Klantvriendelijk

Ik had helaas geen track and trace ontvangen van mijn bestelling en stuurde Candyspot een mail met de vraag wanneer ik mijn pakketje kon verwachten. Ik kreeg binnen 10min een mail terug van Gino met daarin mijn antwoord. Het pakket heb ik hierna opgehaald en deze was goed verzorgd/ netjes ingepakt. Super goede klantenservice, vriendelijke medewerker en de producten waren goed! Ik raad Candyspot aan.

Vlug en correct

Snel geleverd,producten van goede kwaliteit,ruime keuze

Gebeld om navraag te doen over voorraad en uitgelegd dat ik mijn bestelling i.v.m. omstandigheden snel nodig had. Super fijn geholpen en ondanks dat het al na 13u was werd mijn bestelling toch dezelfde dag nog verzonden. Super service!

uitstekend

binnen 2 dagen bestelling ontvangen van een product wat in de winkel bijna niet te krijgen is.

Snelle en correcte levering

Perfect!

top

snel en heel goede prijs

Super goede service

Ik had 5 paashazen besteld waarvan er 2 kapot waren. Ik heb ze een bericht gestuurd en kreeg meteen 2 nieuwe opgestuurd. Super snel en netjes werd er gereageerd. Echt 5 sterren dik verdiend.

Bestelde nu voor 2de x en steeds netjes verpakt en snelle levering ik deel de site met vrienden endie gaan zeker ook bestellen denk ik

Zeer goede service

Goede communicatie en netjes gehandeld

lekker

Heerlijke lolly kan voorlopig vooruit

Lekker snoep en snelle levering

Lekker snoep, goede prijs en snelle levering

Een hele goede ervaring. Vandaag besteld,de volgende dag geleverd,dus een zeer snelle levering. Alle artikelen waren goed verpakt. Dus Candyspot krijgt van mij 5 sterren.

Positief

Bestelling was snel geleverd. Ik ben heel tevreden met mijn artikels. Ondanks het foutje op de website hebben jullie dit wel netjes opgelost naar mij toe!

snel geleverd en goede kwaliteit

Prima !

Goede service, snelle levering.

snelle verzending

Bestellen is gemakkelijk en de verzending gaat heel snel. Het snoep was stevig verpakt.

Betrouwbaar en snel

Heel veel verschillende keuzes, alles snoep is echt en ben blij dat ik een website heb gevonden met veel nostalgisch snoep van vroeger. Ik keer zeker nog een keer terug.. Ook zeer snel geleverd. Dank je wel Candyspot.

Vlotte service

Vlotte service. Bestelling onmiddellijk verwerkt, tijdige communicatie en dag nadien geleverd.

Super verzorgd & snel geleverd

Ik ben immers uiterst tevreden over Candyspot zorgvuldige en en snelle bediening TOP ik ben zeker een tevreden ( Belgische ) klant

Bestelling snel verzonden. Producten op één na nog niet getest. Donettes glazed, meer naam dan faam voor mij, stinken, droog en smaak is vreselijk, lijkt totaal NIET op een donut.

Netjes en goed

Netjes en goed geholpen Zeer klantvriendelijk

Alles in orde bestelling en Levering

Goede en snelle leveringen

Ik zocht een bepaald product wat ze gelukkig hier verkochten. Eindstand nog maar wat extraatjes bij besteld. Verzendkosten zijn wel hoog wanneer je onder de € 50,- blijft. Dat is wel een minpuntje. Verder snelle levering.