Super lekker bierpakketten

Als liefhebber heb ik ruime keuze en krijg goed advies van de bierspecialist Tim. Dat worden lekkere feestdagen.

Gewoon super

Echt een leuk cadeautje voor mijn man gekocht.. bier adventskalender. Valt goed in de smaak hij is er blij mee. Verzending ging snel gelukkig want was beetje laat.

Goed geholpen!

Een klein probleem ervaren met levering door DHL. Toen de medewerker van Craftonly hiervan op de hoogte gebracht was, kreeg ik meteen een persoonlijk telefoontje. Nieuw pakket werd dezelfde dag nog opgestuurd. Ben heel prettig geholpen!

Alles is fijn opgelost

Er was een pakket verdwenen waardoor ik te laat mijn kado binnen had. Maar ik werd meteen gebeld na aanleiding van mijn mail en ze hebben meteen een nieuw pakket gemaakt voor me plus een tegemoetkoming voor de overlast. Echt heel fijn dank je wel craft.

Bedankt voor je positieve review Anke! Fijn dat alles is opgelost, proost!

Onhandig en onbeleefd

Ik kan niet beoordelen of de biertjes lekker zijn. Ik had 3 bier pakketten besteld die werden geleverd in 2 verschillende dozen. Echt onhandig als je 3 pakketten als cadeau wilt geven aan 3 verschillende personen. Daarnaast was de bezorger extreem onbeleefd. En hij wilde de 2 dozen niet bij de voordeur afleveren.

Bedankt voor je review Hans. Vervelend dat je niet tevreden bent met de levering van je bierpakket. Dat vinden wij ook heel jammer. Ik heb je een bericht gestuurd om dit samen op te lossen!

perfecte advent.

Een super gave advent, vooral voor de mannen natuurlijk. maar het was wel jammer dat er sommige al open waren voor je de doos open deed. Voor de rest een prima exemplaar.

Alles prima verlopen

Alles prima verlopen

Bedankt voor je positieve review Marc! Proost!

Snelle service. Goed verpakt. Leuk pakket met grappig briefje

Bedankt voor je review Astrid! Ook leuk dat je onze communicatie kunt waarderen ;) proost!

Teleurstelling perfect opgelost

Na een teleurstelling bij de eerste bestelling alle respect voor de mensen bij craftonly de oplossing was perfect en de biertjes heerlijk.

Bedankt voor je review Mike! Mooi dat alles nu naar wens is en dat de bieren smaken ;) Proost!

Leuk en variërend aanbod aan bieren en zeer klantvriendelijkheid personeel!

Vriendelijk personeel en snel duidelijk antwoord op vragen! Mooie samengestelde bierpakketten.

Bedankt voor je positieve reactie Milou!! Fijn dat je blij bent met onze service :) Tot de volgende

2 boxen van 10 flesjes niet in 1 doos verpakken. Zo kan ik het niet kado geven aan 2 mensen.

Bedankt voor je review Luuk! Wij verpakken deze bieren samen om onnodige verpakking te besparen en zo zorgen we dat het pakket in één keer bij je geleverd wordt. Toch bedankt voor de tip, hopelijk hebben de bieren gesmaakt!

Goede bieren,snelle levering en goed verpakt

Goede bieren,snelle levering en goed verpakt

Bedankt voor je positieve review Richard! Proost en tot de volgende! ;)

Mooie Prijs

Ik had met een blackfriday 10 biertje voor 19,95 inclusief verzendkosten. Dit waren lekkere biertje

Bedankt voor je review! Fijn dat de bieren gesmaakt hebben :)

Er zaten een aantal dubbele bieren in mijn pakket en bier dat niet bij het seizoen past Contact gehad, en super opgelost. Nog steeds een aanrader

Bedankt voor je review Roelof! Ik heb je een mail gestuurd om dit op te lossen!

kei goede service

erg behulpzaam ondanks dat ik zelf een grote fout had gemaakt

Bedankt voor je positieve review Chris :) Gelukkig is alles goed gekomen en hopelijk smaken ze goed :) Proost!

Prima aflevering conform toezegging

Nu nog proeven vanaf 1 december. De eerste staat koud voor morgen

Bedankt voor je bestelling en je review Jos! Proost!

Mooi adventskalender, alleen jammer dat ie in de doos moet blijven

Ik heb voor mijn vriend een bier adventskalender besteld. Hij zag er heel mooi uit, maar het is jammer dat ie in de doos moet blijven. Toen we deze in ontvangst namen dachten we namelijk dat deze overall verpakt was en dat we deze dus uit de doos konden halen. Dus doos eraf gehaald, blijkt het niet overal verpakt te zijn rondom en kijken we de onderkant en zijkanten tegen lagen karton aan.. Dat is erg jammer. Als ik het dan vergelijk met de Beery christmas adventskalender van Hopt.nl (die heeft hij ook) dan vind ik diet toch mooier en beter omdat deze rondom geheel feestelijk verpakt is! Dus vandaar een voldoende voor de bieren, maar de verpakking had zeker beter gekund voor de prijs die je betaald!!

Bedankt voor je reactie Sharon! Jammer dat het pakket niet helemaal naar wens was. Een doos zoals die jij noemt, is ook onze droom en wij hopen dat we dit volgend jaar ook aan kunnen bieden. Bedankt voor de tips en hopelijk smaken de bieren er niet minder om ;)

Mooie bieren en kernachtige reclame/marketing

Toegewijd, to the point en enthousiast. Kende het bedrijf nog niet maar positief verrast door producten en aandacht.

Bedankt voor je mooie woorden Siemen! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk gaan de bieren ook smaken. Proost en tot de volgende! :)

Prima, service is snel en goed

Voor mijn bedrijf 6 adventkalenders besteld via een excel sheet met adressen. Bestelling kende wat haken en ogen maar is snel door team gecorrigeerd. Mooie bieren en zie ernaar uit ze te proeven.

Bedankt voor je mooie bestelling Roger! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Proost en tot de volgende! :)

Mooie doos met bier (hoop ik).

Snel geleverd, mooie stevige verpakking. Nu een kwestie van tijd om dag voor dag de kalender op te gaan maken. Benieuwd naar de inhoud!

Bedankt voor je review Albert! Mooi dat het pakket in de smaak valt! Proost! :)

Zeer positief!

Ik had voor mijn zoon een bier kalender besteld en de doos werd helaas beschadigd. Na een mailtje werd dit gelijk snel opgepakt en werd mij kosteloos een nieuwe doos opgestuurd. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam ! Ik kreeg zelf een paar extra biertjes voor het ongemak. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Leuk cadeau, uitvoering kan wat beter

Ik heb dit pakket cadeau gegeven aan mijn vriend. Toen hij het uitpakte was nr 16 al open gescheurd, door de levering helaas. Ook staat er als optie tekst voor de ontvanger, ik dacht dat er een kaartje bij zou zitten met tekst van mij. Maar dit was op de pakbon... Dat was voor mij dus niet duidelijk.

Bedankt voor je review Anne, jammer dat je niet helemaal tevreden bent! Ik stuur je een bericht en hopelijk kunnen we het samen oplossen!

De ontvanger was er van onder de indruk!

Bedankt voor je bestelling en je review Bert! Goed om horen dat het in de smaak valt :)

Leuke verrassende bieren bezorgd door de fietskoerier

Afwisselende bieren.

Bedankt voor je review Bert! Geniet van de bieren en proost!

Goede kwaliteit voor scherpe prijs

Prima bieren voor een mooie prijs. En een vlotte bezorging.

Bedankt voor je positieve review Rick! Tot de volgende en proost :)

Ridderplein 33

5421 CX Gemert

08500 22202

Over CraftOnly.nl

- De webshop voor échte craft bieren - Voor liefhebbers, door liefhebbers - Neem een kijkje op onze website: https://www.craftonly.nl/ Onze webshop staat vol met de allermooiste craftbieren en leuke bierpakketten!