Jammer

Hier een bier advent kalender besteld. Bij aankomst bleek een of meer flesjes kapot te zijn gegaan waardoor het pakket nat van het bier was. Wat er voor zorgde dat het karton van het pakket slap was. Door het gewicht van de nog wel volle flesjes is het pakket opengescheurd. Zelfs het puzzeltje wat er bij zat heeft het niet overleeft. Erg jammer. Heb direct een mail gestuurd naar [email protected] maar naar 2 dagen nog niks gehoord. Ook een aantal keer geprobeerd te bellen maar helaas krijg ik telkens de voicemail. Uiteindelijk 80 euro betaald voor een troosteloos pakket. Ik snap dat de schuld waarschijnlijk ligt bij DHL omdat ze onzorgvuldig met pakket zijn omgegaan, maar het is vervelend dat er geen contact te krijgen is.

Kleine brouwerijen en een goede klantenservice

Ik heb hier voor de eerste keer besteld en heb ervaren dat ze een erg goede klantenservice hebben. Ik heb 1 ander bier ontvangen dan besteld en dit is heel netjes opgelost door het goede bier met een extra bier alsnog na te zenden. Dus een snelle en goede klantenservice!

Super makkelijk besteld en snel geleverd.

Ik had een bierpakket als kado besteld. Dit ging super makkelijk. Een account aan maken is niet nodig. De biertjes waren de volgende dag geleverd. Helemaal top.

Gave adventskalender!!

Gisteren mijn kalender al ontvangen!! Kan niet wachten tot december!!

Leuk idee, goede communicatie!

Nadat ik in mijn vorige recensie heb geschreven is er een stroomversnelling ontstaan. Er is een zeer goede en vriendelijke klantenservice! Ook is het pakket inmiddels al lang en breed, ongeschonden binnen gekomen. We gaan hier van genieten! Bedankt craft only, tot de verbeelding volgende keer!!!

Betrouwbaar en snelle levering

Al verschillende keren bij deze webshop besteld. Bieren worden snel geleverd in een stevige doos, ga zo door!

Benieuwd naar mijn adventskalender

Net een pre-order geplaatst voor de adventskalender, heel benieuwd! Duidelijke website en leuke bieren (die ik niet op andere websites kan vinden).

Mooi samengesteld pakket met snelle levering!

origineel bier voor een vogelliefhebber

Bird Brewery wat een geweldig mooi en leuk pakket. En wat een geweldige etiketten.

Mooie pakketten keurig bezorgd

Duidelijke beschrijving van de pakketten, makkelijk besteld. Bijzondere bieren. Snelle beantwoording van mijn vraag via de mail.

Hi Ruud, Bedankt voor je review! Super leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons. Daar doen we het voor :) Hoe kunnen we in de toekomst van een mooie 8 een dikke 10 maken? We zoeken nog naar manieren om mensen die bij ons een bestelling te plaatsen een echt wow-gevoel te geven. Cheers, Joyce

Mijn breekbare bestelling was de volgende dag al, stevig verpakt en onbeschadigd, in huis

Niets op aan te merken!

Bestelling snel verstuurd en alles nog heel. Meer wensen had ik niet ;)

Pakket nog steeds niet geleverd. UPDATE: Alles hersteld.

Op site staat, voor 14.00 besteld = morgen in huis. Op 11 augustus na 14.00 besteld dus verwachting was op 13 augustus geleverd ongeveer. Inmiddels 20 augustus, is het pakket enkel maar aangemeld bij de koeriersdienst. Achteraan gemaild op 18 augustus en zou op de hoogte worden gehouden maar nog niks weer vernomen. UPDATE: Blijkbaar was het pakket zoek geraakt bij de transporteur. CraftOnly heeft keurig een nieuwe verstuurd en deze is netjes aangekomen.

Ruime keuze en geweldige service

Ruim en divers aanbod van bijzondere biertjes. Goede en vriendelijke service, er waren problemen bij de leverancier met het versturen van het pakket, dit is heel goed opgelost.

Lekker bier, snel geleverd

Het bier werd na 2 dagen al bezorgd. Een van de biertjes die ik had besteld was niet meer op voorraad. Hierover werd ik gebeld en ik kreeg een lekker alternatief toegestuurd.

Super snel geleverd, toppers

Als bedankje naar een vriend een tweetal pakketten laten bezorgen. Ging super snel, nu alleen nog samen opdrinken!

Wanneer Dhl het laat afweten neemt dit bedrijf meteen zijn verantwoordelijkheid, en verstuurd het een nieuw pakket, en dankzij een extra biertje wordt ook het ongemak vergoed!

Zeer leuke bieren

Veel keuze uit bijzondere bieren. Leuk samengestelde pakketten en ook nog schappelijk geprijsd. Bezorging was ook top!

Unieke bieren en prima webshop

Snel en netjes bezorgd, prima afhandeling van de bestelling

Perfecte afhandeling en precies op tijd

Heerlijk wit bier voor ons besteld en binnen 2 dagen in huis Het kan niet beter

Twee pakketten in één doos ontvangen

Ik heb twee bierpakketten besteld met het idee deze als twee losse pakketten aan te beiden aan twee verschillende personen. Helaas kreeg ik één grote doos met daarin de biertjes van beide pakketten bij elkaar verpakt. Niet heel praktisch. Bezorging verder prima en de biertjes zelf heb ik nog niets over te melden aangezien die niet voor mij zijn.

Goed verpakt, leuke collectie samengesteld

Goed! Voor herhaling vatbaar!

Ontdekkingsreis

Mijn bestelde pakket voelt als een ontdekkingsreis naar het lekkerste biertje Sam

Goed verpakt. Lekker bier.

Een groot pakket gekocht. Lekkere bieren. De enige opmerking die ik heb zou om nog meer verschillende brouwerijen in het pakket te doen. Dat maakt de proeverij leuker. Verder was alles prima!

Prima. En mijn man is steeds verrast dat het, voor hem, onbekende biertjes zijn.

Prima.

Over CraftOnly.nl

- De webshop voor échte craft bieren - Voor liefhebbers, door liefhebbers - Neem een kijkje op onze website: https://www.craftonly.nl/ Onze webshop staat vol met de allermooiste craftbieren en leuke bierpakketten!