2 maanden verder en nog niks ontvangen
Mooie set en zeker de prijs waard. Mijn kind vond het erg leuk. Het zou alleen nog leuker zijn als er iets extra’s voor het kind bij zat, zoals stickers of een klein kleurboekje, zodat het echt als een speciaal cadeautje voelt. Boeken kunnen immers altijd uit de bibliotheek geleend worden. Met zo’n extraatje wordt de ervaring nog bijzonderder voor kinderen.
Beste Mona Bedankt voor je lieve woorden en je fijne feedback! Wat leuk om te horen dat je kind zo enthousiast was over het pakket. Ieder pakket heeft weer een andere samenstelling, dus er zullen zeker ook nog doe-boekjes, leesboekjes en andere leuke verrassingen voorbij komen. We hopen jullie nog heel lang blij te mogen maken met onze pakketten! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Ik heb nooit wat ontvangen en ik krijg ook mijn geld niet terug. **********!
Beste Afiya, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt, dat begrijpen we heel goed. We hebben je een e-mail gestuurd om dit netjes met je af te handelen en kijken daar graag samen met je naar. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Je besteld proefpakket en zegt geen abonnement te willen maar wordt maand erop gewoon van de rekening afgeschreven
Beste Ria, Wat vervelend om te lezen dat dit zo is gelopen, dat begrijpen we heel goed. We hebben het abonnement direct voor je stopgezet, maar zagen dat er nog een tweede account actief was. Deze hebben we inmiddels ook voor je beëindigd. We hebben je hierover een e-mail gestuurd om dit samen netjes op te lossen en zien je reactie daar graag op terug. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken via [email protected]. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Wij hebben nu 3 maanden opzitten, en hebben zeker verlengd!!! Het is het leukste pakketje van de maand voor mijn kinderen en ze herkennen zelfs de leuke, kleurrijke doos vol verrassingen. Er zit voor ieder wat wils, een kleurboek, leesboek, prentboek, heel erg leuk! Zelfs als mama wordt ik er enthousiast van. Ik raad het zeker iedereen aan!!!!
Beste Christina, Bedankt voor je lieve woorden, wat leuk om te lezen! Geweldig dat de kinderen de doos al herkennen en zo enthousiast zijn over de variatie in de pakketten. Dat is precies waarvoor we het doen! We hopen jullie nog lang blij te mogen maken met onze boekjes! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Super geholpen bij het instellen van de boeken pakketten van onze 3 kleinkinderen dat binnenkort het in de brievenbus bezorgt bij de kinderen.
Beste Carla, Wat leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen bij het instellen van de boekenpakketten voor je kleinkinderen, dank je wel voor je mooie review! Daar zijn we natuurlijk voor 😊 We wensen jullie heel veel leesplezier toe! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Misleidende informatie. Ik dacht een proefpakket te bestellen en het blijkt nu dat ik een abonnement heb afgesloten? Chapeau om zwangere dames op te lichten. Ik heb meteen een email gestuurd om het op te zeggen, hopelijk is het daarmee klaar.
Beste Astrid, Bedankt voor je feedback. Bij het bestellen van een proefpakket wordt inderdaad automatisch een flexibel abonnement gestart. Dit abonnement is op ieder moment eenvoudig op te zeggen via de online omgeving of per mail. We zien dat we hierover al contact met je hebben gehad via e-mail. Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we het uiteraard graag en helpen we je verder. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Leuke boekjes, wel wat veel nu kind naar school gaat daarom komen ze nu ook alleen in de vakantie als het goed is. Voor kindjes die nog niet op school zitten is het een aanrader
Beste Nikki, Bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te horen dat de boekjes goed zijn bevallen en dat het aanpassen van de frequentie naar de vakantiefrequentie goed is gelukt. We wensen jullie nog heel veel leesplezier toe! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
2 van de 4 zijn goed maar de strips en doeboek is te kinderachtig mijn dochter is 13 en leest alleen de leesboeken
Beste Yildiz, Bedankt voor je feedback. Onze oudste leeftijdscategorie loopt tot 8–12 jaar, dus dat kan verklaren waarom de strips en doeboeken minder goed aansluiten bij je dochter van 13 jaar. We begrijpen dat dit daardoor minder goed bij haar interesses past. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons altijd bereiken via [email protected] . We helpen je graag verder. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Mijn kleinkinderen beleven veel plezier aan de pakketten. Een leuke verrassing elke maand. Het retour zenden van een teveel verstuurd pakket moet je betalen bij postnl dat is jammer en niet klantvriendelijk.
Beste Komenke, Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je kleinkinderen veel plezier beleven aan de pakketten en dat het elke maand een leuke verrassing is! Wat betreft het retourneren: dit kan kosteloos wanneer het pakket via een PostNL-brievenbus wordt teruggestuurd in plaats van via een PostNL-punt. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je ons altijd mailen via [email protected] , dan kijken we graag samen met je naar een passende oplossing. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Prijs-kwaliteit is prima. Niet helemaal geschikt voor de leeftijd maar prima.
Beste Harvey, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je de prijs-kwaliteitverhouding als goed ervaart. Mocht je vragen hebben over de leeftijdscategorie of dit samen met ons willen bekijken, dan kun je ons altijd mailen via [email protected] . We helpen je daar graag verder mee. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Ik had men pakket opgezegd voordat ik het pakket binnen had. Uiteindelijk ontvangen, boekjes waren heel leuk voor die prijs 4 boeken. 2 boeken waren educatief en 2 leesboekjes. Erg leuk en leerzaam. Nadien toch contact opgenomen met klantenservice, ze reageren heel snel wil 2 keer per jaar boeken bestellen voor zowel men zoontje als men dochtertje. Zo hebben ze plezier in de zomer en in de winter. Top ze denken goed met je mee. Hoop dat ze er veel plezier aan hebben de komende tijd. Groet Mama
Beste Samira, Wat fijn om te horen dat je de boeken leuk vond en dat je de service als prettig hebt ervaren, dank je wel voor je mooie review! Dat is precies waarvoor we het doen! We wensen jullie nog heel veel plezier met de boeken en hopen jullie nog lang blij te mogen maken met onze pakketten! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Leuke boekjes , mijn dochter was heel blij ,
Beste Sanne, Bedankt voor je lieve review! Wat fijn om te horen dat je dochter zo blij was met de boekjes! Dat is precies waarvoor we het doen. We wensen jullie nog heel veel leesplezier! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Afgelopen vrijdag kwam het proefpakket binnen. Onze kleindochter is bijna twee en verzot op 'boekies'. Haar gezicht sprak boekdelen. Omdat ze nog niet echt leest, hebben we toch gekozen voor een halfjaarlijks abonnement, maar dat kan later nog veranderen.
Beste Emmy, Wat super leuk om te horen hoe je kleindochter reageerde op de boekjes, dank je wel voor je mooie review! Dit is precies waarvoor we het doen. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij willen, dan kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected] . Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Leuk, dacht ik, een proefpakket boekjes voor mijn nog ongeboren zoon! Als het bevalt kan ik na zijn geboorte altijd nog een abonnement afsluiten. Ik vond het echter niet duidelijk dat ik bij het aanmelden voor het proefpakket direct een abonnement had afgesloten. Het bleek lastiger dan ik dacht om het abonnement weer stop te zetten, ik heb hier dan ook de nodige mails aan het algemene info mailadres aan gewijd (die ik elke keer terugkreeg met de boodschap 'kan niet worden bezorgd'). Toen ik nogmaals contact via telefoon probeerde op te nemen, kreeg ik via het bandje te horen dat ik naar een ander mailadres kon mailen. Hierna kreeg ik redelijk vlot reactie van een medewerker, heb ik het proefpakket met boekjes ontvangen en is mijn abonnement nadien keurig stopgezet. Wat mij betreft een superleuk initiatief om meer boekjes (voor) te lezen, maar de communicatie cq klantenservice kan echt een stuk beter. De boekjes zijn overigens erg leuk, daar heb ik niets op aan te merken!
Beste Anne, Bedankt voor je feedback. Bij het bestellen van een proefpakket wordt er automatisch een flexibel abonnement gestart. Dit is altijd eenvoudig opzegbaar via de online omgeving of per mail vanaf het moment dat de inloggegevens zijn ontvangen. We zien dat het inmiddels is gelukt om het abonnement op te zeggen. De e-mail die het beste bij ons aankomt is [email protected]. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, dan helpen we je graag verder. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Originele beoordeling
Leuk, dacht ik, een proefpakket boekjes voor mijn nog ongeboren zoon! Als het bevalt kan ik na zijn geboorte altijd nog een abonnement afsluiten. Helaas blijk ik nu al een abonnement te hebben afgesloten, ik vond dit niet helemaal duidelijk bij het aanmelden voor het proefpakket. Ik heb dus direct gemaild dat ik hier nog geen gebruik van wens te maken, maar de mail kan niet worden bezorgd (het algemene info mailadres). Geen idee dus of dit goed verwerkt gaat worden en of ik dus onverhoopt toch al aan dat abonnement vastzit! Al met al erg onduidelijke communicatie. Wat mij betreft een superleuk initiatief om meer boekjes (voor) te lezen, maar ik ben hierdoor helaas afgeknapt. Mocht iemand van Kwebbel Kinderboeken dit lezen, ik kom graag in contact om het abonnement te annuleren!
Beste Anne, Bedankt voor je feedback. Bij het bestellen van een proefpakket wordt er automatisch een flexibel abonnement gestart. Dit is altijd eenvoudig opzegbaar via de online omgeving of per mail vanaf het moment dat de inloggegevens zijn ontvangen. We zien dat het inmiddels is gelukt om het abonnement op te zeggen. De e-mail die het beste bij ons aankomt is [email protected]. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, dan helpen we je graag verder. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Mijn lieve kleindochter van 3 is helemaal gek op boeken, met haar mama en papa gaat ze elke week naar de bieb. Ze kiest dan zelf haar boekjes uit en neemt elke week een stapel mee naar huis. Thuis heeft ze al een kleine bieb van eigen boekjes. Mijn eigen dochters zijn ook boekenwurmen, toen zij klein waren hadden zij een abonnement op leesleeuw via school. Toen ik via een actie kon kiezen uit een aantal dingen; zat er ook kwebbels tussen. Het pakket kwam net een paar dagen voor haar 3de verjaardag binnen; ze was zo blij met de boekjes dat ze geen oog meer had voor iets of iemand anders. Mijn verjaardagscadeau was dan ook een abonnement voor heel jaar op Kwebbels. Wat een fantastisch idee, mijn kleindochter is er in ieder geval ontzettend blij mee. Bedankt lwebbels
Beste Ilse, Bedankt voor je lieve woorden, wat geweldig om te lezen! Wat bijzonder dat je kleindochter zo dol is op boeken en dat ze zo blij werd van het pakket dat ze er helemaal door werd afgeleid. Ook heel mooi dat je het abonnement als verjaardagscadeau hebt gegeven. We zijn ontzettend blij om dit te horen en hopen jullie nog heel lang blij te mogen maken met onze pakketten! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Wij kregen twee boeken. De andere twee waren tijdschriften. Dat valt mij tegen van een boekenpakket. Niet voor herhaling vatbaar
Beste Kim, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat het pakket niet aan je verwachtingen voldeed, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We kijken graag samen met je naar een passende oplossing. Je kunt ons hiervoor bereiken via [email protected] . Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Ik had een proefpakket besteld, daarna ontving ik een e-mail waaruit blijkt dat er direct een abonnement is afgesloten. Dit was niet mijn bedoeling en ik zag ook nergens staan dat er gelijk een abonnement afgesloten zou worden. Toen heb ik een mail gestuurd, maar ik moest 3 weken wachten op inloggegevens om daarmee op te kunnen zeggen. Boekjes ontvangen maar vind ik niet leuk en ouderwets. Niet afgestemd op de aangegeven leeftijd van 0+ maar ik ontvang boekjes vanaf 12 mnd+ en ook niet afgestemd op een meisje zoals je kan aangeven. Opzeggen gaat ook helemaal niet makkelijk. Kan nergens iets over vinden nu ik de inlog gegevens heb heb ontvangen.
Beste Eline, Wat jammer om te horen dat het proefpakket en de boekjes niet helemaal naar wens waren. Dank je wel dat je dit zo eerlijk deelt. In onze eerdere e-mail hebben we uitgelegd dat bij een proefpakket automatisch een flexibel abonnement start dat altijd opzegbaar is. We doen ons best om de boekjes zo goed mogelijk samen te stellen, maar ieder kind heeft natuurlijk zijn eigen interesses. Neem gerust contact op als we nog iets voor je kunnen betekenen. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Top
I didn’t get a password or link to be able to log in.
Kan geen beoordeling geven als ik nog geen boeken heb ontvangen
Beste Maëva, Dank je wel voor je review en je eerlijkheid. Wat jammer dat je nog geen boeken hebt ontvangen en daardoor nog geen beoordeling kunt geven. We zien dat je review iets eerder is geplaatst dan de geplande leverdatum. We hebben je inmiddels een e-mail gestuurd om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Mocht je vragen hebben of hulp nodig hebben bij de bestelling, laat het gerust weten! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Ik had proefpakket besteld maar is nooit aangekomen! Heel Flauw, dus ben ik zeer interesseert
Beste Meli, Wat vervelend om te lezen dat je proefpakket nog niet is aangekomen. Dank je wel dat je dit zo eerlijk deelt. We zien dat je review is geplaatst vóór de geplande leverdatum. We hebben je daarom een e-mail gestuurd om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Mocht je het pakket nog niet hebben ontvangen of vragen hebben, neem gerust contact op! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Mijn bestelen was niet bezorgd en ık heb betaald
Beste İnci, Wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Dank je wel dat je dit met ons deelt. We zien dat je review is geplaatst vóór de geplande leverdatum. We hebben je daarom een e-mail gestuurd om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Mocht je het pakket nog niet hebben ontvangen of vragen hebben, neem gerust contact op! Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Ik had voor een meisje van 6 jaar besteld; leeftijd 6-7 jaar en kreeg voor een jongen van 0-3 jaar. Dus het is niet goed gegaan. Dus weer opnieuw besteld voor een meisje van 6-7 jaar. Voor de jongen van 3 jaar heb ik 4 januari besteld en nog niet ontvangen……
Beste Jannie, Dank je wel dat je je ervaring met ons deelt. Wat vervelend dat het pakket voor de jongen van 2-3 jaar nog niet is aangekomen en dat er eerder een verkeerd pakket is geleverd. We zien dat je review is geplaatst vóór de geplande leverdatum. We hebben je inmiddels een e-mail gestuurd om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Mocht je bij een pakket de verkeerde boekjes hebben ontvangen, stuur ons gerust een foto, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
15 december iets besteld, nooit een bevestiging ontvangen of een pakket gehad. Wel een mail om mijn bestelling te beoordelen, bij deze slecht
Beste Sylvana, Dank je wel dat je je ervaring deelt. Wat vervelend dat je geen bevestiging hebt ontvangen en daardoor het gevoel had dat je bestelling niet is verwerkt. Dat begrijpen we heel goed. In december verwerken we onze levering iets eerder dan in andere maanden. Je bestelling is geplaatst nadat de decemberzending al gereed was en is daarom meegenomen in de januarilevering. We hebben je hierover ook een e-mail gestuurd en helpen je uiteraard graag verder als je nog vragen hebt. Hartelijke groet, Team Kwebbels Kinderboeken
Postbus 7023
4800 GA Breda
KWEBBELS, dé kinderboekenclub stelt iedere maand de leukste leespakketten samen voor kinderen van nul tot twaalf jaar. De kinderboeken worden met veel zorg uitgezocht. Lezen is namelijk leuk en het leesplezier van kinderen vergroten nog leuker! Dus iedere keer als de postbode zo’n mooi en leuk pakket brengt, is het feest thuis! Daar zal je kind naar uitkijken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.