Ik bestel hier vaker, snel geleverd en altijd alles op voorraad.

Bestelling liep vlot

Bestelling zoals ze op internet is voorgesteld.

Hele snelle levering

Niet goed

Heb de verkeerde pepermunt kussentjes gekregen,dus niet die ik besteld had, dus nee,ik ben niet tevreden

Van de 15 producten die ik heb gekocht, zijn er 2 waar ik niet tevreden over ben.

De Choco Donuts Strawberry bervalt al op 26/4/2023 wat naar mijn mening veel te vroeg is. De Choco Vanille Cornetto heeft een rare bijsmaak. De andere 13 producten die ik heb gekocht zijn wel goed.

Snel thuis, netjes verpakt en prima product

Ben zo blij! Ben van België en heb mijn pakketje ontvangen na nog geen 4 dagen! Dank jullie wel ❤️

Super vlot verlopen! Top service!

Waar zijn mijn tv knotsen

Krijg ik mijn pakje binnen zitten de tv knotsen er niet bij dit vind ik heel slechte levering en het staat niet op de pakbon maar heb ze wel betaald en de bon van de bestelling in de email staat het wel Gvd

Goed geholpen en goeie oplossing

Ik ben netjes geholpen en ze hebben mij een alternatief geboden omdat het bestelden product niet meer op vooraad was ipv zakjes bakjes noodles gehad erg te spreken over het meedenken van het personeel super

Heel tevreden

Top❤

Goed product en snelle levering tegen aantrekkelijke prijs

Mijn ervaring met het bedrijf en product is tot nu toe zeer positief,

Goede ervaring

Snel bestelling kunnen plaatsen en snel bezorgd

Ik heb hier besteld alleen perongeluk verkeerd huisnummer ingevoerd (huisnummer oude woning) Mail contact gehad, super vriendelijk te woord gestaan en het probleem was snel verholpen. Toen ik mijn bestelling kreeg ontbraken er wat dingen hierover weer gemaild en wederom super geholpen. Echt super service top! En het snoep is erg lekker en super veel keus!!

Unieke webshop met een groot assortiment

Bestelling geplaatst in de ochtend en de volgende dag werd het bezorgd volgens afspraak. Zal deze webshop zeker aanraden aan iedereen!

Foto op site zat ander snoep in...

Op de site stond een foto met oud Hollands snoep, met daarin boterwafeltjes, kersenkussentjes, kaneel stokjes, kersen stokjes. Maar in werkelijkheid zaten er kaneelkussentjes, zuurstokjes roze en groen en wit. Dus veel minder variatie, erg jammer!

Top !

Top service!

Geweldig.

Zeer grote keuze van allemaal lekkers! En niet alléén snoep! Ook heel veel andere zaken. Voor mij? Eerst even mijn pensioen ontvangen en dan kom ik terug om beter te zien wat ik schichtig voorbij zag komen. Plus de onderwerpen dir ik overgedlagen had.

Snelle en correcte levering.

Snelle levering, top service

Ik had het de dag er voor besteld en de volgende dag in huis. Ecologisch verpakt en snel geleverd.

Vandaag besteld en morgen perfect in orde in huis! Top, en prijzen ook top!

Perfect!

Stond een foutje online. Na een mail hebben ze dit gelijk opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld. Op de site is het gelijk aangepast

Great … good quality products and free delivery

Especially enjoyed the Jif Creamy Peanut Butter 454g … would live to buy the same in larger 1.13 kg size ! Thanks all

Goede en zeer snelle levering

Lekker snel

Gevonden wat we zochten. Lekker Snelle levering

Mijn ervaring met Candyspot is geweldig omdat zij snel en goed leveren Alles is binnen de afgesproken netjes en goed verpakt en altijd een leuke attentie.