijkje op onze website: https://www.craftonly.nl/ Onze webshop staat vol met de allermooiste craftbieren en leuke bierpakketten!