Bedrijf is goed, maar zeer slechte koeriersdienst (lokaal)

Bestelling gaat erg vlot en makkelijk en al zeer snel bericht binnen dat het was afgegeven aan de koeriersdienst (fietskoeriers). Fietskoeriers presteert het vervolgens om 3 dagen achter elkaar het pakket niet te leveren omdat het helaas niet meer paste in de route van de koerier (tip voor ze: neem fatsoenlijke planningssoftware, zodat je leveringen die vorige dag niet zijn gelukt in ieder geval in de volgende dag alsnog vroeger op de route plant!) Uiteindelijk op kerstavond 2 minuten voor sluitingstijd wederom bericht dat het niet ging lukken om af te leveren. Na kerst ook contact gehad met CraftOnly en ik begreep dat zij er ook een beetje geschrokken van waren. En ook al verwachtte en hoefde ik verder niets als compensatie (op 25e zelf maar nog last-minute iets in elkaar weten te 'brouwen' als kado), kreeg ik alsnog netjes een kleine goedmaker van ze (wat absoluut gewaardeerd wordt ook al lag de frustratie en ergernis deze keer volledig bij de lokale fietskoeriers in Almere). (om het verhaal nog mooier te maken, maandag na kerst alsnog niet gelukt om af te leveren, maar op dinsdag28 december stond er dan toch iemand voor de deur met een pakket en in eerste instantie een ontzettend blij gezicht. Toen ik de koerier duidelijk maakte dat het nu wel een beetje te laat was, ging dat gezicht meteen naar een ander uiterste en ik mag hopen dat niet elke klant zo benaderd wordt). Uiteindelijk dus ook de review nu aangepast en ik zou CraftOnly wel aanbevelen, maar ik wil het liefste niet meer de lokale fietskoeriers willen gebruiken bij een volgende bestelling.

Goede service vooraf, netjes afgeleverd en goede info bij ontvangst

Via chat goed geholpen de juiste keuze te maken, daarna goed en op een plezierige manier op de hoogte van de levering en bij het openen nog een briefje hoe/wanneer het bier herbestemming te drinken.

Een goede service ook in de drukke tijden

Tussen kerst en oud een nieuw een mooi blond bier pakketje voor mij zelf besteld. Ik had hier alvorens wat vragen over die ik kon stellen via de chat en hier kreeg ik verassend snel reactie op. Kortom faire prijs en een fijne service.

Aanrader!

Hele fijne webshop met veel keuze. De medewerkers denken met je mee, zijn heel vriendelijk en oplossingsgericht (met extra dank aan Joyce en Tim!) CraftOnly is ook gericht op zakelijke klanten, erg fijn! Inmiddels twee keer borrelpakketjes besteld voor teams binnen ons bedrijf.

Dikke prima

Snelle levering en product is zoals verwacht.

Goed verpakt

Goede en snelle levering

Precies zoals aangegeven online, correcte en snelle levering

Fout door DHL, maar goed opgelost

Helaas ging het fout bij DHL, waardoor mijn bestelling nooit aangekomen is op tijd voor kerst. Daar kunnen jullie niks aan doen, maar jullie hebben toch een goede oplossing bedacht. Pakket is retour gegaan en ik kreeg als compensatie een klein bier pakketje! Super blij mee :-) Ga zo door. Ik zal snel weer eens wat bestellen en hopen dat DHL er nu geen potje van maakt!

Na contact met de servicedesk heel behulpzaam en naar wens geholpen

Bedankt voor je review Erik en fijn dat de klantenservice goed heeft geholpen :) Proost!

Goede biertjes

Ik vind de biertjes erg lekker. Ze zijn goed van smaak en de adventcalender is goed samen gesteld qua biertjes

Bedankt voor je review Roy! Fijn dat de biertjes zijn bevallen en dat de adventskalender in de smaak valt ;) Tot de volgende en proost!

Miscommunicatie met bezorgdienst, goed opgelost

Miscommunicatie met bezorgdienst, goed opgepakt door CraftOnly

Bedankt voor je review Menno en fijn dat alles goed is gekomen :) Groeten en proost!

persoonlijke service

na de bestelling in een drukke periode, toch een snelle levering met duidelijke mails

Fijn dat alles soepel is verlopen Iris, bedankt voor het compliment en de mooie review! Groeten en proost! :)

Top Bieren en snelle bezorging

Fijne service en lekker bier

Bedankt voor je positieve Review Teun! Fijn om te horen dat de bieren zijn bevallen ;)

Top opgelost

Pakket besteld nog niet gekregen zouden opnieuw worden afgestuurd, binnen twee dagen gelukt met vier bonus biertjes. Daar ook word je dan blij van. De bezorgdienst heeft de tweede ook dan wel beschadigd aangeboden ik was niet thuis anders had ik het terug laten sturen zoals afgesproken. Na telefonisch contact de coulance is enorm. Top bedankt ik zal jullie aanbevelen.

Bedankt voor je review Marco. Volgens onze gegevens is deze opgelost en heb jij je pakket ontvangen. Wij hebben hierover contact opgenomen. Laat graag weten als wij nog iets voor je kunnen doen!

De producten waren er snel maar niet in de juiste verpakking.

De producten waren op de foto individueel ingepakt. Dacht dat ik 2 goede kerstkado's had. Nu moet ik zelf nog een verpakking zoeken voor de 2 kado's. Als het niet individueel wordt verpakt zet het dan niet op de foto neer. Het ging over de proeverijen

Bedankt voor je review Patrick en dat is een terecht punt! Bedankt voor de tip, daar gaan we zeker aan denken. Groeten, en proost!

Top!!

Volgende keer achter de blikken even Papier ofzo doen. Kun je de blikken er wat beter uithalen.

Bedankt voor je Review en de tip Patrick! Geniet van de bieren en proost!

tevreden

Levering kwam helaas niet op tijd binnen, maar na contact gehad te hebben zijn ze wel met een leuke oplossing gekomen.

Bedankt voor je review Sander! Fijn dat het opgelost is zo :)

Ze geven om hun klanten

De box viel iets tegen door beschadiging van de pakketservice. Dat deed niet onder voor de kwaliteit en diversiteit van de biertjes. Dat de doos dus niet in goede orde was aangekomen en beschadigd, namen ze heel serieus van craftonly. Ze namen persoonlijk contact met me op om te informeren hoe en wat. Dat vond ik zo netjes van ze. Dat is er echt zijn voor je klanten. Voor mij is dit meer dan een goede reden om volgend jaar weer een bier advent kalender bij dit bedrijf te bestellen. Ze pakken negetieve feedback serieus op en maken het uiteindelijk tot meer dan een positief gevoel en ervaring. Complimenten!

Snel en goed geleverd.

Zie boven

Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat alles vlot is verlopen :)

Volwaardig

Volwaardig product. Niet alle bier is even lekker maar wel veel variatie om ze allemaal te proberen. Top voor een bierliefhebber.

Bedankt voor je positieve review Alice! Veel plezier ermee en proost!

Super pils, goeie service!

De biertjes zijn zorgvuldig uitgezocht, zeer divers en enorm lekker. Echter was de kwaliteit van de verpakking wat fragiel, wellicht door het transport van de zware doos. Hierover contact opgenomen met Craft Olny, en dit heeft met zeer sportief opgepakt, en heel netjes hersteld. Super service!

Bedankt voor je review en de tips Michiel! Ik heb je een mail gestuurd over hoe we dit op kunnen lossen!

Bedankt voor je positieve review Pim! Proost!

Uitsteken en betrouwbaar

Na wat problemen met de bestelling is het helemaal goed gemaakt. Fantastisch paket ontvangen met extra's als goedmaker voor de latere levering. Bedankt hiervoor

Bedankt voor je review Antoon! Heel vervelend dat je je product nog niet ontvangen hebt. Mijn collega heeft dit met je opgepakt, deze heeft onderweg vertraging opgelopen. Wij hebben je een nieuw pakket opgestuurd, hopelijk ontvang je deze snel!

Snel en lekker

De bieradventkalender is volgens de gegeven informatie verzonden. Elke dag een vakje openen om een bijzonder biertje erin te vinden, is steeds weer een cadeautje.

Super leuk cadeau alleen even uitkijken dat je geen alcoholist word hahaha

Ridderplein 33 5421 CX Gemert

08500 22202

Over CraftOnly.nl

- De webshop voor échte craft bieren - Voor liefhebbers, door liefhebbers - Neem een kijkje op onze website: https://www.craftonly.nl/ Onze webshop staat vol met de allermooiste craftbieren en leuke bierpakketten!