Snel en gemakkelijk

Het kiezen van een leuk cadeau is nu wel erg gemakkelijk.

Prima bier!

Fijne ervaring, alleen de dag erna wat minder..

Geweldige klantenservice, snelle respons en samen kwamen we uit tot een goede oplossing!

Erg goed

Goede productkeuze en eenvoudig afrekenproces

Prima, producten en levering

Ervaring goed

Goed verpakt

Snelle goede levering

Goede snelle service

Bedankt voor je positieve review, Arno! Fijn dat het je is bevallen om te bestellen bij CraftOnly.nl :) Cheers, Joyce

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Uiteindelijk bezorgd

Pakket was eerst niet geleverd, na contact opnemen een nieuwe bestelling gekregen met wat extra's erbij. Erg blij met de service!

snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering! Ook wordt je heel goed op de hoogte gehouden van de levering. Met een leuke dosis humor. Ga zo door en bezorg iedereen maar een glimlach.

Bedankt voor je positieve review Ton! Leuk om te horen :) Proost!

Lekker!

Snelle bezorging en lekkere biertjes!

Dit was de eerste keer

Goede en snelle service

Leuke acties, lekkere biertjes en goede service! :) Voor elke gelegenheid een passend cadeau

Leuk, maar niet perfect

Bier matchte niet met opgegeven soorten bieren waardoor onduidelijk was wat de kenmerken van het bier was. Tevens waren ook 3/5 bieren IPA. Uitleg per bier mag uitgebreider (was erg summier).

Netjes en goed

Het was netjes verpakt het was een kado De persoon was er blij mee

geweldig

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Bestelling was goed aangeleverd bij DHL, maar daar ging het niet goed. Na contact te hebben gehad, keurig en snel opgelost. TOP-service !

Middelmatige adventskalender

Ik vond de adventskalender niet fenomenaal :-) Gelukkig kom ik uit België en waren alle bieren nieuw voor mij, maar er zaten al bij al geen bovengemiddelde bieren tussen. Bovendien komen niet alle bieren die in de box zitten overeen met de bieren die je te zien krijgt bij het scannen van de QR code. Zo zat bijvoorbeeld de Hooglander IPA bij mij in de box, terwijl de app aangaf dat het die dag de Hooglander Milk Stout was. Ook enkele kleine foutjes in de info die je ziet na het scannen van de QR code, zoals foute alcoholpercentages. Ik kocht de box met €20 korting en dan is het prijs/kwaliteit net oké. Voor de volle prijs had ik er toch wel spijt van gehad :-)

Snelle en goede levering met verrassende biertjes

Iden

Mooie pakket

Snelle levering en een goede keuze aan biertjes.

Blij

De bestelling is goed aangekomen. De biertjes zijn goed in de smaak gevallen. Al met al tevreden.

Goede snelle service.. Aandacht in de communicatie gestoken; leuke mail opbouw :)

Ik heb het pakket 2x ontvangen.

Gemaild maar nog geen reactie.

Over CraftOnly.nl

- De webshop voor échte craft bieren - Voor liefhebbers, door liefhebbers - Neem een kijkje op onze website: https://www.craftonly.nl/ Onze webshop staat vol met de allermooiste craftbieren en leuke bierpakketten!